تفاوت طرح فرش سنتی و مدرن در بازار بزرگ فرش ایرانیان

تفاوت طرح فرش سنتی و مدرن در بازار بزرگ فرش ایرانیان

به قلم: فهیمه مصدرالامور

حتما شنیده‌اید که فرش ماشینی از نظر طرح در سه دسته کلاسیک، مدرن و تلفیقی قرار می‌گیرد. در این شوروم از چیدانه به کمک برند فرش ماشینی ایرانیان، ویژگی‌های هر کدام از این سه دسته را بیان می‌کنیم. همچنین درباره تفاوت طرح فرش سنتی و مدرن نیز صحبت خواهیم کرد. پیشنهاد می‌کنم با این مطلب همراهمان باشید.

سرویس خواب بالسا

تفاوت طرح فرش سنتی و مدرن چیست؟

به طور کلی تفاوت بین طرح فرش مدرن و سنتی را با انواع سبک و طرح‌های فرش می‌توان شناخت.

تفاوت فرش دستباف‌گونه

فرش کلاسیک

اغلب فرش‌های ایرانی طرحی دارند که به فرش دستباف یا دستباف‌گونه معروف است. این فرش‌ها را می‌توانید بیشتر برای سبک کلاسیک یا سنتی استفاده کنید. اگر شما یک خانه کلاسیک ایرانی دارید، انتخاب این فرش‌ها بهترین گزینه است.

فرش مدرن

طرح‌های فرش ماشینی مدرن با انواع مختلفی از اشکال و الگوها به عنوان پرفروش‌ترین شناخته می‌شوند. این طرح‌ها بیشتر برای سبک دکوراسیون مدرن مناسب است و معمولا با مدلی ساده و بدون طرح تولید می‌شوند.

مطلب کاربردی و خواندنی: جلوگیری از سُر خوردن فرش با 5 راه‌حل ساده!

سبک تلفیقی از فرش کلاسیک و مدرن

طرح تلفیقی که ترکیبی از طرح مدرن و کلاسیک است، یکی از پرطرفدارترین طرح‌های فرش است. به همین علت طراح‌های فرش سعی می‌کنند مدل‌های خاصی با طرح‌های ماندگار به مشتریان خود ارائه دهند.

برند فرش ایرانیان

برند فرش ایرانیان

بازار بزرگ فرش ایرانیان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ از فروشگاه‌های کوچک در سطح شهر با نام‌های زمرد، گبه و ترمه آغاز نمود و هم‌اکنون شعبه‌های زیادی دارد. شما می‌توانید با مراجعه با سایت بازار بزرگ فرش ایرانیان، علاوه بر انتخاب انواع مدل‌های فرش، خرید خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین نیز انجام دهید.

عکس مدل فرش ماشینی دستباف‌گونه

تفاوت طرح فرش سنتی و مدرن

فرش وینتیج تفاوت طرح فرش سنتی و مدرن

طرح فرش ماشینی مدرن

جمع‌بندی

در این شوروم‌گردی، تفاوت طرح فرش سنتی و مدرن و کاربرد آن را در دکوراسیون داخلی منزل مشاهده کردید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سبک و طرح‌های بیشتر از فرش، می‌توانید به پروفایل فرش ایرانیان مراجعه نمایید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه