ایده ی اصلی فعالیت گروه هنری ساده بر اجرای حجم های دست ساز چوبی ، که در عین زیبایی و سادگی قابلیت کاربردی در منازل را داشته باشند استوار است.امروزه هجوم اجناس پلاستیکی و بی کیفیت وارداتی در بازار ایران باعث دوری انسان مدرن از اشیاییست که ارتباط او را با طبیعت یاد آور می شود. ما در این گروه هنری کوچک سعی داریم با طراحی و ساخت اشیای مورد استفاده در منازل، حس خوشایند رابطه ی دوست داشتنی انسان و چوب را ترویج نماییم. شعار اصلی ما در این گروه "سادگی زیباست" می باشد چرا که معتقدیم خود طبیعت که سرمنشا زیبایی و هارمونی است بر اساس سادگی بنا شده است و انسان بعنوان عضو کوچکی از این طبیعت شگفت انگیز همواره در جست و جوی باز آفرینی این هارمونی و زیبایی در دنیای کوچک اطراف خود می باشد .
اعضای گروه متشکل از اینجانب محمدحسین صادقی فارق التحصیل رشته الکترونیک و برادرم مصطفی صادقی فارق التحصیل رشته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبا می باشد . پیشینه ی فعالیت های هنری و فنی ما از سالهای گذشته،آغازگر انگیزه ی شروع فعالیتی مبتنی بر ترکیب فن و هنر در فالب محصولات دست ساز بود.
ما در این گروه ، فعالیت هنری خود را از سال گذشته با اجرای اتودهای دستی و مطالعه در مورد انواع چوب و آشنایی با ابزار آغاز کردیم و از حدود شش ماه پیش کارگاه کوچکمان را تجهیز کرده و فعالیت خود را آغاز نمودیم و امید داریم با گسترش فعالیت خود و تولید محصولات دست ساز متنوع آغازگر فعالیت نوینی در این عرصه باشیم .



فلکه دوم صادقیه خیابان اسکندرزاده گلستان ٩ پلاک ۴١
راه‌های ارتباط مستقیم
فلکه دوم صادقیه خیابان اسکندرزاده گلستان ٩ پلاک ۴١