این شما و این محصول جدید مبلمان ویول!

این شما و این محصول جدید مبلمان ویول!

به قلم: مهشید بختیاری

اگر قصد داشته باشید مبلمان منزلتان را نو کنید و به دکوراسیون خانه رنگ و روی تازه‌ای ببخشید چه مدل مبلی انتخاب می‌کنید؟ مبل کلاسیک و سلطنتی؟ یا مبل مدرن و راحتی؟ مبل‌های راحتی در سال‌های اخیر طرفداران بی‌شماری پیدا کرده‌اند، زیرا مبل راحتی تقریبا در همه فضاها کارایی دارد و ظاهر مدرن و جوانانه آن زیبایی فوق‌العاده‌ای به محیط می‌بخشد. این روزها به لطف طراحان زبده و دیزاینرهای حرفه‌ای صنعت مبلمان شاهد تولید انواع متنوعی از مبل راحتی هستیم و امروز قصد داریم یکی از جدیدترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های آن را به شما معرفی کنیم. مبلمان رایکا که محصول جدید مبلمان ویول است در این مقاله به شما همراهان عزیز چیدانه معرفی خواهد شد. با ما باشید.

چوب و هنر

5 ویژگی یک مبل راحتی خوب را بشناسید

اگر سری به بازار مبلمان بزنید متوجه می‌شوید که تنوع مبلمان راحتی که توسط شرکت‌ها و برندهای مختلف تولید شده به حدی زیاد است که بسیاری از مشتریان هنگام خرید سردرگم می‌شوند و دقیقا نمی‌دانند که چه مبلی به دردشان می‌خورد و کدامیک از مدل‌ها بیشتر باب میلشان است. به همین دلیل پیش از آن که برای خرید مبل از خانه خارج شوید بهتر است در قدم اول از نیاز خود آگاهی داشته باشید و سپس ویژگی‌های یک مبل راحتی خوب را بشناسید.

اگر از مشتریان مبلمان بپرسیم که چه مبلی را به‌عنوان یک مبل خوب می‌شناسند بدون شک با پاسخ‌های جالبی روبرو خواهیم شد. بسیاری از خریداران یک مبل زیبا، خوش‌رنگ یا خوش‌نشیمن را به‌عنوان مبل خوب و مناسب بیان می‌کنند. البته که ظاهر و نمای مبلمان بسیار مهم است اما فاکتورهای مهم و حیاتی دیگری هم وجود دارند که اگر تیزبین نباشید و هنگام خرید به آن‌ها دقت نکنید ممکن است خرید ناموفقی را تجربه کنید. این عوامل به شرح زیر هستند:

استحکام و مقاومت کلاف

اینکه یک مبل چند سال در دکوراسیون شما دوام بیاورد کاملا بستگی به مقاومت بدنه و اسکلت آن دارد. یک مبل راحتی بادوام دارای یک کلاف محکم و مقاوم است. کلافی که تحمل فشار بالا را داشته باشد و به راحتی تغییر شکل ندهد، ترک نخورد و نشکند. بهترین چوب‌ها در ساخت اسکلت مبل راحتی از چوب‌های راش، گردو، چنار، بلوط و چوب روسی است. فرآیند خشک‌شدن چوب در کوره تمام رطوبت موجود در چوب را حذف کرده و باعث می‌شود چوب سایز و ابعاد خود را در طول زمان حفظ کند.

«ست 8 نفره رایکا دارای کلافی بسیار مقاوم از جنس چوب راش سوپر اوکراینی است و رنگ چوب می‌تواند به سلیقه مشتری خودرنگ یا گردویی انتخاب شود.»

جنس مناسب تشک یا کفی

اگر می‌خواهید مبل راحتی شما طول عمر بالایی داشته باشد مبلی را انتخاب کنید که در تشک یا کفه آن اسفنج با تراکم بالا استفاده شده باشد. هرچه اسفنج سفت‌تر باشد کارایی و دوام بالاتری خواهد داشت و هرچه تراکم آن بالاتر باشد راحتی مبل بیشتر احساس می‌شود.

«در تولید تشک کف مبل راحتی رایکا از اسفنج HR استفاده شده است. بکارگیری این نوع اسفنج در کف مبلمان باعث انعطاف‌پذیری، قابلیت ارتجاعی بالا و حالت فنری است. به همین دلیل مبلمان رایکا در برابر فشار و وزن فردی که روی آن می‌نشیند بسیار منعطف بوده و بلافاصله به حال اولیه خود بازمی‌گردد. همچنین در دسته‌های مبل نیز از اسفنج 30 کیلویی یورتان استفاده شده است.»

پارچه باکیفیت

خانم‌های دقیق باسلیقه معمولا هنگام خرید مبلمان در انتخاب جنس پارچه آن وسواس زیادی به خرج می‌دهند. این دسته مشتریان خوب می‌دانند که اگر پارچه مبل بی‌کیفیت، حساسیت‌زا یا غیرقابل شستشو باشد دردسرهای بسیاری برایشان ایجاد خواهد کرد. بهترین و مرغوب‌ترین روکش‌هایی که در تولید مبلمان راحتی به کار می‌روند از جنس چرم، کتان و پنبه هستند.

«ست مبلمان رایکا دارای پارچه کتان درجه یک در قسمت کفی، دسته‌ها و پشتی مبلمان است. انتخاب پارچه کتان قابل شستشو در ساختار مبل رایکا کیفیت، زیبایی و کارایی مبلمان را تضمین می‌کند. همچنین هر زمان که تصمیم گرفتید ظاهر جدیدی به مبلمان ببخشید می‌توانید با کمترین هزینه به تعویض پارچه آن اقدام کنید.»

زیبایی و جذابیت ظاهری

حالا می‌رسیم به معیار موردعلاقه بسیاری از خریداران مبلمان! بله، زیبایی بصری و جلوه مبل می‌تواند ظاهر دکوراسیون شما را کاملا تحت‌الشعاع قرار دهد. مبلمان یکی از بزرگترین و چشمگیرترین عناصر چیدمان است و احتمالا هر فرد تازه‌واردی که به اتاق پذیرایی یا نشیمن خانه شما ورود می‌کند پیش از هرچیز مبلمان را می‌بیند. بنابراین مهم است که مبل انتخابی شما نمایی جذاب و دلنشین داشته باشد.

«کافی است به تصاویر زیر نگاهی بیندازید تا تحت تاثیر ظاهر لطیف و زیبای مبلمان رایکا شوید. چوب راش که در استراکچر مبلمان تعبیه شده است فضایی گرم و صمیمی در دکوراسیون ایجاد می‌کند. این چوب بخش پشتی مبلمان را هم در بر گرفته و به همین دلیل می‌توانید از این ست در وسط سالن پذیرایی نیز استفاده کنید.

ضمانت و گارانتی

متاسفانه این روزها در کنار برندهای خوب و باسابقه مبلمان شاهد وجود کارگاه‌های کوچک تولیدی نیز هستیم که محصولات خود را با کمترین کیفیت، قیمت پایین و بدون هیچگونه ضمانت به مشتری ارائه می‌دهند. در این صورت چنانچه مشتری مبلمان خود را از این تولیدی‌های کوچک و ناکارآمد خریداری کند و مبلمان پس از مدتی دچار مشکل شود کارگاه هیچ مسئولیتی در برابر این مشکلات نخواهد داشت. بنابراین بهترین کار این است که از برندهای معتبر و خوشنام خرید خود را انجام بدهید و پیش از خرید اطمینان حاصل کنید که مبل انتخابی شما از طرف تولیدکننده ضمانت خواهد شد.

«مجموعه ویول برای تمام انواع مبلمان، از جمله جدیدترین محصول خود یعنی مبل رایکا کارت ضمانت معتبر به مشتری ارائه می‌دهد. همین مساله باعث اعتماد هرچه بیشتر مشتری به تولیدکننده شده و خرید محصول بدون هیچ نگرانی و با موفقیت انجام می‌شود.»

یک امتیاز ویژه …

مبل رایکا دارای کفه، پشتی و دسته کاملا متحرک بوده و هر دو روی تشک در بخش‌های مختلف مبلمان قابل استفاده است. در این صورت می‌توانید پس از مدتی استفاده از مبلمان این قطعات را خارج کرده و از روی دیگر آن استفاده کنید و به عبارتی یک دست مبلمان دوطرفه و مقرون به صرفه داشته باشید.

حرف آخر

در این مقاله برای آن دسته از مخاطبان باسلیقه و مدرن‌پسند به معرفی مدل جدیدی از مبلمان راحتی پرداختیم. ست 8 نفره مبلمان رایکا که اخرین محصول گروه تولیدی ویول به شمار می‌رود با بدنه‌ای از جنس چوب راش، پارچه کتان درجه یک، تشک باکیفیت و ظاهری زیبا و مدرن به همراه کارت ضمانت معتبر به مشتریان ارائه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول می‌توانید به سایت مبلمان ویول مراجعه کنید و سفارشات خود را از طریق همین صفحه ثبت بفرمایید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه