Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

akatfurniture | مبلمان آکات

شرکت آفرینش هنر راش چوب با برند آکات فعالیت خود را در سال 1380 با هدف تولید مبلمان با کیفیت در طرح های متنوع برای بازار داخلی و بین المللی آغاز و اکنون مفتخریم که به عنوان کارآفرین برتر سال 1394 صنعت چوب و صادر کننده نمونه استان قم انتخاب شده ایم.
برای تولید مبل ابتدا باید کلاف مبل تولید و سپس در کارگاه رنگ کاری ، رنگ شده و در نهایت در کارگاه رویه کوبی ؛ پارچه به مبل اضافه شود . این شرکت در شروع فعالیت خود اقدام به تولید کلاف مبل با کیفیت و در خور شان مصرف کننده ی داخلی و با نگاه به جذب بازارهای خارجی نمود که در سال 1383 توانست اعتماد مشتریان خود را در بازار های داخلی جذب کند و در همین راستا مدیران ارشد این مجموعه به منظور توسعه تولید و رشد کیفی محصولات خود تصمیم به افزایش فضای تولید به 3000 متر مربع در استان قم نموده و با بکارگیری ماشین الات صنعتی مدرن اقدام به متنوع سازی محصولات خود کرد.
بعد از کسب تجربه موفق در تولید کلاف مبل این شرکت تصمیم گرفت تا تجربه ی موفق خود را در تکمیل فرایند تولید مبل تا رساندن محصولی با کیفیت به دست مصرف کننده ی نهایی تکرار کند به همین منظور نمایشگاه آکات را در بازار مبل یافت آباد تهران افتتاح کرد.

کیفیت هرگز از مد نمی افتد شعاریست که آکات هر روز تکرار می کند تا مهمان خانه های هموطنان خود شود و رمزیست که موفقیت خود را تضمین می کند
تهران ، بازار مبل یافت آباد، بازار مبل پاسارگاد، طبقه همکف، پلاک 41 ، فروشگاه مبلمان آکات
راه‌های ارتباط مستقیم
تهران ، بازار مبل یافت آباد، بازار مبل پاسارگاد، طبقه همکف، پلاک 41 ، فروشگاه مبلمان آکات