Chidaneh.com placeholder image

درب و پنجره های خیره کننده با شیشه های رنگی زیبا

به قلم: تحریریه چیدانه

درب و پنجره: شیشه های رنگی برای شما یادآور چه هستند؟ آیا شما هم با دیدن شیشه های رنگی و طرح دار به یاد پنجره های رنگی و پر نقش و نگار معماری ایرانی می افتید؟ پنجره هایی که در مساجد و خانه های کهن ایرانی به وفور دیده می شوند و هنگامی که خورشید بر آنها می تابد، نقشی از طرح و رنگ های خیره کننده را بر روی زمین می اندازند. چیدانه در این مطلب می خواهد به شما نشان دهد که استفاده از این شیشه های رنگی در درب و پنجره های امروزی نیز امکان پذیر است و می تواند دکوراسیون منزل شما را از این رو به آن رو کند. با ما همراه باشید…

سرویس خواب بالسا

شیشه ی رنگی طرح دار یک اثر هنری جذاب است. این شیشه ها به صورتی جادویی نور را از خود عبور می دهند. علاوه بر این شیشه های رنگی کاربری های بی شماری در خانه دارند. پنجره های ارسی دوست داشتنی ایرانی از گذشته نقش مهمی را در زیبایی معماری ایرانی داشته اند.

در تصویر مسجد نصیرالملک شیراز را می بینید که نمونه ای از شیشه های رنگی را در پنجره ی ارسی که جزء ۱۰+۱ جذابیت منحصر به فرد معماری ایرانی است، به کار برده است.

شما می توانید با استفاده از این شیشه های رنگی طرح دار در بالای درب ها، به رنگ سفید و بی روح دیوارها تنوع رنگی و زیبایی حیرت انگیزی ببخشید.

اهالی فن پیشنهادی: درب و پنجره

پنجره با شیشه های رنگی برای حمام و سرویس های بهداشتی بسیار مناسب هستند، زیرا نور را عبور می دهند در عین حال حریم خصوصی این فضاها را نیز حفظ می کنند.

به وسیله ی شیشه های رنگی کانون توجه ایجاد کنید. موضوع مورد انتخاب شما برای پنجره هر چیزی که در تخیل شما می گنجد می تواند باشد.

در این تصویر پنجره با شیشه ی رنگی و طرح دار، در عین حفظ حریم خصوصی، نور فیلتر شده ی زیبایی برای نشیمنگاه لب پنجره تأمین می کند. شیشه های رنگی در کنار حفظ امنیت و حریم، بسیار زیبا و کاربردی هستند. توجه کنید که رنگ سبز استفاده شده در شیشه ی پنجره در پرده نیز به کار رفته است.

به جزئیات هوشمندانه ی به کار رفته در این غذاخوری مجلل و بزرگ نگاهی بیندازید. شیشه های رنگی روشن و مات در بالای درب ها بر ترکیب رنگی و اندازه ی فضا تأثیر مثبتی گذاشته اند. شیشه های طرح دار بدون رنگ برای فضاهای خنثی که در جزئیات معماری آنها اغراق شده است بسیار مناسب هستند.

اهالی فن پیشنهادی: شیشه و آینه

یکی از مشخصه های سبک کرفتزمن (پیشه وری) درب ورودی بزرگی است که در این تصویر با افزودن صحنه های زیبا با شیشه های رنگی، خیره کننده تر شده است. آنچه در تصویر می بینید یک استفاده ی کامل و درست از شیشه های رنگی در سبک کرفتزمن است.

مطلب پیشنهادی: شیک ترین طراحی برای درب ورودی ساختمان منزل شما!

شیشه های رنگی همچنین می توانند با نورپردازی ترکیب شوند. درست همانطور که نور آفتاب رنگ های پنجره با شیشه ی رنگی را نورانی می کند، نور پس زمینه ی لامپ با شیشه ی رنگی نیز این ورودی را روشن کرده است.

هر کسی با داشتن چنین حمام فوق العاده ای علاقه مند می شود مدام دوش بگیرد. شیشه ی رنگی درون اتاق دوش و همچنین درب ورودی آن را ببینید. این یک ایده ی فوق العاده برای حمام های بزرگ به خصوص متناسب با سبک اسپانیایی یا سبک مدیترانه ای است.

نظرتان درباره ی درب های داخلی با شیشه های رنگی چیست؟ با زیبایی خیره کننده ای که این درب ها به وجود می آورند، نیازی به جزئیات متنوع دیگری برای اتاق ها نیست. چیدانه قبلا انواع درب های چوبی زیبا برای داخل خانه را به شما معرفی کرده است.

اگر حس نوستالژیک شما برانگیخته شد و مشتاق شدید درب و پنجره های منزل تان را رنگارنگ و خیره کننده کنید، از متخصصان ما در اهالی فن چیدانه کمک بگیرید. برای تماس با اهالی فن و انتخاب و خرید می توانید به بخش درب و پنجره مراجعه کنید. جهت سفارش شیشه های رنگی برای درب و پنجره تان نیز از بخش شیشه و آینه دیدن فرمایید.

مطالب بیشتر:
چگونه با پرده جلوی نورهای مزاحم را بگیریم؟
۱۰ گزینه دکوراتیو عالی جایگزین پرده
انواع درهای حیات خلوت
۹ روش عایق کاری در و پنجره در برابر سرما

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه