ظروف دکوری خاص و شیک در خانه لاکچری ساره بیات و همسرش

ظروف دکوری خاص و شیک در خانه لاکچری ساره بیات و همسرش

ظروف دکوری خاص خانه لاکچری ساره بیات و همسرش

ساره بیات بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران در 14 مهر ماه 1358 در تهران متولد شد. او از سال 1380 وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس برای اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. خانم بازیگر مدرک بازیگری خود را از موسسه کارنامه دریافت کرد و پس از آن به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد. در ادامه تصاویری از ظروف دکوری خاص ساره بیات در خانه لاکچری‌اش را با هم می‌بینیم. با چیدانه همراه باشید…

کاغذدیواری آیدی

ظروف لوکس‌ خانه لاکچری خانم بازیگر

دکوری لوکس‌ خانه لاکچری ساره بیات ظروف دکوری لوکس‌ خانه لاکچری ساره بیات

ساره بیات، این بازیگر معروف ایرانی، چند سال پیش با علیرضا افکاری موزیسین معروف ازدواج کرد. این زوج هنرمند عکس و فیلم‌های کمی از خودشان منتشر می‌کنند. اما تصاویری از وسایل و ظروف لوکس‌ خانه لاکچری خانم بازیگر و آقای موزیسین معروف در فضای مجازی پخش و پربازدید شده. مانند تصاویری که به تازگی از ظروف دکوری خانه شان منتشر و وایرال شده است.

ظروف دکوری لوکس‌ خانه لاکچری خانم بازیگر

ظروف دکوری لوکس‌ خانه لاکچری ساره بیات

و در آخر

ساره بیات بعد از ازدواج کم کار شده و کمتر بازی می‌کند. آخرین کاری که از او در سینما دیده شد فیلم عنکبوت بود که با محسن تنابنده همبازی بود. اما حواشی زندگی او مانند تصاویر دکوراسیون داخلی خانه لوکس و لاکچری‌ خانم بازیگر در فضای مجازی بازدیدکنندگان بسیاری دارد.

برای دیدن تصاویر خانه دیگر بازیگران معروف ایرانی مطلب خانه لاکچری شاهرخ استخری در بلژیک را از دست ندهید.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه