Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

شرکت کوشا نوین ترنج

گروه صنعتی بازرگانی آلومینیوم مهدی
تاریخچه
زنده یاد حاج عباس قنطار درسال 1342 کارخود را درصنعت ظروف آلومینیومی آغاز و با توجه به خلاقیت، نوآوری در زمینه طراحی و ساخت ظروف در سال 1358 صنایع آلومینیوم مهدی را تأسیس نمود.
با توجه به توسعه و نوآوری جهت تولید محصولات با پوشش نچسب درسال 1374 محصولات را با برند تجاری ترنج (TORANJ)تولید و به بازار عرضه نموده و موفق به دریافت نشان استاندارد ملی ایران و نیز استاندارد ایزو 9001 بین المللی از کشورهای آلمان و استرالیا گردید.
این واحد صنعتی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا فعالیت خود را ادامه داده و موفق به تولید ظروف دایکاست با کیفیت قابل رقابت با کشورهای اروپایی گردید که محصولات دایکاست (Die-cast) و لاکچری (Luxury) خود را با برند تجاری تی تی کوک (T.T.COOK)عرضه می نماید.
این گروه صنعتی با بهره مندی از تجربه گرانقدر بنیانگزار و نسل جدید و پویای خود، گام های مؤثری در پیشبرد اهداف صنعتی کشور از جمله ارائه تنوع و کیفیت بالای محصولات در رنگ ها و مدل های مختلف، اتوماسیون خط تولید با استفاده از مهندسان داخلی در جهت نیل به خودکفایی ملی، حفظ و استمرار استانداردهای اخذ شده و نیزاستقرار واحد پشتیبانی و رضایتمندی مشتریان گردیده و محصولات خود را با 14 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش عرضه می نماید

خبر تازه اینکه ما بتازگی با شرکت سوزوکی ژاپن که در سال 1377 تاسیس گردیده شریک تجاری هستیم . دفتر مرکزی در سنگاپور واقع گردیده. ما آرزومندیم که به برند جهانی تبدیل گشته و در صنعت ظروف آشپزخانه نچسب حرف اول را بزنیم.

ما قصد داریم که زندگی مردم را با رعایت اصول مانند کیفیت بهبود بخشیم

این شرکت نه تنها از طریق هدایت فعالیت های تحقیق و توسعه، طراحی محصولات، فروش و بازاریابی، بلکه همچنین از طریق کیفیت و تمایز محصولاتش، این کار را انجام می دهد.

صنایع آلومینیوم مهدی در راستای اجرای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001-2000و جهت ارتقای کیفیت محصولات و بهبود مستمر آن اجرای موارد ذیل را بر خود فرض می دارد:
1. افزایش و حفظ رضایتمندی مشتریان محترم
2. استفاده بهینه از تمامی امکانات جهت کاهش ضایعات
3. استفاده از تکنولوژی های مدرن به منظور ارتقای کیفیت محصولات
4. ایجاد راهکارهای مناسب و حذف گلوگاهها و ردیابی محصولات جهت تسریع در امر تولید
5. اخذ استانداردهای بین المللی
6. ایجاد خدمات پس از فروش در راستای ایجاد رضایت مشتریان محترم
7. آموزش های لازم در جهت افزایش توانمندی های علمی و افزایش دانش فنّی
8. تعامل مستمر با مشتریان گرامی و تأمین کنندگان موّاد اولیه در راستای ارتقای کیفیت محصولات
شهر ری- سه راه تقی آباد - خیابان رستگار -بعد از دانشگاه دامپزشگی - پلاک112 - تفلون ترنج
راه‌های ارتباط مستقیم
شهر ری- سه راه تقی آباد - خیابان رستگار -بعد از دانشگاه دامپزشگی - پلاک112 - تفلون ترنج