معرفی فروشگاه لوازم خانگی بین‌الملل + ویدئو

معرفی فروشگاه لوازم خانگی بین‌الملل + ویدئو

به قلم: فهیمه مصدرالامور

لوازم آشپزخانه و انتخاب و چیدمان آنها در آشپزخانه همواره یکی از موضوعات مورد بحث در چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه هر ایرانی است. همانطور که می‌دانید انتخاب وسایل آشپزخانه، بستگی به رنگ کابینت و کف آشپزخانه دارد. درحقیقت نکاتی وجود دارد که در انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه و منزل می‌تواند به شما کمک کند. با ما در ادامه این شوروم‌گردی و راهنمای خرید همراه باشید تا با معرفی فروشگاه لوازم خانگی بین‌الملل، قدرت انتخاب بهترین لوارم خانگی را پیدا کنید.

چوب و هنر

راهنمای خرید و انتخاب رنگ لوازم خانگی

به نظر شما لوازم آشپزخانه باید چه رنگی باشد؟ سفید یا سیلور؟!

  • خیلی از افراد رنگ سفید را انتخاب می‌کنند، زیرا به عنوان یک رنگ خنثی به راحتی با انواع سبک‌ها و رنگ‌های مختلف کابینت ست می‌شود. از طرفی رنگ سیلور، ظاهر مدرن‌تری دارد اما شاید نتوانید این رنگ را به راحتی با هر وسیله‌ای ست کنید.
  • نکته بعدی در انتخاب رنگ وسایل خانگی، ابعاد آشپزخانه شماست. رنگ سفید فضا را بزرگ‌تر و دل‌بازتر نشان می‌دهد. به همین دلیل رنگ سفید برای آشپزخانه‌های کوچک، مناسب‌تر است.
  • از سوی دیگر بهتر است به تمیز نگه داشتن وسایل خانگی آشپزخانه نیز دقت داشته باشید. به نظر می‌رسد تمیزکردن رنگ سفید، با سختی بیشتری برای شما همراه باشد.

مطلب پیشنهادی: 12 وسیله‌ی آشپزخانه که برای هدیه دادن عالی هستند

معرفی فروشگاه لوازم خانگی بازرگانی بین‌الملل

معرفی فروشگاه لوازم خانگی بازرگانی بین‌الملل

فروشگاه بازرگانی بین‌الملل، عرضه‌کننده تمامی محصولات خانگی مثل لوازم برقی، گازی و لوازم صوتی و تصویری است. در این فروشگاه شما می‌توانید لوازم خانگی برقی کوچک مثل: جاروبرقی، آبمیوه‌گیری، همزن و انواع لوازم بزرگ مثل: یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی مورد نیاز آشپزخانه و خانه را با خیال راحت خریداری کنید.

شرکت بازرگانی بین‌الملل، نماینده اصلی لوازم خانگی Livenza است و به سراسر ایران کالا ارسال می‌کنند. همچنین در این فروشگاه با راهنمایی کارشناسان مجرب، می‌توانید بهترین برند لوازم خانگی برقی و گازی را خریداری کنید و با آنها فضای خانه خود را مزین کنید.

لوازم برقی خانگی مایکروویو توکار

معرفی فروشگاه لوازم خانگی

یخچال فریزر - فروشگاه لوازم خانگی

ماشین لباسشویی

معرفی فروشگاه لوازم خانگی بین‌الملل

چرخ خیاطی

جاروبرقی خانگی

در انتها

اگر برای خرید لوازم خانگی خانه و آشپزخانه، سوالات بیشتری دارید، ما با پروفایل معرفی فروشگاه لوازم خانگی بین‌الملل، راهنمای خرید شما در این مقاله هستیم.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه