معرفی یک فروشگاه درب ضد سرقت برای معماران

معرفی یک فروشگاه درب ضد سرقت برای معماران

محتوای حمایت شده

درب ضد سرقت ترک اصل

تمام خریداران درب‌های ضد سرقت با هدف بالا بردن امنیت ساختمان به خرید این محصول ترغیب می‌شوند و و سعی می‌کنند محصولی مطابق با استانداردهای جهانی تهیه کنند. در گذشته بسیاری از خریداران فقط از درب‌های خارجی استقبال می‌کرند، اما در حال حاضر شرکت‌های ایرانی هم با رعایت استانداردهای جهانی توانسته‌اند محصولاتی تولید کنند که با نمونه‌های خارجی رقابت کند و کیفیت مطلوبی داشته باشد. در این مطلب قصد داریم نکات مهم و اساسی برای انتخاب درب ضد سرقت را بیان کنیم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید. درب ضدسرقت

سرویس خواب بالسا

چهارچوب درب ضد سرقت

یکی از عناصر مهمی که در انتخاب درب ضد سرقت نباید نسبت به آن بی‌توجه باشیم، چهارچوب درب است. چهارچوب با ورق فولادی 5/1 تا 2 میلی‌متری آماده می‌شود و بر کیفیت نصب و استحکام درب تاثیر زیادی دارد. در صورتی که ضخامت چهارچوب درب کم باشد، سارقین می‌توانند چهارچوب درب را به طور کامل از جا دربیاورند.

از طرف دیگر جنس آلیاژ درب ضد سرقت باید مرغوب و درجه‌یک باشد و نقاط جوش آن به شکل سراسری و زنجیره‌ای باشد. حتی نوع جوش هم در کیفیت درب سرقت تاثیرگذار است؛ بهترین انتخاب، جوش دی اکسید کربن است.

لولای درب ضد سرقت

یکی دیگر از موارد مهمی که خریداران برای انتخاب درب ضد سرقت باید مورد توجه قرار دهند، لولای درب است. لولای درب ضد سرقت باید داخل درب پنهان شده باشد تا سارقان با تلاش‌های اهرمی نتوانند آن را بشکنند و محافظت خوبی ایجاد کنند. همچنین لازم است حداقل 3 لولا در درب ضد سرقت طراحی شده باشد تا امنیت ساختمان تامین شود.

برای بررسی بیشتر و مشاهده مدل های بیشتر و بررسی قیمت درب ضد سرقت میتوانید اینجا کلیک کنید .

روکوب و پشتکوب درب ضد سرقت

درصورتی که قصد انتخاب درب ضد سرقت دارید لازم است به روکوب و پشت‌کوب هم توجه کنید. روکوب و پشت کوب از لحاظ بالابردن امنیت درب ساختمان اهمیتی ندارند اما بر جلوه و زیبایی تاثیر زیادی دارند و موجب جلب نظر خریداران می‌شوند.

رنگ درب ضد سرقت

وقتی از جلوه و زیبایی ظاهری درب‌های ضد سرقت صحبت می‌کنیم لازم است به رنگ درب‌ هم توجه کنیم. تولیدکننده معتبر برای انتخاب درب ضد سرقت محدودیت رنگ قائل نمی‌شود و سعی می‌کند تنوع رنگ محصولات را رعایت کند تا خریدار بتواند به سادگی محصولی مطابق با سلیقه خود انتخاب کند.

قفل و یراق درب ضد سرقت

بخش مهمی از امنیت درب ضد سرقت به قفل و یراق آن بستگی دارد. قفل‌هایی که در طراحی درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می‌گیرند منوبلاک، مولتی پوینت و هوکی شکل هستند. قفل‌های منوبلاک وسط و بالای درب نصب می‌شود و با 5 زبانه امنیت درب را تامین می‌کنند. قفل مولتی پوینت در دوجهت افقی و عمودی درب ضد سرقت را قفل می‌کنند و بیشتر از 5 زبانه دارند. در نهایت قفل هوکی شکل به صورت چنگک قفل می‌شود و برای امنیت ساختمان کارایی بیشتری دارد.

دستگیره درب ضد سرقت

دستگیره از ملاک‌های مهم انتخاب درب ضد سرقت است که از متریال‌های متنوعی نظیر فولاد، قلع، مس، زینک، برنج یا زاماک ساخته می‌شود. دستگیره ضد سرقت بر زیبایی طرح کلی درب تاثیر دارد و باعث می‌شود درب شکیل و زیبا به نظر بیاید. البته انواع دستگیره درب ضد سرقت علاوه بر تنوع متریال از لحاظ رنگ و مدل هم تنوع بالایی دارند که باعث می‌شود خریداران بتوانند متناسب با سلیقه خود دربی با دستگیره مناسب را انتخاب کنند.

گارانتی درب ضد سرقت

برای اینکه در انتخاب درب ضد سرقت موفق باشید و تولیدکننده‌ای برتر را انتخاب کنید، لازم است مطمئن شوید که شرکت تولیدکننده گارانتی و خدمات پس از فروش دارد. در واقع با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش طی بازه زمانی مشخصی که شرکت تولید کننده اعلام می‌کند، مصرف کننده قادر است از خدمات تعمیر یا تعویض استفاده کند.

به عبارت واضح‌تر ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نشان می‌دهد شرکت از کیفیت محصولات خود اطمینان دارد و با این کار می‌خواهد رضایت مشتریان را جلب کند.

عایق بودن درب ضد سرقت

شاید کمتر کسی هنگام انتخاب درب ضد سرقت به عایق بودن آن توجه کند. اما واقعیت این است که عایق بودن از اصول مهمی است که نباید نسبت به آن بی‌توجه باشیم. زیرا دربی که مجهز به عایق داخلی است، از انتقال حرارت بین فضای داخل ساختمان و بیرون ساختمان جلوگیری می‌کند و موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود. درب عایق علاوه بر اینکه هزینه‌های مصرف انرژی را کاهش می‌دهد، به سلامت محیط زیست هم کمک می‌کند.

همچنین لازم است درب عایق از انتقال سر و صدا هم جلوگیری کند. در صورتی که عایق داخلی درب ضد سرقت از جنس پشم سنگ باشد، انتقال سر و صدا کاهش پیدا می‌کند و فضای داخل ساختمان آرام و ساکت می‌شود.

طراحی درب ضد آب

کیفیت درب ضد سرقت و درب‌ اتاق خواب اهمیت بسیاری دارد و بر ماندگاری و دوام آن تاثیر دارد. اما برای اینکه درب سرویس بهداشتی و حمام ماندگار باشد باید در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد. به همین دلیل شرکت‌های معتبر تولید کننده درب، انواع محصولات ضد آب را هم تولید می‌کنند.

برای مشاهده مدل های درب ضد آب ارزان قیمت به سایت لاریکس شاپ larixshop مراجعه کنید .

درب ضد سرقت

قابلیت شخصی‌سازی طراحی درب را جدی بگیرید

شخصی‌سازی سفارش درب ضد سرقت یا درب اتاق خواب باعث می‌شود مشتری این امکان را داشته باشد تا به انتخاب خود برخی از ویژگی‌های درب را تغییر دهد. به طور مثال رنگ از ویژگی‌های ظاهری مهم است؛ اغلب خریداران تمایل دارند متناسب با سلیقه خود یا دکوراسیون ساختمان رنگ درب را تغییر دهند. تنوع رنگ در نرم‌افزارهای Revit و SketchUP گسترده است که شرکت معتبر تولید کننده درب، به خریدارن فرصت می‌دهد رنگ مورد علاقه خود را از طیف رنگ‌های نرم‌افزارهای فوق انتخاب کنند.

این ویژگی از نظر طراحان دکوراسیون و معماران هم اهمیت زیادی دارد. زیرا به راحتی می‌توانند سبک دکوراسیون مورد نظر را طراحی و اجرا کنند.

جمع بندی

این روزها اغلب افراد برای بالا بردن امنیت ساختمان درب ضد سرقت نصب می‌کنند. اما برای اینکه بتوانید از کیفیت درب ضد سرقت و ضریب ایمنی آن اطمینان داشته باشید باید قبل از خرید به چند نکته توجه کنید. در این مطلب سعی کردیم راهنمای کاملی درباره اصول مهم انتخاب درب ضد سرقت در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این اطلاعات راهنمای مناسبی برای شما باشد.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه