معرفی مبلمان مد روز برای جهیزیه؛ زوج‌های جوان بخوانند

معرفی مبلمان مد روز برای جهیزیه؛ زوج‌های جوان بخوانند

به قلم: مهشید بختیاری

   

یکی از هیجان‌انگیزترین کارهایی که پیش از جشن عروسی انجام می‌شود خرید جهیزیه است. خریدن وسایل خانه عروس و داماد آنقدر حساس است که گاهی ماه‌ها زمان نیاز است تا یک جهیزیه تکمیل شود و همه وسایل از خرده‌ریزها و اکسسوری‌ها گرفته تا وسایل بزرگ دکوراسیون مانند فرش و مبلمان با دقت و وسواس خاصی انتخاب می‌شوند. اگر در مرحله تهیه جهیزیه هستید احتمالا شما هم مانند خیلی‌ها نمی‌دانید که چه مدل مبلمانی انتخاب کنید تا صاحب شیک‌ترین و زیباترین دکوراسیون شوید. به همین دلیل ما این مطلب را نوشته‌ایم تا مبلمان مد روز برای جهیزیه را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال یک چیدمان خاص هستید تا انتهای این مقاله با ما باشید.

سرویس خواب بالسا

خرید مبلمان جهیزیه؛ یک انتخاب حساس

خریدن مبلمان جهیزیه چیزی نیست که بشود از کنار آن سرسری عبور کرد و هر مبلی که در بازار وجود دارد را انتخاب کرد. برای خرید مبلمان عروس باید یکسری نکات را مدنظر قرار بدهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. مبلمان در دکوراسیون نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. اولین چیز در دکوراسیون خانه که توجه هر تازه‌واردی را جلب می‌کند مبلمان است. مبلمان به تنهایی می‌تواند معرف روحیات، سلیقه و ذوق شخصی شما باشد. اگر مبلمان راحتی و مینیمال استفاده کنید روحیات ساده‌گرا و جوانانه شما را نشان می‌دهد. خرید مبل‌های سلطنتی و پرزرق و برق یادآور سلیقه کلاسیک‌پسند شماست. انتخاب رنگ در مبلمان دنیای دیگری دارد و ست کردن آن با بقیه اجزای دکوراسیون امری بسیار مهم است. پس باید بپذیریم که مبلمان جهیزیه یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که یک عروس و داماد در ابتدای زندگی می‌توانند تجربه کنند.

اگر درگیر خرید جهیزیه باشید و به دنبال مبلمان مد روز برای جهیزیه بگردید احتمالا این سوالات از ذهنتان عبور می‌کند: برای خانه عروس چند دست مبل لازم است؟ مبل چندنفره برای پذیرایی از مهمانان کفایت می‌کند؟ برای خانه کوچک یا بزرگ بهتر است از چه نوع مبلی استفاده کرد؟ مبلمان مد روز برای جهیزیه در بازار مبلمان چه مدلی است؟ پرفروش‌ترین مبل‌های بازار کدام مبل‌ها هستند؟ پاسخ دادن به هریک از این سوالات باعث می‌شود بتوانید ایده‌آل‌ترین انتخاب را داشته باشید.

مبلمان مد روز برای جهیزیه چیست؟

درست است که توصیه همیشگی چیدانه به شما همراهان عزیز این است که برای انتخاب لوازم بزرگ و گرانقیمت خیلی هم به دنبال ترندهای روز نباشید، زیرا اگر همواره پیرو مد باشید باید این را بدانید که یک وسیله ممکن است یک روز مد شود و هزینه گزافی بابت خرید آن بپردازید، اما کمی بعد از مد بیفتد، دلتان را بزند و مجبور به تعویض آن شوید. اما برخی مدل‌های مبلمان هستند که هرگز از مد نمی‌افتد و پس از گذشت سالها هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند، زیرا در زمینه کیفیت و زیبایی دائما رو به ارتقاء هستند. مبل فلزی مدرن همان چیزی است که در این مقاله می‌خواهیم درمورد آن صحبت کنیم.

شاید پس از شنیدن نام مبل فلزی یا استیل به یاد مبل‌های سلطنتی و قدیمی خانه مادربزرگها بیفتید و ظاهر کلاسیک آن‌ها خیلی هم به دلتان ننشیند. اما به لطف ورود مدرنیته به صنعت تولید مبلمان شاهد ساخت مبل‌هایی هستیم که دارای بدنه، پایه یا دسته‌های فلزی هستند اما از لحاظ شکل و ظاهر نمایی بسیار مدرن و امروزی دارند. به تصاویر زیر نگاه کنید. مبل‌های راحتی، ال‌شکل، چستر و … به علت طراحی شیک و اسپرت خود بسیار پرطرفدار هستند و بکارگیری متریال فلز در بخش‌هایی از ساختار مبلمان باعث به وجود آمدن ظاهری لوکس و جذاب شده است. بنابراین زمان آن است که تصورات پیشین خود را درباره مبل استیل و فلزی دور بریزید و مدل‌های شکیل و مد روز را جایگزین کنید. اما فکر می‌کنید چرا مبلمان استیل تا این حد در میان جوانان و تازه عروس و دامادهایی که به دنبال مبلمان مد روز برای جهیزیه هستند محبوب است؟ ما به شما می‌گوییم.

مزایای مبل فلزی مدرن

دوست دارید با دلایل پرفروش بودن مبلمان فلزی آشنا شوید؟ در ادامه بخوانید:

یک مبل همه فن حریف!

به عقیده کارشناسان مجموعه متال تهران مبل فلزی ترکیب زیبایی از کارایی و سبک است. به این معنا که این مدل مبلمان در اکثر سبک‌های دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشترین کارایی را از خود به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید از مدل‌های مختلف مبل فلزی در سبک‌های مدرن، کلاسیک، صنعتی، بوهمین و … استفاده کنید بدون آن که هارمونی دکوراسیون را بر هم بزنید.

تطابق داشتن مبلمان فلزی با سبک‌های متنوع دکوراسیون یکی از امتیازات ویژه این مبلمان به شمار می‌آید. زیرا معمولا مبلمان آخرین چیزی است که برای جهیزیه خریده می‌شود و از لحاظ رنگ و مدل باید با مابقی عناصر دکوراسیون هماهنگ باشد. فلذا انتخاب یک مبل همه‌کاره که به راحتی با سبک‌های مختلف چیدمان مطابقت دارد می‌تواند این مبل را به یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار مبلمان تبدیل کند.

تنوع بالا در طرح و رنگ

امکان ندارد که به قصد خرید یک دست مبلمان مد روز برای جهیزیه به بازار بروید و از میان مدل‌های مبل فلزی یکی را انتخاب نکنید. ترکیب پارچه، چرم، چوب و متریال‌های دیگر با فلز باعث تولید انواع جذابی از مبلمان فلزی شده است و برای هر سلیقه‌ای یک پیشنهاد عالی در چنته دارد. ظاهر مدرن و امروزی مبل فلزی موردپسند بسیاری از زوج‌های جوان قرار می‌گیرد و همین تقاضا در بازار باعث شده است تا تولیدکنندگان به ساخت مبلمان در رنگ‌ها و طرح‌های شیک و متنوع روی بیاورند.

مقاومت و استحکام

کیفیت در متریال اولین چیزی است که دوام و طول عمر مبلمان را رقم می‌زند. این مبلمان به دلیل وجود فلز در بدنه در کنار اتصالات و ساختار باکیفیت و مستحکم می‌تواند سالیان سال در دکوراسیون شما جلوه‌گری کند بدون آن که مستعمل شود و کیفیت خود را از دست بدهد.

مناسب برای انواع فضاها

شاید این تصور که هر مبلمان برای یک فضای خاص خوب و مناسب است چندان هم بیراه نباشد، اما مبل فلزی در این زمینه یک استثناء به شمار می‌رود، زیرا حضور آن در هر نوع فضایی باعث زیبایی و لوکس بودن آن فضا خواهد شد. شما می‌توانید مبل فلزی را برای محیط‌های مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی و … استفاده کنید بدون آن که نگران مطابقت بصری آن با فضا باشید.

حرف آخر

در مقاله راهنمای خرید مبلمان مد روز برای جهیزیه مدلی از مبلمان یعنی مبل فلزی مدرن را به شما معرفی کردیم. این مبل با توجه به استحکام و طول عمر بالا، تنوع در طرح و رنگ و کاربری و ظاهر مدرن و امروزی خود می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای زوج‌های جوان به شمار بیاید. اگر به دنبال بهترین‌های بازار مبلمان هستید می‌توانید از طریق صفحه گروه متال تهران مدل‌های بیشتری از مبلمان فلزی و استیل را ببینید و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه