این چند وسیله را از یک جا بخرید!

این چند وسیله را از یک جا بخرید!

به قلم: فهیمه مصدرالامور

به طور کلی انتخاب وسایلی زیبا و باکیفیت و در عین حال متناسب با نیازهایمان، یکی از اصول چیدمان است. بین انواع وسایل منزل؛ میز TV، میز کنسول و آینه، میز جلومبلی و عسلی به خاطر کاربری و ابعادی که دارند؛ بیشتر از بقیه وسایل به چشم می‌خورند. به همین علت باید حواسمان به تناسب طراحی این میزها با سبک چیدمان مورد استفاده در منزل باشد. در ادامه این شوروم به شما می‌گوییم که چطور می‌توانید این چند وسیله را از یک جا بخرید! پس با ما همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

این چند وسیله را از دیمولوکس بخرید!

فروشگاه دیمولوکس، انواع میز تلویزیون مدرن به صورت فلزی و چوبی و یا تلفیقی از این دو متریال را ارئه می‌دهد. طراحی جادار این میزها و ظاهر مدرنشان، باعث جذابیت این محصولات می‌شود. بسیاری از محصولات برند دیمولوکس جزو مدل‌های منتخب در نمایشگاه‌های بین‌المللی مبلمان و دارای لوح تقدیر نیز هستند. با خرید ست آینه و کنسول، میز تی‌وی و عسلی و میز جلومبلی می‌توانید فضایی شیک و مدرن را به دکوراسیون خانه‌ی خود هدیه دهید.

دفتر فروش کارخانه و شوروم دیمولوکس نیز در شهرک صنعتی چهاردانگه، افتتاح شده. همچنین محصولات برند دیمولوکس دو سال گارنتی دارند.

  • در ادامه عکس‌هایی از برند دیمولوکس را مشاهده کنید:

محصولات دیمولوکس

میز کنسول

میز کنسول دیمولوکس
میز کنسول دیمولوکس

میز TV

میز TV
میز TV
میز جلومبلی
میز جلومبلی

کنسول

میز کنسول سفید

کنسول چوبی
کنسول چوبی
ست میز مدرن
ست میز مدرن

ست میز چوبی مدرن

ست چوبی دیمولوکس
ست چوبی دیمولوکس

میز جلو مبلی و کنسول

جمع‌بندی

در این شوروم‌گردی سری به مجموعه‌ی دیمولوکس زدیم و با انواع مدل‌های میز و صندلی و این برند آشنا شدیم. شما هم اگر قصد خرید دارید، می‌توانید با اهالی فن ما در دیمولوکس در ارتباط باشید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه