فروشگاه لوازم لوکس C&k؛ پیشنهادی فوق العاده برای کلاسیک پسندها

فروشگاه لوازم لوکس C&k؛ پیشنهادی فوق العاده برای کلاسیک پسندها

به قلم: مهشید بختیاری

مبلمان لوکس و پرتزئینات، لوسترهای چشمگیر، اکسسوری های فاخر و شگفت انگیز و رنگ های شکیل و سنگین چه چیزی را در ذهن شما تداعی می کند؟ بله! سبک دکوراسیون لوکس و کلاسیک. زمانی که این ویژگی ها در کنار هم در دکوراسیون منزل شما به کار می روند فضایی سرشار از اصالت و ابهت را پدید می آورند. وجود چنین دکوراسیون های شکوهمند و پرطرفداری نشان می دهد که هنوز هم سبک مدرن نتوانسته است حریف دکورهای شیک و تجملاتی کلاسیک شود. در شوروم این هفته از چیدانه به سراغ فروشگاه لوازم لوکس سی ان کی رفته ایم تا ملزومات یک دکوراسیون لوکس و منحصربفرد را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

اصول چینش یک دکوراسیون لوکس چیست؟

در سبک کلاسیک تزئینات حرف اول را می زنند. برخلاف یک دکوراسیون مدرن و مینیمال که همه چیز در ساده ترین حالت خود قرار دارد در سبک کلاسیک لوازم با آرایش های خاصی تزئین شده اند. در عین حال رعایت تناسب و تقارن در چهره کلی دکوراسیون به ایجاد یک فضای هارمونیک کمک می کند. درست است که در چنین چیدمانی با آبشاری از گچبری ها، حکاکی ها و نقش و نگارهای خاص و پیچیده مواجه هستیم اما این امر ابدا باعث آشفتگی و بی نظمی نخواهد شد. شاید عده ای از مردم تجمل گرایی را با استفاده بیش از حد از وسایل و دکورهای شلوغ و پر زرق و برق اشتباه بگیرند، اما واقعیت آن است که در یک دکوراسیون لوکس که مطابق با اصول معماری داخلی چیده شده باشد همه چیز در بهترین مکان خود قرار دارد و حس آرامش و امنیت به ساکنین القا می شود.

مبلمان در دکوراسیون لوکس

در سبک کلاسیک مبلمان شامل مبل و صندلی ها، میز ناهارخوری، میزهای جلومبلی و عسلی ابدا ساده و بی آلایش نیستند. استفاده از فرم های منحنی، رنگ های شکیل، پارچه های فاخر و چوب مرغوب از ویژگی های یک مبل کلاسیک مناسب است. معمولا این سبک مبلمان در رنگ های موقر و سنگین مانند طلایی، نقره ای، سفید، کرم و قهوه ای طراحی می شوند.

لوستر در دکوراسیون لوکس

سبک کلاسیک پادشاه سبک های خیره کننده است و لوازم موجود در آن این جلوه و درخشندگی را به خوبی تامین می کنند. معمولا برای آن که چیدمان خانه خاص و لاکچری به نظر بیاید مرسوم است که از لوسترهای سنگین و کریستالی برای تزئین آن استفاده کنیم. درواقع لوسترها، آباژورها، چراغ های دیوارکوب یا آویز فرصت مناسبی هستند برای آن که خانه را به یک گالری هنری نفیس و چشمگیر تبدیل کنیم.

اکسسوری در دکوراسیون لوکس

اگر لوازم اصلی دکوراسیون خانه را از خاص ترین و گران ترین فروشگاه ها خریداری کنید اما از اکسسوری ها و تزئینات داخلی دکوراسیون غافل شوید خانه شما مانند یک فضای خالی و بی روح جلوه می کند و انگار هیچ رنگ و لعابی ندارد. در سبک مدرن برای قرار دادن اکسسوری های متنوع دستمان بسته است چرا که این سبک طرفدار سادگی و پرهیز از تزئینات غیرضروری است، اما خوشبختانه در چیدمان لوکس و کلاسیک محدودیتی در بکارگیری تزئینات و تجملات نداریم، به شرط آن که تشریفات اضافی ما به چهره کلی دکوراسیون آسیب نزند و آن را به هم ریخته و آشفته جلوه ندهد.

معمولا در روح بخشی به فضاهای مختلف خانه مانند اتاق پذیرایی و نشیمن از لوازم مختلفی مانند میز کنسول و بوفه، گلدان های قیمتی، دکوراتیوهای خاص، تابلو فرش ها، تابلوهای نفیس نقاشی و … بهره می گیرند. هدف از بکارگیری این لوازم روح بخشی هرچه بیشتر به فضای کلاسیک خانه است.

از کجا بخریم؟

تمام اجزا و عناصر یک دکوراسیون شیک و لاکچری باید از بهترین متریال ها و به دست مجرب ترین تولیدکنندگان ساخته شود. بازار داغ لوازم خانگی این روزها شاهد تنوع بسیار گسترده ای از تمام اسباب و وسایل دکوراسیونی است به گونه ای که انتخاب بین مدل ها و طرح های مختلف می تواند به شدت سخت و کلافه کننده باشد. در حقیقت مهمترین فاکتور برای پدید آوردن یک چیدمان مطلوب، خرید از یک برند معتبر و مطمئن است.

فروشگاه C&K واقع در بازار مبل شماره یک یافت آباد، واردکننده انواع مبلمان لوکس ترک، لوستر و اکسسوری ایتالیایی، مبل کلاسیک و آوانگارد، بوفه، آباژور و سایر ملزومات دکوراتیو خاص و لوکس است. در این فروشگاه هر آنچه که برای چیدن یک دکور لوکس و باکیفیت نیاز است را خواهید یافت.

حرف آخر

با وجود سبک های متعدد دکوراسیونی، سبک کلاسیک هنوز هم با همان شکوه و اصالت اولیه بعنوان سبک محبوب و پرطرفدار ما ایرانی ها به شمار می رود. چیدن یک خانه کلاسیک نیازمند استفاده از لوازم و عناصر باکیفیت، تجملاتی، شیک و منحصربفرد است. فروشگاه C&K واردکننده انواع مبلمان، میز ناهارخوری، لوستر و لوازم روشنایی، بوفه و کنسول و … در سبک لوکس و کلاسیک است و شما را قدم به قدم تا رسیدن به یک چیدمان دلخواه و رویایی همراهی می کند. کافی است به صفحه پروفایل فروشگاه سی ان کی سر بزنید و سفارشات خود را از طریق همین صفحه ثبت بفرمایید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه