تلویزیون تخصصی صنعت ساختمان

تلویزیون تخصصی صنعت ساختمان

به قلم: زینب سرحدی

گروه رسانه‌ای و خبری هلدینگ خانه عمران با نام تی وی ساختمان، از سال نود و هشت، با هدف تغییر و تعالی و در راستای رسالت اجتماعی با تهیه و تولید برنامه‌های آموزشی، خبری و… با هدف آگاه سازی اهالی حرفه و شهروندان در قالب کارگروه‌های تخصصی شروع به فعالیت نمود. خانه عمران، مجموعه‌ای نام آشنا با سابقه بیست و پنج سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه تحقیق، توسعه و آموزش است که نیازهای جامعه مخاطبان صنعت ساختمان را به خوبی می‌شناسد.

چوب و هنر

هلدینگ خانه عمران از سال هفتاد و هفت فعالیت خود را با برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه صنعت ساختمان آغاز نمود که خروجی آن تاکنون بیش از سه میلیون نفرساعت آموزش و صدور بیش از هشتاد هزار گواهینامه به دانش‌پژوهانی است که در این آموزش‌ها شرکت نموده‌اند.

خانه عمران
diamondخانه عمران

اهداف اصلی تی وی ساختمان

تنوع و گستردگی طیف برنامه‌های تولیدی همزمان با ارائه کیفیت درخور مخاطبان، از اهداف اصلی تی وی ساختمان است، چرا که مخاطبان سرمایه‌های اصلی هر رسانه‌ای محسوب می‌شوند. از این رو ذائقه و نیازهای مخاطبان گرانقدر تی وی ساختمان پیوسته و بطور دقیق توسط تیم ما مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد تا با گذر زمان بتوانیم همواره برای مخاطبان، رسانه‌ای بروز و قابل اتکا باشیم.

تولید محتوای اثر بخش ویدئویی

امروزه با افزایش پلتفرم‌های متعدد رسانه‌ای در فضای مجازی، امکان دسترسی به محتوای مورد نظر کاری آسان به نظر می‌رسد، چرا که همواره این ابزارها در حال توسعه و بهینه‌سازی هستند. اما نکته مهم و قابل تأمل کیفیت و میزان اثر بخشی این محتواها است.تولید محتوای منحصر به فرد آن هم در قالب تلویزیون اینترنتی صنعت ساختمان مستلزم نکته سنجی‌ها و ریزبینی‌های خاص و فراوانی است و تیم تی وی ساختمان، با بهره‌گیری از متخصصین خبره و معتبر این حوزه و همچنین همکاری با افراد صاحب سبک و هنرمند از جنس رسانه می‌کوشد برای تولید محتوای ارزشمند در مسیر صحیح گام برداشته تا همچون خاستگاه اصیل خود (هلدینگ خانه عمران) به جایگاه واقعی خود در بین اهالی صنعت ساختمان دست پیدا کند.

خانه عمران
diamondخانه عمران

پوشش تصویری ویژه رویدادهای صنعت ساختمان

حضور مستمر و پررنگ در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارهای مرتبط با صنعت ساختمان و پوشش رسانه‌ای و تهیه گزارش‌های میدانی از این رخدادها، یکی دیگر از محورهای اصلی فعالیت تی وی ساختمان محسوب می‌شود. چرا که یکی از ارزش‌های مهم ما زندگی و جریان داشتن بر روی فرکانس آخرین تغییرات و تحولات صنعت ساختمان است.

مستندهای خارجی تی وی ساختمان

ارائه مستندهای خارجی جذاب از صنعت بی انتهای ساختمان از سراسر جهان از برنامه‌های فوق‌العاده جذاب تی وی ساختمان برای مخاطبان خود می‌باشد. هر کدام از این مستندها می‌تواند دریچه‌ی جدیدی را در مقابل چشمان کنجکاو بینندگان خود بگشاید و افق‌های بکر و نوینی از تجربه، تکنولوژی و پیشرفت را برای آن‌ها پدیدار نماید.

خانه عمران
diamondخانه عمران

حضور متخصصین صنعت ساختمان کشور

حضور متخصصین دغدغه‌مند عرصه صنعت ساختمان کشور در استدیوهای تی وی ساختمان جهت تولید برنامه‌هایی با محوریت انتقال تجربه و ارتقاء سطح دانش، برگ زرین دیگری از مجموعه فعالیت‌های پرشمار تیم تلاشگر ما برای اغنای مخاطبان خود می‌باشد.

صنعت ساختمان به کدام سمت میرود؟

رصد تحولات مهم صنعت ساختمان و تولید برنامه‌های تحلیلی در این خصوص با همکاری کارشناسان مربوطه، یکی دیگر از مواردی است که تی وی ساختمان بصورت ویژه بر آن اهتمام می‌ورزد و برای ایجاد چشم‌اندازهای کارآمد و کاربردی برای مخاطبان متقاضی تلاش می‌کند.

پادکست های صنعت ساختمان

پادکست‌های جذاب و شنیدنی با موضوعات متنوع از از زبان اساتید و افراد مطلع یکی از موارد پرطرفدار در بین مخاطبانی است که طرفدار محتوای شنیداری هستند. این دسته از مخاطبان می‌توانند از طریق ویژه برنامه‌ی رادیو ساختمان به این محتواها دسترسی پیدا کنند و از شنیدن برنامه‌های مورد نظر خود لذت ببرند.

نمایش در رسانه معتبر ساخت و ساز

باشگاه خبرنگاران تی وی ساختمان فرصتی استثنایی را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که می‌خواهند در یک پلتفرم پرمخاطب و معتبر اقدام به تهیه و انتشار خبر و گزارش‌های اختصاصی خود در حوزه صنعت ساختمان نمایند. این فرصت می‌تواند سکوی پرتابی تکرار نشدنی برای استعدادهای کمتر دیده شده صنعت بین‌المللی ساختمان در سراسر دنیا باشد.

پوشش اخبار منتخب مناقصات و مزایدات ساختمانی

تی وی ساختمان برای اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات ساختمانی سراسر کشور بخش ویژه‌ای را در نظر گرفته است، از این رو هم برگزارکنندگان و هم متقاضیان شرکت در این دو رویداد می‌توانند برای ارسال و دریافت اطلاعات مربوطه با تی وی ساختمان در ارتباط و تعامل باشند.

 

تکریم پیشکسوتان ساختمان سازی

در بخش اختصاصی گفتگو با پیشکسوتان مخاطبان می‌توانند به گنجینه‌ای ارزشمند و به یاد ماندنی از برنامه‌هایی دست پیدا نمایند که توسط تیم تی وی ساختمان با حضور در محضر اشخاص تعیین کننده و تأثیرگذار صنعت ساختمان کشور تولید شده است.

چشم انداز تلویزیون تخصصی صنعت ساختمان

هدف ما تحول و تعالی صنعت ساختمان است و با هدف آگاه‌سازی و شناساندن بهترین‌ها و معتبر‌ترین‌های این صنعت قصد داریم رسالت خود را در این زمینه محقق سازیم. ما در این مسیر پر فراز و نشیب در کنار شما خواهیم بود تا مرجعی قابل اتکا برای ارائه محتوای ارزشمند، اطلاع‌رسانی همه جانبه و معرفی برند‍‌های شایسته در صنعت ساختمان باشیم و امیدواریم در این راستا، گام‌های استواری را در کنار شما برداریم.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ خدمات و یا همکاری با این رسانه از طریق شماره 02184360 داخلی 166 و یا وبسایت TVSakhteman.com در ارتباط باشید.

 

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه