پیشنهاد ویژه برای خرید سرویس خواب + ویدئو

پیشنهاد ویژه برای خرید سرویس خواب + ویدئو

به قلم: فهیمه مصدرالامور

این شوروم اختصاص دارد به معرفی کالکشن‌های جدید و متنوع مجموعه سرویس خواب آرناپالاس. اگر شما هم در انتخاب و تصمیم برای خرید بهترین و باکیفیت‌ترین سرویس‌خواب‌ها تردید دارید؛ در این مطلب از چیدانه پیشنهادات ویژه‌ای برایتان داریم.

تابلو فرش ریحان

رونمایی از کالکشن جدید آرناپالاس

مجموعه‌ی سرویس خواب آرنا پالاس، از کارهای جدیدش رونمایی کرده است. با ما همراه باشید تا از کالکشن جدید این مجموعه دیدن کنیم.

به‌طورکلی آرناپالاس بالاترین تنوع سرویس خواب را دارد و در سه طبقه با سبک‌های مختلف ارائه شده است. تمامی کارهای این شرکت باکیفیت بالا و از چوب راش گرجستان است که از برندهای مطرح با طراحی زیبا و منحصربه‌فردی تهیه می‌شود.

در کالکشن آوانگارد قصر دکوراسیون آرناپالاس چه می‌بینیم؟

از کالکشن آوانگارد؛ سرویس‌خواب سورنا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این سرویس، پوشش چوبش از گردو، رنگش پلی اورتان و ریل‌های کاملا مخفی دارد. همچنین کشوهای میز این سرویس، دارای آرام‌بند بوده و جنس تُرک پارچه هم منحصربه‌فرد است.

قصر دکوراسیون آرنا پالاس
diamondقصر دکوراسیون آرنا پالاس

کالکشن کلاسیک آرناپالاس، برای علاقه‌مندان سبک کلاسیک

از کالکشن کلاسیک؛ سرویس خواب B970 را معرفی می‌کنیم. جسن چوب این محصول از سوپر راش گرجستان است و رنگ آن نیز پلی اورتان است. همینطور جنس پارچه‌ی پرده‌ها نیز تُرک است.

ویژگی خاص کالکشن مدرن آرناپالاس

از کالکشن مدرن، مدل ساج‌آسا را پیشنهاد می‌دهیم. جنس این سرویس، تماما از ملامین و رنگش هم پلی اورتان است. تمام قطعات این محصول ترک است و دستگیره و پایه‌ی آن نیز از جنس چوب راش گرجستان است. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که اکثر محصولات این مدل دارای کشوی زیر تخت هستند.

قصر دکوراسیون آرنا پالاس
diamondقصر دکوراسیون آرنا پالاس

مزایای محصولات برند آرناپالاس چیست؟

  • در مجموعه‌ی آرنا پالاس، کف تخت و پایه‌ی سرویس‌خواب‌ها بسیار باکیفیت و کم سروصداست و نسبت به دیگر کارهای موجود در بازار متفاوت‌تر است.
  • از دیگر مزایای این برند می‌توان به ارائه‌ی مجموعه‌ی تخصصی کالای خواب در کنار عرضه‌ی سرویس خواب، اشاره کرد.
  • شما می‌توانید بعد از انتخاب سرویس خواب متناسب با سلیقه‌ی خود، تشک، سرویس روتختی و بالش تخصصی را نیز تهیه کنید.

سورپرایز ویژه برای مشتریان کالای خواب آرنا

اما سورپرایز ویژه برای مشتاقان محصولات کالای خواب این برند اینکه؛ کالای خواب برند سلنیس (SELENIS) و (Veronica) ورونیکای ترکیه نیز در این فروشگاه شارژ شده است.

قصر دکوراسیون آرنا پالاس
diamondقصر دکوراسیون آرنا پالاس
  • برای دیدن کالکشن جدید مجموعه‌ی آرنا پالاس حتما به بازار دلاوران، پلاک 509 سر بزنید.

جمع‌بندی

همانطور که ملاحظه کردید در این شوروم‌گردی با کالکشن‌های جدید مجموعه سرویس خوای آرنا پالاس، کالای خواب و دیگر محصولات این برند آشنا شدیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به پروفایل دکوراسیون آرناپالاس مراجعه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه