اتاق خوابی خاص و استثنایی با سرویس‌خواب آوانگارد!

اتاق خوابی خاص و استثنایی با سرویس‌خواب آوانگارد!

به قلم: نرگس مهردادیان

سبک جدید و سرویس خواب آوانگارد

اگر شما هم از افرادی باشید که سبک زندگی خاصی دارند، احتمالا از سرویس‌خواب آوانگارد خوشتان می‌آید. آوانگارد یک سبک زندگی، لایف استایل و طرز تفکر خاص است که با قواعد موجود مغایرت داشته و ساختارشکن باشد. سبک‌ آوانگارد خلاقیت زیادی داشته و جلوه‌ای خاص و استثنایی به شما و خانه‌تان می‌بخشد. در آوانگارد دست شما باز است تا هنر را در جای جای منزل‌تان تزریق کنید و حس و حال متفاوت و کم‌نظیری ایجاد کنید. اگر از طراحی دکوراسیون‌های تکراری خسته شده‌اید و می‌خواهید در فضای اتاق خواب خود تغییر اساسی ایجاد کنید، سرویس‌خواب‌ آوانگارد انتخاب کنید. در ادامه با این سبک جدید و سرویس خواب آوانگارد آشنا می‌شوید. با چیدانه و قصر دکوراسیون آرنا پالاس تولید کننده انواع سرویس‌خواب آوانگارد همراه باشید…

تابلو فرش ریحان

تاریخچه طراحی سرویس خواب آوانگارد

تاریخچه طراحی آوانگارد

آوانگارد در اصل به معنای طلایه‌دار ارتش است. و برای توصیف بخشی از ارتش که در حال پیشروی در میدان نبرد بود، استفاده می‌شد. اما امروزه به گروه‌ها و هنرمندانی که نوآور و جلوتر از اکثریت مردم هستند، گفته می‌شود. از شاخصه‌های اصلی این جنبش هنری که خاستگاه آن کشور فرانسه است، می‌توان به پیشرو و هنجار شکن بودن، اشاره کرد. سبک آوانگارد در تمام هنرها مانند تئاتر، سینما، موسیقی، فشن و مد بروز کرده و حتی در معماری و دکوراسیون داخلی هم دیده می‌شود.

آوانگارد در طراحی دکوراسیون

آوانگارد در طراحی دکوراسیون

جنبش آوانگارد نوعی چالش فرهنگی و زیبایی‌شناختی با هدف خلق هنر جدید است. در طراحی دکوراسیون آوانگارد باید ساختارها را بشکنید و خارج از چهارچوب عمل کنید. استفاده حداکثری از نور و روشنایی، اکسسوری‌هایی بزرگ‌تر از فرم نرمال، تابلوهای نقاشی سه بعدی خوش نقش و نگار، المان‌های کمتر دیده شده، اکسسوری‌ها و دیتیل‌های متفاوت و خاص در این سبک رایج است.

توجه داشته باشید ساختار شکنی، به زمان وابسته است. یعنی چیزی که امروز، آوانگارد محسوب می‌شود، شاید سال بعد عادی شود و آوانگارد نباشد. برای مثال، تخت‌ گرد، شاید زمانی خاص و متفاوت باشد. اما با گذشت زمان به مبلمانی عادی تبدیل شود و دیگر متفاوت نباشد. در این سبک اشکال و رنگ‌ها می‌توانند کاملا آزادانه انتخاب شوند و می‌توانید فضایی خلق کنید که واقعا سلیقه‌ شماست. آوانگارد را می‌توان شاخه‌ای از سبک بوهمین به‌‌شمار آورد.

مطلب پیشهادی: جذاب‌ترین تصاویر سال از دکور اتاق خواب 2023

ویژگی‌های سرویس‌خواب آوانگارد

ویژگی‌های سرویس‌خواب آوانگارد

سرویس‌خواب از عناصر اصلی اتاق خواب به شمار می‌آید. بنابراین انتخاب گزینه‌ درست می‌تواند در چیدمان تاثیرگذار باشد. در دکوراسیون اتاق خواب آوانگارد باید سرویس‌خوابی انتخاب کنید که خاص بودن دکور را نشان دهد و تم آوانگاردی فضا حفظ شود. یعنی باید الگوی هندسی، رنگ پارچه و طرح تخت‌خواب را طوری در نظر بگیرید که آوانگارد باشد.

رنگ‌ سفید و مشکی در سرویس‌خواب آوانگارد

رنگ‌های آزادانه و متفاوت در سرویس‌خواب آوانگارد

آوانگارد سبکی پررنگ و جسورانه است که با تفکرات معمول و قدیمی مغایرت دارد. این سبک دارای رنگ‌های خالص سفید، سیاه، قرمز، زرد و سبز است. در سبک آوانگارد آزادید تا رنگ‌های متضاد و ترکیب‌های متفاوت را به کار گیرید. با ترکیب رنگ‌های مختلف تخت و روتختی، آوانگارد بودن آن را نشان دهید. از آن جایی که طراحی آوانگارد به دنبال تضادهای زیبا و هنجارشکنی است، از ترکیب رنگ سیاه و سفید در آن بسیار استفاده می‌شود.

طرح و الگو‌های مختلف و خاص در سرویس‌خواب‌ آوانگارد

طرح و الگو‌های مختلف و خاص در سرویس‌خواب‌ آوانگارد

آوانگارد، شما را وادار به استفاده از یک پترن خاص نمی‌کند. در تخت خواب آوانگارد از خطوط هندسی متفاوت و نامتعارف با خطوط مشخص و منظم، بدون جزئیات غیرضروری استفاده می‌شود. تخت‌خواب‌های با اشکال هندسی و انحناهای خاص در این سبک دیده می‌شوند. طرح‌ و نقش‌های خارج از عرف مانند طرح روزنامه‌ پر از نوشته یا تصاویری غیر از گل و شاخه برای روتختی می‌تواند تختخواب شما را جذاب و منحصر به فرد کند.

سرویس‌خوابی بزرگ‌تر از حد نرمال

سرویس‌خوابی بزرگ‌تر از حد نرمال

تخت خواب‌های فلزی و چوبی حجیم، بزرگ‌تر از حد معمول در این سبک بسیار کاربرد دارند. سایزهای بزرگ تخت‌خواب آوانگارد باعث می‌شود نقطه توجهی در دکوراسیون اتاق خواب ایجاد شود.

بافت‌ها در سرویس‌خواب آوانگارد

بافت‌ها در سرویس‌خواب آوانگارد

اگر از سرویس‌خواب ساده‌ برای دکوراسیون آوانگارد استفاده کنید. باید با رنگ و طرح، آن را به تخت آوانگارد تبدیل کنید. تخت‌خواب آوانگارد با پارچه‌های کتان، پلی‌استر، چرم و جیر انتخاب مناسبی خواهد بود. این بافت‌ها در فضاهایی با نور طبیعی زیاد، جلوه‌ خاصی ایجاد می‌کنند.

انتخاب سرویس خواب آوانگارد

سرویس خواب آوانگارد با المان‌های منحصر به فرد

و در آخر

با انتخاب سرویس خواب آوانگارد می‌توانید رنگ‌ها و عناصر متفاوت را به دکوراسیون اتاق خواب خود دعوت کنید و چیدمانی متفاوت و خاص خلق کنید. از به‌کارگیری عناصر متفاوت و رنگ‌های جدید نترسید. برای مثال می‌توانید از رنگ‌های شاد و جذاب مانند سرخابی و زرد برای روتختی آوانگارد خود استفاده کنید. درحالی‌که دیوارها را با پوسترهای سیاه و سفید پوشانده‌اید. توجه داشته باشید در انتخاب وسایل به این سبک، محدود نیستید، پس از المان‌های منحصر به فرد استفاده کنید.

برای مشاهده و تهیه سرویس‌خواب آوانگارد می‌توانید به صفحه اینستاگرام آرنا پالاس مراجعه کنید. آرناپالاس در بازار مبل دلاوران تهران تولیدکننده انواع مبلمان و سرویس‌خواب آوانگارد، مدرن، کلاسیک و تنها نماینده رسمی سرویس خواب ساج آسا در شرق تهران است.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه