طراحی یک خانه زیبا با تمام امکانات در یک ون!

طراحی یک خانه زیبا با تمام امکانات در یک ون!

به قلم: سمانه زارعی

مبلمان آل یاسین

تصور زندگی در یک ون با تمامی امکانات، ما را یاد فیلم‌هایی می‌اندازد که در آن خانواده یا افرادی با یک خودرو و یا گاری سفر و زندگی می‌کردند. اما این نوع زندگی کردن آن هم در یک ون یا امکانات کافی، برای آنهایی که اهل سفر هستند، بسیار هیجان انگیز و جذاب است. در این مطلب درباره یک ون مرسدس بنز که مانند یک خانه متحرک طراحی شده است بخوانید.

سرویس خواب بالسا

 

hymer venture S ، خانه‌ی شهری لوکس

شرکت هایمر در زمینه طراحی خودروهای متحرک با امکانات کافی و مدرن فعالیت می‌کند. ون مرسدس بنز hymer venture S یک ون لوکس با امکانات کامل است که توسط شرکت هایمر طراحی و عرضه شده است. این خانه سیار، امکانات کامل یک خانه شهری لوکس را دارد.

 

مشخصات ون کمپر مرسدس

خودرویی که برای زندگی یا سفر طراحی می‌شود، امکانات لازم مانند یک خانه را دارد. hymer venture S دارای اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن و حمام است. این خودرو، ابعاد جمع و جوری دارد که می‌تواند به راحتی در خیابان‌های شهر تردد کند. به جز پنل‌های خورشیدی که در این خودرو به کار رفته است، سقف این مرسدس دارای فضای پشت بامی است که امکان ایجاد فضایی برای خواب را بالای ون ایجاد می‌کند که یک راه پله از داخل خودرو به آن راه دارد.

مطلب پیشنهادی: دیزاین خانه با تمام امکانات فقط در یک کانکس با طراحی هوشمندانه! + عکس

 

جایی برای کار کردن

به جز فضاهایی که در بالا به آنها اشاره شد، این ون دارای یک میز تاشو چوبی و صندلی مخصوص برای کار کردن است. اگر نیاز به کار با لپ تاپ و یا نوشتن باشد، این گوشه دنج طراحی عالی برای این افراد است. میز چوبی در صورتی که نیازی به آن نباشد، در دیواره کناری‌اش تا می‌شود.

 

فضای نشیمن بزرگ و آشپزخانه مجهز

بیخود نیست که طراحان این ون، آن را مانند یک خانه لوکس شهری توصیف کرده‌اند. در این ون کمپر فضای نشیمن و آشپزخانه مجهزی وجود دارد. نشیمنی با صندلی‌های راحت، در صورتی که در پشتی ون باز شود یک فضای باز با جریان هوای تازه که مانند یک بالکن بزرگ، منظره‌ای جذاب را نشان می‌دهد ایجاد می‌کند.

در کنار این قسمت، یک آشپزخانه کوچک با یراق آلات مشکی مات بر روی دیواری چند منظوره قرار می‌گیرد و به کمپینگ‌ها اجازه می‌دهد فضای ذخیره‌سازی برای قلاب‌ها، قفسه‌ها و ظروف داشته باشند. یک سطح برای خرد کردن در کنار گاز قرار دارد. فضای ذخیره‌سازی می‌تواند آذوقه‌ها و ظروف مورد نیاز افراد کمپینگ را در هنگام سفر در خود جای دهد. این شرکت می گوید که میز کار در آشپزخانه در برابر اثر انگشت و خط و خش مقاوم است.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه