Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون منزل 2017 با رنگ سال!

به قلم: تحریریه چیدانه

رنگ سبزمؤسسه رنگ پانتون طبق روند هرساله که اندکی قبل از شروع سال میلادی جدید، رنگ سال را معرفی می کند، اخیرا رنگ سال 2017 را نیز رونمایی کرد. رنگ سبز شماره 0343-15 سایه ای با طراوت و خوش رنگ از زرد-سبز است که تداعی کننده اولین روزهای بهار می باشد، زمانی که سبزی های طبیعت از نو زنده می شوند و جانی تازه می گیرند. این رنگ با یادآوری فصل شکوفایی و سرسبزی، تماشاکنندگان را دعوت به کشیدن نفسی عمیق و گرفتنی نیرویی تازه می کند. در این مطلب می خواهیم پیشنهادهایی برای طراحی دکوراسیون منزل شما با رنگ سال 2017 را نشان دهیم. با ما همراه باشید…

گروه مبلمان یاشیل
مبلمان راحتی یاشیل مدل پینار
گروه مبلمان یاشیل

سرویس خواب بالسا

مبل راحتی سبز

مطمئنا یکی از تاثیرگذارترین و اولین انتخاب ها برای آوردن رنگ سبز به خانه، مبلمان است. چون این عناصر سهم زیادی در فضا دارند، فقط باید مراقب باشید که تک رنگ بودن شان آزاردهنده نشود. مثلا انتخاب یک یا دو عدد از تکه های مبلمان با رنگ های متناسب یا کوسن های رنگی مختلف، می تواند به شما در این زمینه کمک کند.
برای تهیه این نوع مبل، گروه مبلمان یاشیل را پیشنهاد می دهم.

مبل مرکزی
صندلی ریلکسی مدل لاین مبل مرکزی
مبل مرکزی

مبل تابی سبز

مبل ها و صندلی های تابی با ایجاد فصایی دلچسب برای استراحت و جذابیت بصری در فضا، جای خود را در خانه های امروزی باز کرده اند. اگر می خواهید رنگ سبز را در این عناصر داشته باشید، انتخاب مدل هایی با بافت سبز رنگ یا تشکچه ها و بالشتک های سبز، می تواند شما را به هدف تان برساند.
گروه مبل مرکزی را برای خرید این صندلی ها به شما پیشنهاد می دهم.

طرح و چوب پانه
صندلی صدفی پانه
طرح و چوب پانه

صندلی ناهارخوری سبز

اگر می خواهید صندلی های ناهارخوری خود را به رنگ سبز انتخاب کنید، سعی کنید در ترکیب با متریال های دیگر مثل چوب یا فلز باشد تا تعادل دیداری ایجاد شود. سبک دکوراسیون تان در این زمینه بسیار تعیین کننده است. برای مثال در سبک های کلاسیک و انتقالی، معمولا رنگ سبز در روکش پارچه ای صندلی اعمال می شود.
گروه مبلمان پانه، پیشنهاد من به شما برای خرید سرویس های ناهارخوری در انواع رنگ بندی است.

مبلمان جهانتاب
صندلی اپن و بار لوکسر جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

صندلی بار و اپن سبز

صندلی های اپن با ارتفاعی بیش از ارتفاع معمول صندلی، برای نشستن های کوتاه مدت طراحی شده اند. صندلی های بار در انواع ثابت و اهرمی (جهت تنظیم دستی ارتفاع) تولید می شوند. برای اینکه رنگ سبز را در همه قسمت های منزل خود داشته باشید، این صندلی ها گزینه مناسبی جهت حضور رنگ سبز در آشپزخانه هستند.
گروه مبلمان جهانتاب یکی از بهترین تولیدکنندگان صندلی های بار و اپن می باشد.

گالری فرش گل فرنگگالری فرش گل فرنگ
فرش ابریشم کد 021 گالری گل فرنگ
گالری فرش گل فرنگگالری فرش گل فرنگ

قالیچه و فرش سبز

من هرگز توصیه نمی کنم که اگر مبلمان سبز دارید، فرش و قالیچه را نیز سبز انتخاب کنید، اما اگر مبل هایی با رنگ های گرم مانند قرمز، زرد یا قهوه ای در دکوراسیون تان وجود دارد، فرش های سنتی با رنگ سبز مکمل خوبی برای آن ها می شوند. از طرف دیگر فرش های مدرن سبز با رنگ های خنثی نیز هم نشینی خوبی دارند.
گالری فرش گل فرنگ، منبع خوبی برای انتخاب فرش ها و تابلو فرش های ایرانی است.

duchess
کوسن طرح مدرن
duchess

کوسن سبز

شاید دوست نداشته باشید در قطعات بزرگ مبلمان خود، رنگ سبز را بیاورید. در این صورت یکی از بهترین اکسسوری هایی که می تواند شادابی فضای شما را با رنگ سبز تأمین کند، کوسن هایی با رنگ سبز می باشد. تنوع استفاده از رنگ سبز در این کوسن ها نیز روش خوبی برای جلوگیری از ایجاد خستگی بصری است. مثلا حضور رنگ های دیگر در کنار سبز یا طرح و بافت های مختلف می تواند به شما کمک کند.
گروه دوشس یکی از فعالان در زمینه تولید کوسن های زیبا هستند.

فروشگاه اینترنتی پلاک سه
میوه خوری
فروشگاه اینترنتی پلاک سه

ظروف سفالی و سرامیکی سبز

احتمالا شما هم این روزها زیاد به گروه های تولیدکننده ظروف سرامیکی و سفالی برخورده اید که در عین حفظ اصالت و زیبایی این ظروف، طرح های نو و منحصر به فردی را به آن ها اضافه کرده اند. به جرأت می توان گفت یکی از بهترین وسیله هایی که رنگ سبز را به زیبایی به نمایش می گذارد، در همین ظروف است. پس چه به عنوان دکوری و چه به عنوان ظروف پذیرایی، می توانید سفالینه های خود را به رنگ سبز انتخاب کنید.
فروشگاه اینترنتی پلاک 3 یکی از محبوب ترین گروه های عرضه کننده این نوع ظروف می باشد.

آباژور خانه نور
فضای نورانی خانه شما با محصولات خانه نور
آباژور خانه نور

آباژور و و وسایل روشنایی سبز

یکی دیگر از اکسسوری هایی که می تواند رنگ سبز را مهمان منزل شما کند، وسایل روشنایی از جمله آباژور و لوستر است. انتخاب آباژورهایی با پایه های سبزرنگ یا شید سبز یا حتی نور سبز می تواند در این زمینه به شما کمک کند. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که از تکرار این رنگ در همه وسایل روشنایی خود بپرهیزید.
برای تهیه آباژور می توانید از گروه آباژور خانه نور کمک بگیرید.

منبع: مجله منزل | نویسنده: فاطمه افشاریان

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه