نگاهی به آلبوم کاغذ دیواری و معرفی برندهای معتبر ترک و اروپایی

نگاهی به آلبوم کاغذ دیواری و معرفی برندهای معتبر ترک و اروپایی

به قلم: یاسین کوثری
محتوای حمایت شده

کاغذ دیواری مدرن و زیبا به رنگ طوسی

کیفیت و ماندگاری همواره برای انتخاب یک کاغذ دیواری حرف اول را می‌زند. درنتیجه، مصرف‌کنندگان با در نظر گرفتن فاکتور کیفیت به سراغ محصولی می‌روند که تولید برندهای خوش‌نام و معتبر باشد. مجموعه آسام با گنجینه ارزنده‌ای از برندهای وارداتی انواع دیوارپوش کاغذی، موفق شده است نظر مساعد مشتریان سخت سلیقه‌ای را که به پوشش دیوارهای فضای موردنظر خود اهمیت می‌دهند، جلب کند. این شرکت واردکننده کاغذ دیواری، محصولاتی با کیفیت مناسب را در اختیار مصرف‌کنندگان خاص قرار می‌دهد تا درنهایت، شعار « ماندگاری و کیفیت، نتیجه تجربه است»، تنها یک شعار نباشد.

چوب و هنر

چرا کاغذ دیواری یک محصول مهم برای دکوراسیون داخلی است؟

شما با ورود به هر محیطی احتمالاً ابتدا نگاهی به فضای کلی اتاق یا سالن می‌کنید و دیوارها یکی از عناصری هستند که جلوه بیشتری در نظر شما دارند. نکته جالب‌توجه اینجاست که هرچه سلیقه و نکته‌سنجی شما در انتخاب بهترین دیوارپوش کاغذی، بیشتر و حساب‌شده‌تر باشد، تأثیرگذاری این عنصر بر فضای کلی محیط دوچندان می‌شود.
یک کاغذ دیواری مناسب نه‌تنها در روح بخشیدن به فضای موردنظر تأثیر چشمگیری دارد بلکه به بزرگ / کوچک یا روشن/ کم‌نور شدن اتاق یا سالن کمک ویژه‌ای می‌کند. به همین دلیل، بسیاری از خریداران کاغذ دیواری مایل هستند از راهنمایی‌های اهل‌فن (طراح داخلی) برای خرید محصول موردنظر خود کمک بگیرند.

آلبوم آسام؛ هزارتوی ابدی نقش و رنگ

طبیعی است که در زمان انتخاب کاغذ دیواری دلخواه خود از تنوع قابل‌توجه محصولات استقبال کنید و از اینکه حق انتخاب به‌مراتب بیشتری دارید احساس رضایت داشته باشید. در همین راستا، مجموعه آسام، مفتخر است آلبوم مفصلی از بهترین برندهای معتبر کاغذ دیواری را به مشتریان خود تقدیم کند. آلبوم زیر، مجموعه‌ای از برندهای موجود در گنجینه آسام هستند که آشنایی با آن‌ها به افزایش آگاهی در مراحل انتخاب و خرید مناسب‌ترین محصول کمک شایانی می‌کند:

برندهای معتبر در این حوزه

راش rasch

کاغذ دیواری از قرن نوزدهم میلادی به یکی از اقلام زینتی پرطرفدار تبدیل شد و جایگاه ویژه‌ای در خانه و ساختمان مردم پیدا کرد. برند راش در کشور آلمان با در نظر گرفتن همین محبوبیت موفق شد از میراث 150 ساله گنجینه هنر و زیبایی کاغذ دیواری مراقبت و آن را ترویج کند. نسل پنجم خانواده راش با تولید محصولاتی که شخصیت بخشی به فضاها هدف اصلی آن است موفق شد جلوه جذابیت و درخشش را میهمان خانه‌های مردم کند. سنجیدن تمامی ترندهای به‌روز دنیا در روند تولید کاغذ دیواری یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد برند راش است که به‌عنوان یک تابلوی راهنمای مؤثر، طرفداران بی‌شماری را از دوستداران طبیعت، کلاسیک پسندها، هیپسترها (سبک مدرن هنری جوان‌پسند) و فرهنگ دوستان گرد خود جمع کرده است.

کاغذ دیواری راش کرم رنگ

راش تکستایل rasch textile

کاغذ دیواری راش تکستایل برند آلمانی از مجموعه برند راش است. راش تکستایل به‌عنوان یک برند لاکچری در بازار کاغذ دیواری شناخته‌شده و در کنار انواع دیوارپوش کاغذی، دیوارپوش پارچه‌ای را هم به بازار عرضه می‌کند.
این برند اروپایی با شعار « زیبایی برای همه» موفق شد 4 استودیوی معتبر را در آلمان راه‌اندازی کند. در هر چهار استودیو، انواعی از طرح‌ها و الگوهای خیره‌کننده روی زمینه کاغذی تقدیم مصرف‌کنندگان می‌شود. طرفداران کاغذ دیواری آلمانی قطعاً باید این برند را در زمان خرید انواع کاغذ دیواری لوکس، به خاطر داشته باشند.

امیل‌اند هوگو emil & hugo

بار دیگر آلمان! برادران راش، دو فرزند هرمان راش بنیان‌گذار برند راش، موفق شدند با تولید کاغذ دیواری در مقیاس انبوه، همچنان گوی سبقت را از سایر رقبای خود در صنعت تولید کاغذ دیواری بربایند. برند امیل‌اند هوگو در کمتر از سه دهه به یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین تولیدکنندگان کاغذ دیواری در اروپا تبدیل شد. ویژگی تمایز چشمگیر و دسترسی آسان برای همه، در مقایسه با سایر برندهای لوکس و گران‌قیمت کاغذ دیواری، باعث شد تا این برند، محبوبیت عمومی به‌مراتب بیشتر از برندهای رقیب در بین مصرف‌کنندگان پیدا کند.

راوینا ravena

طرفداران محصولات ترک می‌توانند به‌راحتی یکی از انواع کاغذ دیواری راوینا را انتخاب و برای پوشش دیوارهای ساختمان خود استفاده کنند. این برند در سال 2016 با هدف تولید محصولات مطابق با استانداردهای اروپایی وارد میدان رقابت شد. هم‌اکنون راوینا موفق شده است انواع کاغذ دیواری را بر اساس فاکتورهای زیباشناسی و متناسب با سلیقه‌های متفاوت وارد بازار مصرف در کشورهای خاورمیانه کند.
برند راوینا با استفاده از مواد خام مورد تأیید برند راش آلمان، محصولاتی را به بازار عرضه می‌کند که دقیقاً مطابق با استانداردهای برتر کنترل کیفی راش است. این برند با بیش از 20 هزار رنگ و توجه به رویکرد حفظ محیط زیست، موفق شده است استاندارهای CE، ISO9001 و TSE را کسب کند.

کدام کاغذ دیواری، کدام فضا؟

با توجه به اهمیت و تأثیر کاغذ دیواری در فضا دهی به محیط، بسیاری از مصرف‌کنندگان نکته‌سنج تمایل دارند پیش از خرید محصول موردنظر خود، از راهنمایی‌های حرفه‌ای یک طراح داخلی بهره‌مند شوند. مجموعه آسام مفتخر است با اختصاص تیم کارشناسان زبده و باتجربه، زمینه هرگونه راهنمایی پیش از خرید را برای مشتریان خود فراهم سازد. به همین منظور کافی است با در نظر گرفتن فاکتورهای مهمی چون بودجه‌بندی، متراژ محیط، رنگ و طرح موردنظر و برند انتخابی، کار را به کاردان سپرده و به راهنمایی‌های اهالی فن اعتماد داشته باشید.

سفارش کاغذ دیواری متناسب با سلیقه مشتری

شرکت هنر و تجارت آسام همواره در تلاش است سبد محصولات خود را با انواع منحصربه‌فردی از کاغذ دیواری به‌روز کند. توجه به ذائقه هنری و نیازهای به‌روز مشتری همیشه اولویت این مجموعه بوده و است. توسعه تیم کارشناسان و طراحان داخلی برای ارائه خدمات پیش از فروش ( راهنمای خرید انواع کاغذ دیواری لوکس یا ساده، معرفی برندهای موجود در آلبوم و شوروم شرکت و ارزیابی نهایی با توجه به بودجه‌بندی و متراژ محیط) همواره اصلی‌ترین دغدغه آسام برای جلب رضایت مشتری و حفظ ماندگاری او بوده و است.
ارتقای استانداردهای گزینش، تأمین، عرضه، نمایش، فروش، تحویل و نصب محصولات و اقلام ممتاز کاغذ دیواری جزو اهداف بلندمدت شرکت است. در صورت خرید از نمایندگی‌های فعال در سراسر کشور، از امتیاز نصب و اجرای حرفه‌ای کاغذ دیواری بهره‌مند خواهید شد.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه