Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

آجرنما امیری

آجر محصول تولید شده از طبیعت خالق و منطبق بر طبیعت مخلوق، یکی از قدیمی ترین کالاهای مهندسی ساخت بشر می باشد و هنگامی که هنر صنعتگران ایرانی با آن آمیخته میگردد، آجرهای نما به عنوان اولین انتخاب در زیباسازی نمای ساختمان خودنمایی میکنند. در صنعت آجرنما شرکت آجرنما امیری با توکل به خدا و شعار "کیفیت، رمز موفقیت است"، فعالیت خود را از سال 1375 آغاز نمود و در حال حاضر علاوه بر استفاده از پیشرفته ترین خطوط تولید و تجهیزات به روز با سرمایه عظیمی از منابع انسانی حرفه ای و علاقه مند به حرفه خود به عنوان یک مجموعه پیشرو در صنعت تولید آجرنما در سطح کشور قلمداد میگردد. میتوان مدعی شد که امروز، آجرنما امیری طیف رنگی از آجرهای نما از سفید تا مشکی را با بهترین کیفیت تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند. کیفیت محوری که یکی از ارکان مهم محصولات تولیدی شرکت می باشد، به طور کامل توسط واحد کنترل کیفیت کارخانه پایش می گردد و در سطوح بالاتر، به بهبود مستمر فرآیندها می انجامد. همچنین حضور جناب آقای دکتر محمد امیری در کمیته تدوین استاندارد ملی 18886، مربوط به اجر نسوز و انتخاب ایشان به عنوان مدیر نمونه کنترل کیفیت استان، گواه دیگری از پویایی و تاکید بر کیفیت در این واحد تولیدی می باشد. بخش طرح و توسعه آجرنما امیری نیز با در نظر گرفتن نیازهای اعلام شده از طرف مدیریت، همواره ارائه دهنده ی راهکارها و ترکیبات نوین جهت بهبود کیفیت یا تولید محصولات جدید می باشد. چنانکه نسل جدید نانوآجرهای نما، مقالات در کنفرانس های بین المللی معتبر و تولید آجرهای نما و نسوز مشکی برای اولین بار در سطح کشور و در قالب طرح صنعتی ثبت شده، گویای چشم انداز تولید پژوهش محور این شرکت می باشد.
در حال حاضر محصولات این شرکت علاوه بر پوشش دهی بازارهای داخلی، با توجه به دارا بودن استانداردهای لازم، به کشورهای خارجی نیز صادر می گردد.
مدیریت و صاحب امتیاز کارخانه، آقای غفار امیری، متولد 1319، ضمن سابقه موفق در تولید، سوابق طولانی و درخشان تدریس در آموزش و پرورش، نشر و توزیع کتاب را در کارنامه خود دارند. ایشان در سن 70 سالکی موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته تاریخ اسلام شدند و همچنان تحصیل علم تا عالیترین مدارج علمی را در الویت خود دارند. آقای امیری رمز موفقیت خود را در توکل به خدا، صداقت، پشتکار و فعالیت مداوم می دانند.
کرج، سه راه گوهردشت، ابتدای بلوار یادگار امام، ساختمان امیر، آجرنما امیری
راه‌های ارتباط مستقیم
کرج، سه راه گوهردشت، ابتدای بلوار یادگار امام، ساختمان امیر، آجرنما امیری