پرکاربردترین طیف‌های سه رنگ خنثی در آلبوم کاغذدیواری h2o + ویدئو

پرکاربردترین طیف‌های سه رنگ خنثی در آلبوم کاغذدیواری h2o + ویدئو

به قلم: فهیمه مصدرالامور

سفید، طوسی و کرم، سه رنگ محبوب این روزها در دکوراسیون داخلی است. همچنین جدیدترین آلبوم برند اکستریم والز هم شامل این سه رنگ خنثی می‌شود. این شوروم را دنبال کنید تا درباره‌ی نحوه‌ی چیدمان و کدگذاری در آلبوم کاغذدیواری h2o را بیشتر برای شما توضیح دهیم.

سرویس خواب بالسا

اکستریم والز؛ پیشرو در طراحی و تولید کاغذدیواری

مجموعه‌ی اکستریم والز، یک شرکت پیش‌رو در زمینه‌ی طراحی و تولید کاغذدیواری‌های پی‌وی‌سی یا وینیل است که سابقه‌ای بالغ بر پنج سال دارد. طراحان برجسته‌ی زیادی از سراسر دنیا با این کمپانی همکاری می‌کنند و آلبوم‌های انحصاری این مجموعه الگویی برای بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده‌ی کاغذ دیواری پی‌وی‌سی است. همچنین قیمت مقرون به صرفه محصولات این شرکت بسیاری از فعالان این صنعت در ایران را به سمت خود کشانده است. در ادامه، محصول جدید اکستریم والز را با نام آلبوم کاغذدیواری h2o؛ بیشتر معرفی می‌کنیم.

آلبوم کاغذدیواری H2O

این آلبوم در هفت گروه یا به‌اصطلاح هفت خانواده‌ی طرحی، ساخته شده است. هر کدام از این گروه‌ها در سه رنگ سفید، کرم و طوسی طراحی شدند و آماده‌ی نصب بر روی دیوارها هستند. نکته‌ی مهمی که برای راحتی مصرف‌کنندگان و همکاران گرامی در نظر گرفته شده است، نحوه‌ی چیدمان طرح‌ها در کنار یکدیگر است.

به این ترتیب در هر گروه از آلبوم کاغذدیواری اچ 2 او، کدهای هم‌رنگ کنار یکدیگر قرار دارند. از طرفی کنار هر الگویی یک حرف انگلیسی قرار دارد. این حروف نماد همان سه رنگ سفید، طوسی و کِرِم هستند. بنابراین حرف W نماد حرف سفید، حرف C نماد حرف کرم و حرف G، نماد حرف طوسی است. در گروه اول پنج طرح وجود دارد و هر پنج طرح در سه رنگ، آماده‌ی نصب هستند.

مطلب پیشنهادی: کاغذ دیواری پی وی سی: مزایا و معایب کاغذ دیواری PVC چیست؟

کاغذدیواری h2o سفید
کاغذدیواری h2o سفید

آلبوم کاغذدیواری h2o طوسی

سخن آخر

اکستریم والز برند محبوبی است که سابقه‌ی موفقی در طراحی و تولید انواع کاغذدیواری دارد. به همین علت ما در این شوروم‌گردی به بیان ویژگی‌های جدید آلبوم کاغذدیواری اچ 2 او اکستریم والز پرداختیم. اگر شما هم به این طیف‌های رنگی فوق‌العاده جذاب و پر کاربرد در طراحی دکوراسیون خود نیاز دارید؛ به پروفایل اکستریم والز مراجعه نمایید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه