عمارت لاکچری و شگفت‌انگیز مسی روی آب‌های اقیانوس اطلس

عمارت لاکچری و شگفت‌انگیز مسی روی آب‌های اقیانوس اطلس

عمارت لاکچری و شگفت‌انگیز مسی

لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی اینتر قصد دارد در شهر میامی آمریکا، روی آب‌های اقیانوس اطلس یک عمارت لاکچری شگفت‌انگیز بسازد. این پروژه بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت و بهترین متریال و تکنولوژی روز در ساخت آن استفاده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کانسپت، معماری و امکانات عمارت شگفت‌انگیز مسی با ما در ادامه مطلب همراه باشید…

فیلم نت

کانسپت عمارت لاکچری و شگفت‌انگیز مسی

کانسپت عمارت لاکچری و شگفت‌انگیز مسی

معمار و طراح مشهور “خورخه لوئیس ولیس کوئینتانا" کانسپت عمارت مسی در میامی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که بسیار پربازدید شد. او نوشت: “این پروژه معماری مفهومی از لوگوی برند لیونل مسی الهام گرفته که شکل نمادین “M" آن به وضوح از نمای هوایی قابل مشاهده است."

معماری و امکانات عمارت شگفت‌انگیز مسی در میامی

معماری و امکانات پروژه شگفت‌انگیز مسی در میامی

این عمارت باشکوه سه طبقه به شکل کشتی در جزیره‌ای منحصر به فرد و بی‌نظیر با حفظ حریم خصوصی واقع شده. تجمل و راحتی در طراحی این عمارت اولویت بوده. امکانات متنوعی برای لذت بردن در محوطه وجود دارد.

استخرهای شنای بزرگ برای استراحت در عمارت مسی

استخرهای شنای بزرگ برای استراحت در آب و هوای گرمسیری میامی و طراحی یک اسکله بزرگ برای دریانوردی دسترسی به قایق‌های تفریحی و سایر کشتی‌ها را ممکن می‌کند.

عمارت مسی دارای گاراژ ماشین‌های لوکس

این پروژه دارای گاراژ ماشین‌های لوکس و سه باند فرود هلیکوپتر است. داخل عمارت امکانات تفریحی مانند اتاق‌های بازی و اتاق مهمانی شیک طراحی شده. این عمارت چشم‌اندازی خیره‌کننده ۳۶۰ درجه به مناظر دریایی اطراف و خط ساحلی میامی دارد.

امکانات عمارت شگفت‌انگیز مسی در میامی

و در آخر

لیونل مسی شماره ۱۰ افسانه‌ای، می‌خواهد عمارتی ۱۰۰ میلیون دلاری در این شهر همیشه آفتابی داشته باشد که منحصرا برای خودش طراحی شده باشد. سالن سینما، باند هلی‌کوپتر، پارکینگ خودروهای لوکس، اسکله و سالن سینما از امکانات عمارت لاکچری و شگفت‌انگیز مسی خواهد بود که تصاویر آن باعث شگفتی همگان شده است.

برای آشنایی با خانه‌های لاکچری و خاص دیگر میلیاردرهای دنیا مطلب پناهگاه زیرزمینی و آخرالزمانی زاکربرگ را از دست ندهید.

عمارت لاکچری مسی


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه