ظرفیت پذیرش مسافر در هتل ترنج کیش بهار 1402

ظرفیت پذیرش مسافر در هتل ترنج کیش بهار 1402

به قلم: تحریریه چیدانه

انتخاب بهترین هتل برای اقامت یکی از چالش‌هایی است که مسافران کیش با آن مواجه هستند. زیرا تعداد زیادی هتل در این جزیره وجود دارد و طبقه‌بندی آن‌ها بر حسب کیفیت، کار سختی است. هتل ترنج یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های کیش است که در هر فصل از سال مهمانان زیادی را پذیرش می‌کند. اگر شما هم در بهار 1402 مهمان هتل ترنج کیش هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا ظرفیت پذیرش و ظرفیت هر یک از بخش‌های آن را بررسی کنیم. با رزرو هتل ترنج کیش علی بابا می‌توانید نظر کاربران را بخوانید و بهتر با نقاط قوت و ضعف این هتل آشنا شوید.

قالیشویی ادیب

بررسی اتاق‌های هتل ترنج و ظرفیت آن‌ها

برای داشتن اقامتی هیجان انگیز در هتل ترنج کیش می‌توانید یکی از 100 واحد اقامتی این مجموعه اقامتی که در ابعاد 120، 65 و 40 متری وجود دارد را با منظره رو به دریا و غروب خورشید انتخاب کنید. در تمامی سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل، قاب‌هایی شیشه‌ای در کف اتاق قرار گرفته است. این هتل با 100 واحد اقامتی و 300 تخت در خدمت شما مهمانان عزیز است.

سوئیت امپریال، گران‌ترین و لوکس‌ترین واحد اقامتی

امپریال یکی از متفاوت‌ترین و خاص‌ترین سوئیت‌های هتل است که یک نشیمن، 2 بالکن و 2 اتاق‌خواب مستر در آن قرار دارد. این سوئیت با مساحت 120 مترمربعی خود یکی از بزرگ‌ترین و گران‌قیمت‌ترین سوئیت‌های هتل ترنج محسوب می‌شود. شما مهمانان عزیز می‌توانید در یکی از این بالکن‌ها رو به دریا، در وان حمام به استراحت و ریلکس کردن بپردازید.

سوئیت رویال با چشم‌انداز رو به غروب

سوئیت رویال در هتل ترنج یکی دیگر از واحدهای اقامتی این هتل با چشم‌انداز رو به غروب خورشید است. در این سوئیت با مساحت 60 مترمربع و ظرفیت اضافه کاناپه تختخواب‌شو اقامت خواهید داشت. هزینه رزرو سوئیت رویال رو به غروب نسبت به سوئیت رویال رو به دریا، بیش‌تر است. شما می‌توانید از تماشای دریا و غروب زیبا از بالکن کوچک این سوئیت لذت ببرید.

همانطور که مشخص است هتل ترنج کیش یکی از هتل های گران قیمت و لوکس جزیره کیش است  ولی اگر به دنیال یک هتل خوب  اما با قیمت پایین تر هستید پیشنهاد ما رزرو هتل پانوراما کیش است که هتل بسیار خوبی از نظر کیفیت و خدمات به گفته مسافران کیش بوده است.

سوئیت رویال با چشم‌انداز رو به دریا

سوئیت رویال رو به دریا نیز در مساحت 60 مترمربع ساخته شده و ترکیب رنگ‌های ملایم در نورپردازی زیبای این سوئیت، برای شما مهمانان، محیط آرامی را به وجود می‌آورد. پنجره و بالکن سوئیت رویال رو به دریا بوده و با تماشای آب‌های آزاد خلیج‌فارس می‌توانید در محیطی آرام اقامت داشته باشید.

اتاق‌های 2 تخته با چشم‌اندازی متفاوت

هزینه رزرو اتاق‌های 2 تخته هتل ترنج نسبت به سوئیت‌های آن کم‌تر است. این اتاق‌ها در ابعاد 40 مترمربع ساخته شده‌اند و یک تخت دبل یا 2 تخت توئین دارند. تمامی اتاق‌ها از نظر طراحی داخلی مشابه هم هستند و تنها تفاوت این اتاق‌ها در چشم‌انداز آن‌ها است. همچنین برای رزرو اتاق‌های رو به غروب باید هزینه بیش‌تری نسبت به اتاق‌های رو به دریا بپردازید.

رستوران‌های هتل ترنج و ظرفیت آن‌ها

با رزرو هتل ترنج کیش علی بابا می‌توانید از خدمات رستوران و کافی‌شاپ‌های متنوع آن نیز استفاده کنید. مجموعه‌ای از غذاهای سنتی و ایرانی، دریایی، بین‌المللی و فست‌فودی در رستوران‌های این هتل ارائه می‌شوند. تعداد زیادی از مسافران از برخورد خوب پرسنل و کیفیت خوب غذاها در هتل ترنج کیش رضایت داشتند. شما می‌توانید انواع دمنوش، چای، قهوه، آبمیوه، میان‌وعده و … را به‌صورت شبانه‌روزی از کافه‌های هتل ترنج کیش سفارش دهید.

تاج ترنج، رستورانی بنا شده روی اسکله چوبی

رستوران تاج ترنج یکی از رستوران‌های هتل ترنج کیش است که با نشستن در آن، چشم‌اندازی از غروب خورشید را می‌بینید و روی اسکله چوبی بنا شده است. شما می‌توانید برای میل کردن وعده صبحانه و عصرانه به این رستوران بروید و در کنار چشم‌انداز زیبایی که دارد، انواع غذاهای بین‌المللی را سفارش دهید. در رستوران تاج ترنج، وعده عصرانه به‌صورت بوفه‌هایی متنوع ارائه می‌شوند.

خورشید، لوکس‌ترین رستوران روی آب

برای داشتن تجربه‌ای متفاوت از رستوران‌های هتل ترنج کیش، بهتر است رستوران خورشید آن را از دست ندهید. طراحی این رستوران روی آب به‌گونه‌ای است که علاوه بر میل کردن غذای خود می‌توانید آبزیان و موجودات دریایی را ببینید که از کف شیشه‌ای این رستوران دیده می‌شوند. در رستوران خورشید، غذاهای ایرانی، سوپ، میوه، سالاد و … در انواع مختلفی به‌صورت سلف‌سرویس برای مشتریان ارائه می‌شوند و ظرفیتی به‌اندازه 300 نفر دارد.

رستوران ساحلی با تنوع غذایی بالا

رستوران ساحلی هتل ترنج نیز یکی از بهترین رستوران‌های این مجموعه اقامتی است که مسافرین می‌توانند انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی را از رستوران ساحلی سفارش دهند.

گلف، کافه‌ای دنج در هتل ترنج کیش

اگر می‌خواهید در محیطی دنج وقت بگذرانید و غذاهای فرنگی، نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌هایی متنوع را سفارش دهید، حتما به کافه گلف بروید. کافه‌ای که روبه‌روی لابی قرار گرفته و چشم‌اندازی به‌سوی سوئیت‌های روی آب دارد. شما می‌توانید این سوئیت‌ها را از پنجره‌های شیشه‌ای و بزرگ کافه ببینید و حتی نشستن در پشت‌بام کافه با فضای سبزی که دارد را برای وقت گذراندن انتخاب کنید. کافه گلف هتل ترنج ظرفیتی به‌اندازه 60 نفر دارد.

لمکده ساحلی، فضایی دنج با تخت‌های چوبی

اکنون تصور کنید در فضایی دنج و آرام نشستید که چشم‌اندازی رو به دریا دارد. لمکده ساحلی برای آن دسته از مسافرانی که طرفدار فضاهایی با حس و حال سنتی هستند، بهترین گزینه است. پس، روی تخت‌های چوبی لمکده استراحت کنید و از صدای امواج آب‌های خلیج‌فارس لذت ببرید. لمکده ساحلی در هتل ترنج به‌اندازه 20 نفر ظرفیت دارد.

کافی‌شاپ ساحلی، محیطی برای استراحت با ویو دریا

اگر کمی از لمکده دور شوید، کافی‌شاپ ساحلی هتل ترنج کیش را می‌بینید. در کافی‌شاپ ساحلی که منویی مشابه کافه گلف دارد، می‌توانید انواع قهوه، دمنوش، میان‌وعده‌های متنوع و کیک‌ها را سفارش دهید. کافی‌شاپ ساحلی با ظرفیت 30 نفر آماده پذیرایی از مهمانان است.

ما در این مطلب ظرفیت‌های اتاق‌ها، رستوران‌ها، پارکینگ و لابی هتل ترنج کیش را بررسی کردیم. اما از آنجایی که این مجموعه یکی از هتل‌های لوکس جزیره کیش است باید در سریع‌ترین زمان ممکن و پیش از تکمیل ظرفیت آن در بهار 1402، اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. این هتل با 100 واحد اقامتی و 300 تخت مسافران را پذیرش می‌کند. پارکینگ هتل ظرفیتی به اندازه 50 نفر دارد و مهمانان تا ظرفیت 30 نفر می‌توانند در لابی هتل بمانند.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه