بهترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا

بهترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا

به قلم: مهشید بختیاری

ویلای شمال

همه ما دوست داریم برای دور شدن از زندگی شلوغ و خسته‌کننده شهری در یک منطقه خوش آب و هوا ویلایی داشته باشیم تا اوقات فراغت خود را در آن سپری کنیم. با این حساب هرساله در بین ما افرادی پیدا می‌شود که با توجه به بودجه و پس‌انداز خود به خرید ویلا بپردازند و به دنبال انتخاب بهترین شهر هستند. احتمالا زمانی که اسم خرید ویلا به میان می‌آید شهرهای شمالی دو استان گیلان و مازندران بعنوان اولین گزینه‌ها در ذهنمان تداعی می‌شود. استان مازندران پتانسیل بیشتری برای ویلاسازی دارد، به همین دلیل خرید ویلا در مازندران معمولا جزو اولین انتخاب‌ها برای ویلاسازان به شمار می‌رود. اما فکر می‌کنید بهترین و لاکچری‌ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا کدام شهرها هستند؟ در این مقاله با مشاوره کارشناسان مجموعه گیلیم به بررسی پرطرفدارترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا می‌پردازیم. اگر می‌خواهید در بهترین شهرهای مازندران ویلا بخرید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چوب و هنر

چرا مازندران؟

همه ما ایرانی‌ها خاطرات شیرینی از آب و هوای مرطوب شمال، سواحل زیبا و جنگل‌های سرسبز و باصفای آن داریم. همین مساله باعث شده است تا بسیاری از ما حداقل یک بار به خریدن یک ویلا در این خطه خوش آب و هوا فکر کنیم. در شمال کشور، شهرهای ساحلی و جنگلی زیادی وجود دارد که برای ویلاسازی عالی هستند و هرکدام امتیازات ویژه خودشان را دارند. در حقیقت همه چیز بستگی به شرایط شما دارد و انتخاب بهترین شهر متناسب با موقعیت مالی، طبع و روحیات شما صورت می‌پذیرد.

استان مازندران به دلیل نزدیکی به تهران با استقبال گرمی از طرف تهرانی‌ها مواجه شده است و ویلاسازی در آن نسبت به استان‌های دیگر رواج بیشتری دارد. سالانه سرمایه‌گذاران زیادی به ساختن شهرک‌ها و ویلاهای لوکس و منحصربفرد می‌پردازند تا نظر مشتریان بیشتری را جلب کنند. همچنین برای رفاه حال شهروندان و گردشگران امکانات ویژه تفریحی بسیاری در استان مازندران تعبیه شده است. به همین دلیل برای خرید ویلا در شهرهای استان مازندران انتخاب‌های متنوعی دارید و دستتان حسابی باز است.

خرید ویلا

محبوب‌ترین شهرهای مازندران کدامند؟

نمی‌توان یک منطقه را بعنوان بهترین منطقه مازندران برای خرید ویلا معرفی کرد، زیرا این استان ویلاهای مختلفی در موقعیت‌های بکر و جنگلی یا شلوغ و پرتردد وجود دارند که هریک قیمت‌ها و شرایط متفاوتی دارند. اما شهرهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم به دلیل دسترسی بیشتر به تهران و دیگر شهرهای مرکزی، نزدیکی به دریا و وجود طبیعت بکر و زیبا جزو محبوب‌ترین شهرهای مازندران به شمار می‌آیند.

رامسر

اگر عاشق شمال‌گردی باشید حتما به رامسر زیبا و بلوار معلم معروف آن سر زده‌اید. این شهر که به عروس مازندران معروف است در نزدیکی تنکابن قرار دارد و از لحاظ دسترسی به جنگل و دریا دارای موقعیتی بی‌نظیر است. ویلاهای رامسر معمولا دارای متراژ و قیمت بالایی هستند و اگر تصمیم دارید در این شهر ویلا بخرید بهتر است به فکر جمع‌آوری سرمایه کلان باشید. هرچند ممکن است در بعضی مناطق بخصوص در بافت روستایی آن ویلاهای ارزان‌تر هم پیدا کنید.

متل قو

متل قو و برج‌های دوقلوی معروف آن در شهرستان عباس آباد مازندران واقع شده است. اگر به متل قو سر زده باشید احتمالا از جمعیتی عجیبی که در حال استفاده از امکانات رفاهی و گردشگری آن هستند متعجب می‌شوید. در حقیقت متل قو مرز بین طبیعت شمال و ساختمان‌های مدرن و بلند است. اگر به دنبال امکانات رفاهی هستید و دوست دارید در منطقه‌ای ویلا بخرید که به همه نوع تسهیلات گردشگری دسترسی داشته باشید بهترین گزینه برای شما متل قو خواهد بود. همچنین اگر به خریدن ویلا به چشم سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنید باید به شما بگوییم که بهترین منطقه برای شما عباس آباد است. زیرا دسترسی متل قو به یکی از بهترین جاده‌های منتهی به پایتخت باعث شده است تا سرمایه‌گذاران زیادی آن را در صدر اولویت‌های خود قرار بدهند و به فکر ساخت و ساز و خرید ویلا در این منطقه بیفتند.

بابلسر

اگر دوست دارید در یک شهر لاکچری با فرهنگ شهرنشینی و امکانات شهری بالا ویلا بخرید پیشنهاد ما به شما بابلسر است. این شهر در نیمه شرقی استان مازندران و درست پس از فریدونکنار واقع شده است. این شهر هم دارای ویلاهای ساحلی است و هم ویلاهای جنگلی لوکس و فوق‌العاده‌ای دارند. خرید ویلای لوکس در بابلسر در میان سرمایه‌گذاران امری رایج است. درواقع بیشتر افراد از دید سرمایه‌گذاری در بابلسر ویلا می‌خرند زیرا علاوه بر مناظر بدیع و دیدنی، امکانات تفریحی و گردشگری مناسبی در این شهر تعبیه شده است. اگر تمایل دارید از پنجره ویلای ساحلی خود نمای زیبایی رو به خزر داشته باشید بابلسر برای شما گزینه خوبی خواهد بود. همچنین اگر بودجه کمی دارید نگران نباشید، ویلاهای دارای متراژ پایین نیز در این شهر به راحتی پیدا می‌شود.

بهترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا

چمستان

کمتر کسی هست که نام چمستان و جنگل‌های معروف آن را نشنیده باشد. خرید ویلا در چمستان یک گزینه پرسود و فوق‌العاده است. زیرا رشد ملک در این منطقه بالاست و طبیعت بکر و زیبای آن سالانه گردشگران بسیاری را به چمستان می‌آورد. اگر فکر می‌کنید سلیقه شما با ویلاهای جنگلی سازگارتر است یا به کسب و کارهای تولیدی و کشاورزی فکر می‌کنید خرید ویلا در چمستان موقعیتی عالی برای شما به حساب می‌آید.

نوشهر

اکثر کسانی که از جاده چالوس به شمال سفر می‌کنند پس از عبور از جاده چالوس وارد نوشهر می‌شوند. نوشهر یک شهر ساحلی و یک بندر معروف برای مبادله کالاست. تمام آنچه که برای یک زندگی آرام و بی‌دغدغه نیاز دارید را می‌توانید در نوشهر پیدا کنید. لوکس‌ترین مراکز خرید، شهرک‌های ویلایی، مجتمع‌های تفریحی و توریستی، جنگل‌های زیبا و بی‌نظیر و ساحل زیبای خزر گوشه‌ای از جاذبه‌های این شهر هستند.

رویان

رویان که نام قدیمی آن علمده یا المده بوده در بخش غربی استان مازندران واقع است. شاخصه اصلی رویان که سالانه سیل گردشگران را به سمت این منطقه روانه می‌کند آب و هوای بسیار مطلوب آن است. زیرا رویان علاوه بر قرار گرفتن در کنار دریا با جنگل‌های کوهپایه‌ای البرز نیز مجاور است. رویان شهری لاکچری با سطح زندگی بالاست و علاوه بر سفر و گشت و گذار برای سکونت و خرید ویلا نیز گزینه‌ای بی‌نظیر خواهد بود.

بهترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا

حرف آخر

حالا که با بهترین شهرهای مازندران آشنا شدید بهتر است قدم اول را برای خرید ویلا بردارید. شما در صورتی می‌توانید مناسب‌ترین ویلا را با عالی‌ترین قیمت بیابید که به کارشناسان و متخصصان حوزه املاک مراجعه کنید. مجموعه گیلیم با استفاده از بهترین کارشناسان در زمینه خرید و فروش املاک شمال کشور فعالیت کرده و از مرحله انتخاب ملک تا بستن قرارداد و انتقال سند همراه شما هستند. برای بهره‌گیری از متخصصان این مجموعه می‌توانید به سایت مجموعه گیلیم مراجعه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه