از آقای چوب بخرید؛ 5 ویژگی مبل راحتی خوب چیست؟

از آقای چوب بخرید؛ 5 ویژگی مبل راحتی خوب چیست؟

به قلم: فهیمه مصدرالامور

معمولا مهم‌ترین فضایی که خانواده دور آن جمع می‌شوند، پذیرایی یا نشیمن است. اما مهم‌تر از آن وسایل و مبلمانی است که برای این فضاها انتخاب می‌کنیم. یکی از بهترین گزینه‌ها انتخاب مبلمان راحتی است. در ادامه این شوروم از چیدانه با محصولات گالری آقای چوب که مدل‌های متنوعی از مبلمان راحتی را ارائه می‌دهد، بیشتر آشنا می‌شوید.

چوب و هنر

گالری آقای چوب

در گالری مبلمان آقای چوب، اولین چیزی که نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند، طراحی زیبا و راحتی نشیمن آن است. این امر به انتخاب آسان شما کمک شایان توجهی می‌کند. از ویژگی‌های بارز این مجموعه این است که از هر سبکی همچون: کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک می‌توانید انتخاب داشته باشید و فرآیند انتخاب آسانتری را برایتان رقم می‌زند.

صندلی راک آقای چوب
صندلی راک آقای چوب

یکی از خاص‌ترین محصولات آقای چوب، صندلی‌های راک است که صندلی و پاف، هماهنگ باهم حرکت می‌کند. شما می‌توانید حس آرامش و راحتی را روی این صندلی‌ها تجربه کنید. به این ترتیب، با مراجعه به نمایشگاه‌ها و سایت آقای چوب، می‌توانید مدل‌های متنوعی از محصولات این برند را ببینید.

پیج اینستاگرام آقای چوب: aghaye_choob@

مبلمان آقای چوب
مبلمان آقای چوب

گالری مبلمان آقای چوب

شوروم آقای چوب

با این 5 ویژگی مبل راحتی؛ با خیال راحت از آقای چوب بخرید

مبل راحتی خوب، خصوصیات زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

1. استحکام مبلمان راحتی

استحکام مبل یکی از مهم‌ترین خصوصیات یک مبل راحتی است. در هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشیم که وزن مبلمان زیاد سنگین نباشد تا براحتی بتوان آن را جابه جا کرد. طراحی و ارگونومی مبل باید به این صورت باشد که بدن انسان در راحت‌ترین حالت قرار بگیرد و به ستون فقرات فشار وارد نشود. همچنین عمق کف مبلمان انتخابی نیز باید برحسب متوسط قد افراد خانواده باشد تا پاها به درستی بر روی زمین قرار بگیرند.

جنس و تراکم بافت پارچه آقای چوب

2. جنس و تراکم بافت پارچه مبل

از ویژگی‌های دیگر مبل خوب، جنس و تراکم بافت پارچه آن است. به این ترتیب هرچه تراکم پارچه بیشتر باشد، مبل راحتی مناسبتری را با طول عمر و دوام بیشتر شاهد هستیم. از سویی دیگر، بافت‌های درشت پارچه مناسب فضاهای کوچک و بافت‌های ریز و مخملی را برای سالن های بزرگ پیشنهاد می‌کنیم. همچنین پارچه‌های گل‌دار یا دارای نقوش هندسی، باعث می‌شوند فضا بزرگ‌تر بنظر برسد.

مطلب پیشنهادی: این نشانه‌ها به شما می‌گویند باید مبلمان خود را عوض کنید!

به دلیل مدت زمان بیشتری که از مبلمان راحتی استفاده میکنیم، جنس مبل‌های راحتی بهتر است از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشد. لازم به ذکر است که معمولا پارچه‌های مصنوعی کمتر دچار آسیب می‌شوند و از استحکام مناسبی برخوردارند.

3. جنس فوم مبل راحتی

از خصوصیات دیگر مبل راحتی خوب، جنس فوم آن است. در صنعت مبلمان عموما از فوم پلی‌اتیلن و اسفنج استفاده می‌شود، فوم‌های پلی‌اتیلن خود به دو دسته سرد و گرم تقسیم می‌شوند و در صنعت مبلمان کاربرد دارند. فوم ‌های سرد و اسفنجی معمولا دوام بیشتر و طول عمر بالاتری دارند.

گالری آقای چوب مبل راحتی با سبک دکوراسیون

4. انتخاب مبلمان راحتی باتوجه به سبک دکوراسیون منزل

این نکته را همواره در نظر داشته باشید که مبل انتخابی شما باید برحسب نوع نیاز شما و سبک منزلتان انتخاب شود. مثلا استفاده از مبلمان راحتی در اتاق پذیرایی انتخاب مناسبی نیست. همینطور در قسمت تی‌وی روم (Tv Room) یا اتاق نشیمن که مدت زمان بیشتری را در آن می گذرانید، بهتر است از انواع مبلمان راحتی مانند چستر، ال و… استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که مبل‌های استیل و سلطنتی، مناسب استفاده و نشستن برای مدت طولانی نیستند.

آقای چوب رنگ مبل راحتی

انتخاب رنگ در مبلمان آقای چوب

5. رنگ مطلوب برای مبل راحتی چیست؟

انتخاب رنگ مناسب برای مبل راحتی نیز از مهم‌ترین ویژگی‌هاست. مواردی چون: رنگ چوب، بدنه، نوع و رنگ کفپوش‌ها، سبک و استایل خانه و… را در انتخاب رنگ مبلمان خود به یاد داشته باشید. برای مبل‌های راحتی خوب است از رنگ‌های شاد و چندرنگه برای جان‌بخشی دوباره به فضا بهره بگیرید. همچنین برای مبلمان‌های استیل و کلاسیک با توجه به نوع و استایل مبلمان و فضا، باید از رنگ‌های شکیل و سنگین استفاده کنید تا هم‌خوانی بین مبلمان و محیط اطرافش حفظ شود.

میز و صندلی آقای چوب

میز تلویزیون آقای چوب

میزناهارخوری آقای چوب

صندلی راحتی راک آقای چوب

میز ناهارخوری و صندلی گالری آقای چوب

جمع‌بندی شوروم آقای چوب

در این شوروم‌گردی، سری به گالری مبل آقای چوب زدیم و با مبلمان متنوع و شیک این مجموعه آشنا شدیم. همچنین با بیان ویژگی‌های یک مبل راحتی خوب، شما را در انتخاب مناسب مبلمان برای دکوراسیون منزل‌تان راهنما بودیم.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه