در فروشگاه فرش پاتریس چه خبر است؟

در فروشگاه فرش پاتریس چه خبر است؟

به قلم: فهیمه مصدرالامور

در این شوروم درباره‌ی کاربرد رانر در دکوراسیون داخلی خانه و مزایای استفاده از این محصول صحبت می‌کنیم. خوب است بدانید برند معروف فرش پاتریس علاوه‌بر فرش‌های ماشینی با سابقه‌ی فعالیت سی ساله، محصولات جدید و جذاب دیگری مانند انواع رانر را ارائه می‌دهد. همچنین فرش پاتریس اقدام به تولید طیف متنوعی از انواع پاتختی کرده که با هر سبک دکوراسیونی، هماهنگ است. برای شناخت بیشتر محصولات این مجموعه با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید.

سرویس خواب بالسا

کاربردهای رانر در دکوراسیون داخلی منزل

به‌طورکلی افراد ترجیح می‌دهند تمامی سطح میز خود را با رومیزی نپوشانند تا زیبایی میز هم دیده شود. در چنین حالتی استفاده از رانر در دکوراسیون خانه، یک ایده‌ی ناب محسوب می‌شود. رانرها معمولا در طرح‌ها و نقش‌های مختلفی در بازار موجود هستند و فضای دلنشینی به محیط خانه هدیه می‌دهند.

معمولا رانرها به‌عنوان یک آیتم تزیینی برای انواع میزها به‌کار می‌روند. همچنین رنگبندی و حالت پارچه‌ای رانرها باعث ایجاد حس لطافت و ست شدن با سایر اکسسوری و عناصر دکوراتیو در دکوراسیون می‌شود. جالب است بدانید طرح و نقش روی پارچه‌های رانر رومیزی، می‌تواند در ایجاد عمق و حالت بصری زیبای میز شما نیز نقش داشته باشد.

اما امروزه از رانرها فقط برای میزهای غذاخوری استفاده نمی‌شود. از این وسیله‌ی پرکاربرد می‌توان برای تزیین بوفه، مبل، انواع استند، میزهای کنسول و عسلی و حتی میز تلویزیون و جزیزه‌ی آشپزخانه نیز استفاده کرد.

محصولات جدید مجموعه‌ی فرش پاتریس؛ این تازه‌ها دیدن دارند!

امتیاز ویژه‌ای که فرش پاتریس برای خرید محصولات خود دارد، تخفیف 10درصدی روی تمامی اقلام موجود است. از ویژگی‌های شاخص این فروشگاه، ارسال رایگان تمامی محصولات به سراسر کشور است. برای دیدن تمامی محصولات جدید پاتریس، می‌توانید به فروشگاه این مجموعه واقع در میدان هفت‌تیر نیز سر بزنید و یا از طریق سایت فرش پاتریس به‌صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. از محصولات جدید دیگر فرش پاتریس، قالیچه‌هایی هستند که در طرح و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند.

فرش پاتریس

فرش ماشینی پاتریس

فرش ماشینی پاتریس مدل کهنه نما

محصولات جدید فرش پاتریس

جمع‌بندی

ما در این شوروم‌گردی از چیدانه با معرفی محصولات جدید برند مطرح فرش پاتریس، کاربرد رانر در دکوراسیون منزل را نیز بررسی کردیم. برای کسب اطلاعات ببشتر می‌توانید به پروفایل مجموعه پاتریس مراجعه نمایید. شما کدامیک از محصولات این فروشگاه را خریداری کردید؟ برایمان بنویسید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه