وسایل چوبی سفارشی و خاص وودکده؛ نظیرش پیدا نمی‌شه!

وسایل چوبی سفارشی و خاص وودکده؛ نظیرش پیدا نمی‌شه!

به قلم: فهیمه مصدرالامور

استفاده از عنصر چوب در فضای خانه ما، هیچ‌گاه تکراری نمی‌شود و هر بار به شکل جدیدی ترند می‌شود و طرفداران خاص خود را پیدا می‌کند. در این شوروم، قصد داریم سری به فروشگاهی بزنیم که محصولات خاص چوبی را تولید می‌کنند که شبیه آن را تقریبا جایی نمی‌توان پیدا کرد. با ما در این شوروم‌گردی چیدانه همراه باشید تا با وسایل چوبی سفارشی و خاص از برند وودکده بیشتر آشنا شوید.

سرویس خواب بالسا

وسایل چوبی سفارشی و خاص کوچک یا بزرگ؟

فرقی نمی‌کند که از چوب از وسیله‌های اصلی و بزرگ خانه استفاده شود یا در وسیله‌های کوچک‌تر مثل اکسسوری. استفاده از چوب همیشه علاوه‌بر زیباتر کردن خانه، فضا را گرم‌تر و دنج‌تر نیز می‌کند. به همین دلیل فرقی نمی‌کند که شما از وسایل چوبی سفارشی و خاص کوچک‌تر استفاده می‌کنید یا بزرگ‌تر. چراکه قطعا تاثیر مثبت و دلنشین این اکسسوری‌های دوست داشتنی را در منزل احساس می‌کنید.

وسایل چوبی سفارشی و خاص کنسول وودکده

میز تلویزیون برند صنایع چوبی وودکده

برند صنایع چوبی وودکده

شوروم برند وودکده پر از انواع و اقسام وسایل چوبی است که در شکل‌ها و ابعاد مختلفی تولید شده‌اند. جالب است بدانید که تمامی محصولات وودکده، سفارشی هستند و درنتیجه نمونه مشابه آن را جایی نمی‌توانید مشاهده کنید. از همه این مزایا که بگذریم باید گفت که در این شوروم، با ترکیب رزین و چوب می‌توانید آشنا شوید که برای اولین بار داخل ایران اتفاق افتاده است.

از آنجایی که این روزها وسایل چوبی به شکل‌های خیلی زیاد و گسترده‌ای تولید می‌شوند؛ توصیه می‌کنیم برای اینکه فضای خانه خود را خیلی خاص و منحصربه فرد طراحی کنید؛ سراغ محصولات و برندهای بروید که خاص و یونیک، هستند. محصولاتی که در این شوروم می‌بینید را کمتر جایی می‌توان دید. همچنین این برند، از کارهای منبّت مدرن گرفته تا محصولات تمام‌چوب و ترکیبی با رزین را شامل می‌شوند.

در ادامه نمونه‌هایی از کارهای این برند را مشاهده می‌کنید:

شوروم وسایل چوبی سفارشی و خاص برند وودکده

وسایل چوبی سفارشی و خاص وود کده

میز ناهارخوری وودکده

عسلی وودکده

برند چوبی وودکده

برند وودکده

وودکده

میز برند صنایع چوبی وودکده

تخت خواب برند صنایع چوبی وودکده

کنسول برند صنایع چوبی وودکده

جمع‌بندی

صنایع چوبی وودکده با بیشتر از ده سال سابقه حرفه‌ای در این زمینه، محصولات تمام‌چوب روستیکی را طراحی و تولید می‌کند که کاملا منحصربه فرد هستند. شایان ذکر است این برند به شما کمک می‌کند که از چوب به شکلی نو و متفاوت در داخل خانه‌های خود استفاده کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه