برند مبلمان جهانتاب: پیشگام در تولید مبلمان رستورانی، اداری و منزل

برند مبلمان جهانتاب: پیشگام در تولید مبلمان رستورانی، اداری و منزل

به قلم: زینب سرحدی

جهانتاب نامی آشنا در صنعت مبلمان ایران است که بیش از  50سال سابقه در تولید انواع مبلمان رستورانی، میز و صندلی‌های آمفی تئاتر، اداری، غذاخوری، کارگاهی، بیمارستانی و اپن بار دارد. برند مبلمان جهانتاب با تعهد به کیفیت، نوآوری و ارائه محصولات با طراحی مدرن و ارگونومیک به یکی از محبوب‌ترین برندها در بین طراحان، معماران و مصرف‌کنندگان تبدیل شده است.

مبلمان جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب
مبلمان آفر

تاریخچۀ برند جهانتاب:

برند جهانتاب فعالیت خود را از سال 1358 آغاز کرده و هر ساله بیش از 10 مدل جدید میز و صندلی با رعایت استاندارد های کیفی و ارگونومیک به بازار عرضه می‌کند. این برند مطرح در طول سال‌های فعالیت خود، با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان، تنوع محصولات خود را افزایش داده و به تولید انواع مبلمان رستورانی، اداری و منزل اعم از صندلی، میز، کاناپه و مبل پرداخته است.

مبلمان جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب
چوب و هنر

ویژگی‌های برند جهانتاب:

هدف این مجموعۀ خوش‌نام، برآوردن نیاز مخاطبان خود را در تمام زمینه‌ها از جمله نوع کاربری محصولات و تنوع رنگ و طراحی متناسب با مد روز است. از ویژگی‌های تولیدات برند جهانتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • کیفیت بالا: استفاده از مواد اولیه مرغوب و به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا در تولید محصولات جهانتاب، ضامن کیفیت و عمر طولانی این محصولات است.
  • طراحی مدرن و ارگونومیک: محصولات جهانتاب با در نظر گرفتن اصول ارگونومی طراحی شده‌اند و علاوه بر زیبایی، راحتی و آسایش را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.
  • تنوع محصولات:جهانتاب طیف گسترده‌ای از محصولات را در سبک‌های مختلف ارائه می‌دهد تا نیاز هر سلیقه‌ای را برآورده کند.
  • قیمت مناسب: با وجود کیفیت بالا، محصولات جهانتاب با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند تا برای طیف وسیعی از مشتریان قابل دسترس باشند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: همۀ محصولات برند جهانتاب تا دو سال شامل گارانتی، خدمات پس از فروش در صورت ایراد فنی و تعمیرات و تعویض رویه خواهد بود.

محصولات جهانتاب:

تیم طراحان و متخصصان کارخانۀ مبلمان جهانتاب همواره در تلاش برای رسیدن به کارآمدترین محصولات روز دنیا از لحاظ مدل و کیفیت هستند. تنوع محصولات این برند شامل انواع مدل‌های صندلی‌‌‌های غذاخوری، میزهای غذاخوری، صندلی‌های اپن ، مبل و کاناپه است.

  • صندلی‌های غذاخوری: این محصول به صندلی چوبی، صندلی فلزی و صندلی فضای باز تقسیم می‌شود. تمامی این مدل‌ها مقاوم، راحت و ارگونومیک و ایمن هستند و به راحتی تمیز می‌شوند.
  • میزهای غذاخوری: میزهای برند جهانتاب در انواع میزهای چوبی، فلزی و میز جلو مبلی تولید می‌شود. این میزها با طراحی‌های شیک، خلاقانه و متناسب با هر سبک دکوراسیونی ساخته می‌شوند. برخی از میز‌های چوبی نیز با استفاده از فناوری CNC ساخته می‌شوند و دارای طرح‌های پیچیده و خلاقانه‌ای هستند.
  • صندلی اپن: به طور کلی صندلی‌های اپن تولیدی این برند، شامل صندلی اپن چوبی، فلزی و جکدار هستند. از آنجایی که امروزه آشپزخانه‌ها بصورت اپن و جزیره‌ای طراحی می‌شوند، اسفاده از صندلی‌های اپن، زیبایی و جذابیت خاصی به فضای آشپزخانه می‌دهد.
  • مبل: مبل‌های جهانتاب به سه دسته مبل خانگی، مبل فضای باز ، و مبلمان رستورانی تقسیم می‌شوند. امیتاز خاص برند جهانتاب، تولید مبلمان و کاناپۀ رستورانی است.

مبلمان و کاناپۀ رستورانی جهانتاب

یکی از راه‌های جذب افراد و استقبال از یک رستوران یا کافه، علاوه بر طراحی و دیزاین مناسب، خلق فضایی شیک و جذاب، کیفیت و تنوع منو، رفتار خوب و مودبانۀ کارمندان، انتخاب درست و بجای مبلمان رستوران یا کافه است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از انتخاب میز و صندلی یا کاناپه برای رستوران و کافه، ابتدا باید نوع چیدمان مبلمان را در فضا مشخص کنید. این کار به انتخاب مبلمان درست و جلوه‌گری آن در فضا کمک بسیاری می‌کند.  کاناپه‌های رستورانی امروزه به عنصری بسیار پرطرفدار و کاربردی تبدیل شده است.

کاناپه‌ها یکی از اصلی‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی رستوران‌ها و کافه‌ها هستند. کاناپه‌ها علاوه بر راحتی، زیبایی و جذابیت خاصی نیز به فضا می‌بخشند. کاناپه‌های رستورانی برند جهانتاب در انواع مختلفی ساخته می‌شوند و با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ هستند:

  • کاناپۀ رستورانی چرمی: کاناپه‌های رستورانی از جنس چرم، انتخابی بجا برای رستوران‌ و کافه‌های شیک و لوکس است و ظاهری مجلل به فضا می‌بخشد. این نوع کاناپه‌ها معمولا طراحی ساده و جزئیات ظریفی دارند که علاوه بر ظاهری زیبا، به راحتی نیز تمیز می‌شوند.
  • کاناپۀ رستورانی پارچه‌ای: اگر رستوران یا کافه با فضایی دوستانه و گرم دارید، کاناپه از جنس پارچه،‌ بهترین انتخاب است. استفاده از این نوع کاناپه‌ها با انواع پارچه‌های مخمل، کتان و پشم ظاهری گرم و دلنشین و فضایی آرامش‌بخش به رستوران و کافه می‌بخشد. چرا که ویژگی اصلی این نوع کاناپه، ایجاد راحتی و آرامش است.

  • کاناپۀ رستورانی فلزی: کاناپه‌های جنس فلزی، ظاهری شیک، مدرن و صنعتی به فضای رستوران و کافه می‌بخشد. این کاناپه‌ها از فلزهای مقاومی مانند آهن و آلومینیوم ساخته می‌شوند و با طراحی شیک و ساده، فضایی منحصربه‌فرد و مدرن را خلق می‌کنند.
  • کاناپۀ رستورانی چوبی: این نوع کاناپه‌ها برای دکوراسیون سنتی و فضای گرم و دلنشین بسیار مناسب است. طراحی این نوع کاناپه دارای جزئیات ظریفی است که با وجود متریال چوبی آن، باعث ایجاد فضایی دنج و آرام را در رستوران و کافه می‌شود.

افتخارات برند جهانتاب:

  • دریافت نشان استاندارد ملی ایران
  • دریافت گواهینامه ISO 9001:2015
  • دریافت تندیس طلایی کیفیت از سومین جشنواره ملی صنعت مبلمان
  • انتخاب به عنوان واحد نمونه صنعتی استان تهران

کلام آخر

اگر به دنبال مبلمانی باکیفیت، زیبا، ارگونومیک و با قیمت مناسب هستید، برند جهانتاب می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای شما باشد. تنوع محصولات این برند، نیاز هر سلیقه‌ای را برآورده می‌کند و شما می‌توانید با خیالی آسوده از کیفیت و ضمانت محصولات، مبلمان مورد نظر خود را از این برند انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید از برند مبلمان جهانتاب آن می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه