Chidaneh.com placeholder image

8 کاناپه رستورانی شیک برای دکوراسیون داخلی رستوران!

به قلم: مبلمان جهانتاب

 

رستوران و کافی شاپ: در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ها و کافی شاپ ها، مبلمان ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، چرا که اولین عناصری که به چشم می آید همین مبلمان ها هستند، اما اگر این مبلمان ها ظاهری فریبنده، زیبا و جذاب داشته باشند ولی راحتی و آسایش افرادی که قصد استفاده از آن ها را دارند را فراهم نکنند باز هم نمی توانند عناصری موفق باشند. راحتی و آسایش مبلمان ها شرط اولیه است مخصوصا برای رستوران ها و کافی شاپ ها. این روزها در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ها از نوعی مبلمان به نام کاناپه رستورانی استفاده می شود، که هم راحت است و هم کاربرد زیادی دارد، اگر قصد دارید تا برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و حتی کافی شاپ تان مبلمان تهیه کنید، بد نیست که این مطلب را بخوانید و با این نوع مبلمان ها آشنا شوید، ما برای نوشتن این مطلب به سراغ گروه مبلمان جهانتاب رفته ایم تا از تجربیات آن ها و همچنین پروژه های شان استفاده کنیم، پس به نظرم این مطلب را از دست ندهید. 

سرویس خواب بالسا

مبلمان جهانتاب
کاناپه رستورانی جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

1. تعریف فضایی به کمک کاناپه رستورانی 

وقتی در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ها از کاناپه های رستورانی استفاده می کنید باعث می شوید که هر میز دارای محدوده خاص خودش باشد و محرمیت هر میز حفظ شود. این می تواند بارزترین دلیل برای استفاده از کاناپه های رستورانی باشد. 

مبلمان جهانتاب
کاناپه رستورانی با پشتی بلند
diamondمبلمان جهانتاب

2. کاناپه رستورانی هایی با پشتی بلند 

کاناپه های رستورانی دارای انواع مختلفی هستند، یکی از این مدل ها کاناپه های رستورانی با پشتی های بلند هستند. خوبی این کاناپه ها این است که دید دیگر میز ها را به میز شما مختل می کنند، اما ممکن است که باعث شوند تا شما نتوانید به طور کامل تکیه بدهید و شاید بعد از چند دقیقه باعث اذیت شدن شما شود. 

مبلمان جهانتاب
کاناپه رستورانی در دکوراسیون رستوران
diamondمبلمان جهانتاب

3. کاناپه رستورانی هایی با پشتی کوتاه 

کاناپه های رستورانی با پشتی کوتاه می توانند کارآیی بیشتری داشته باشند. در این نوع کاناپه ها دیگر پشت سر اذیت نمی شود و شما می توانید با آرامش بیشتری روی آن بنشینید. 

مبلمان جهانتاب
میز و صندلی رستورانی جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

4. کاناپه های رستورانی، مبلمانی دو منظوره 

کاناپه های رستورانی می توانند همانند مبلمان های دو منظره کار کنند. به این صورت که شما می توانید این کاناپه ها را یک میز در میان قرار دهید و جاهای خالی را با صندلی هایی شبیه پوف پر کنید و از پشتی همین کاناپه ها استفاده کنید، دقیقا مثل اتفاقی که در عکس بالا که یکی از محصولات و کاناپه های رستورانی تولید شده توسط گروه مبلمان جهانتاب است؛ افتاده. 

مبلمان جهانتاب
کاناپه رستورانی جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

5. ترکیب کاناپه های رستورانی با دیگر مبلمان ها 

کاناپه های رستورانی را می توان با دیگر مبلمان ها نیز ترکیب کرد. لزومی ندارد که حتما هر دو طرف میز به وسیله کاناپه ها پر شود، می توان یکی از کاناپه ها را به صندلی های بدون پشتی و یا هر چیز دیگری تغییر داد. 

مبلمان جهانتاب
مبلمان رستورانی جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

6. یک پشتی و دو نشیمن در کاناپه های رستورانی 

به گفته کارشناسان گروه مبلمان جهانتاب؛ اگر طراح باهوشی باشید طوری این کاناپه های رستورانی را طراحی می کنید که کمترین فضای ممکن را اشغال کنند. یکی از این راه ها این است که برای دو کاناپه ای که قرار است پشت به پشت قرار بگیرند یک سطح اتکا ایجاد کنید، نه این که هر کاناپه پشتی مخصوص خودش را داشته باشد، این کار باعث می شود تا فضای بیشتری اشغال شود.

مبلمان جهانتاب
کاناپه رستورانی جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

7. کاناپه های رستورانی، مبلمان های کم جا 

کاناپه های رستورانی به دلیل ساختار کلی شان می توانند در هر جایی و هر گوشه و کناری مورد استفاده قرار بگیرند و این باعث می شود تا هیچ فضایی در طراحی داخلی رستوران تان بلا استفاده نماند. حتی این کاناپه های رستورانی می توانند در درست کردن یک فضای دنج نیز به شما کمک کنند. 

مبلمان جهانتاب
کاناپه رستورانی جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

8. رنگ بندی کاناپه های رستورانی 

کاناپه های رستورانی دارای انواع طرح ها و رنگ های هستند که شما می توانید متناسب ترین آن ها را با طراحی دکوراسیون داخلی رستوران های تان نیز مطابق دارد را تهیه کنید، مطمئن باشید که این کاناپه های رستورانی به قدری دارای تنوع هستند که شما به راحتی می توانید مدل مناسب با سلیقه تان را بیابید. 

اگر مایل به تهیه کاناپه های رستورانی هستید می توانید سری به وبسایت گروه مبلمان جهانتاب بزنید. 

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه