مجموعه موود فعالیت خود را از سال 1386 در زمینه طراحی و تولید انواع سیستم های لوکس آشپزخانه ، کمد دیواری و صنایع چوبی آغاز نمود.

امروزه زیبایی و کارایی فضاهای مختلف در دکوراسیون داخلی منزل تبدیل به یک دغدعه عمومی میان طراحان و کسانی که به مکان زندگی خود اهمیت می دهند شده است.

مجموعه موود در راستای برطرف نمودن این نیاز با توجه به فاکتورهایی از قبیل خلاقیت در طراحی ، تاکید بر کیفیت و کارایی و استفاده از کادر حرفه ایی در تمامی مراحل تولید و اجرا در تکاپو برای تامین نیاز مشتریان میباشد.

افتخار ما رضایت 100 درصدی افرادی است که با این مجموعه همکاری می نمایند

ما فکر می کنیم که خانه از مهم ترین المان ها برای داشتن یک زندگی ایده آل است. خانه هر فرد معرف هویت شخصیتی ، سبک زندگی و طرز فکر آن فرد می باشد.

به عنوان مثال زوج جوانی را تصور کنید که از سبک زندگی مینیمال لذت می برند ، به مباحث فنگشویی علاقه مند هستند و متفاوت بودن جزو ارزش های آنها است. حال تصور کنید که محل زندگی این زوج چه خصوصیاتی دارد؟

حال پدر و مادری را تصور کنید که به همراه فرزندشان یک خانواده 3 نفره را تشکیل داده اند. زیبایی و همچنین استفاده بهینه از فضاهای مختلف خانه برایشان اهمیت دارد و خانه آنها محل گردهم آیی و میهمانی های هفتگی خانوادگی و دوستانه می باشد. آیا می توان فضای دکوراسیون داخلی و یا کابینت آشپزخانه را در این دو مثال با هم یکسان تصور نمود؟ جواب قطعا منفیست.
راه‌های ارتباط مستقیم