راهنمای خرید کابینت روشویی و کابین دوش بلومیس

راهنمای خرید کابینت روشویی و کابین دوش بلومیس

به قلم: مهشید بختیاری

همواره از قدیم‌الایام ما ایرانی‌ها به نظافت شخصی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دادیم. سرویس بهداشتی و حمام بخشی از خانه هستند که روزانه چندین بار مورد استفاده ما و اعضای خانواده قرار می‌گیرند. این مکان‌ها به علت مرطوب بودن خود پتانسیل بالایی در پخش آلودگی و بیماری دارند، پس مهم است که برای ظاهر پاک، تمیز و زیبای آن اهمیت زیادی قائل باشیم. به همین دلیل این مقاله اختصاص دارد به آن دسته از افراد که در کنار دکوراسیون داخلی منزل، به زیبایی و پاکیزگی سرویس بهداشتی و حمام خانه نیز اهمیت می‌دهند. اگر قصد دارید از بهترین‌ها خرید کنید در این مطلب درباره کابینت روشویی و کابین دوش بلومیس بیشتر بخوانید.

سرویس خواب بالسا

چرا باید کابینت روشویی بخریم؟

شاید برایتان جالب باشد اما در ابتدا روشویی‌ها به صورت پایه‌دار و بدون کابینت تولید می‌شدند. اما با گذشت زمان و افزایش آپارتمان‌نشینی و فشرده شدن زندگی در یک فضای محدود، طراحی این وسیله به سمت ایجاد یک فضای ذخیره‌سازی برای جا دادن اقلام آرایشی و بهداشتی مانند حوله، مسواک، دستمال، شوینده و … متمایل شد. از این رو هم جنبه کاربردی بودن روشویی‌ها تقویت پیدا کرد و هم نما و زیبایی آن‌ها دوچندان شد. دلیل دیگر پرطرفدار بودن روشویی کابینتی این است که می‌توان پشت آن لوله‌های آب سرد و گرم را مخفی کرد و به این ترتیب انضباط ظاهری بیشتری به سرویس بهداشتی بخشید.

کابین دوش چیست؟

در راستای گسترش زندگی شهری و کوچک شدن فضای زندگی طراحان به این فکر افتادند که حمام و دستشویی را در یک فضای مشترک تعبیه کنند و این دو حریم را با کابین دوش از یکدیگر جدا کنند. کابین‌های دوش اتاقک‌های شیشه‌ای مدرنی هستند که به تازگی وارد دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه‌ها شده‌اند. البته این روزها کابین‌های متنوعی در بازار موجود هستند که افراد برحسب نیاز و انتظاری که از حمام خود دارند یک مدل از آن را انتخاب می‌کنند. حالا با توجه به توضیحات بالا فکر می‌کنید کابین‌های دوش فارغ از آن که دو فضا را از یکدیگر تفکیک می‌کنند چه مزایای دیگری دارند که مشتری را مجاب به خریدن آن کنند؟

مزایای کابین دوش

  • کابین‌ها از انتقال رطوبت و بخار حمام به فضای سرویس بهداشتی جلوگیری می‌کنند.
  • کابین‌ها فضاهای بسته‌ای هستند که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنند و به سرعت محیط حمام را به دمای موردنظر می‌رسانند.
  • با استفاده از کابین دوش مواد شوینده دیگر به محیط سرویس بهداشتی انتقال پیدا نمی‌کند. در این صورت کف سرویس بهداشتی لیز نمی‌شود و احتمال سر خوردن و زمین خوردن در آن به حداقل می‌رسد.

 

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

همانطور که در بالا اشاره کردیم بسیاری از افراد نه تنها به پاکیزگی سرویس بهداشتی و حمام خود اهمیت می‌دهند، بلکه برای زیباسازی و دکوراسیون آن نیز هزینه می‌کنند. این دسته افراد به خوبی می‌دانند که طراحی یک دکوراسیون زیبا تنها محدود به پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب نیست. بلکه مهم است که فضاهای بهداشتی منزل نیز به همان اندازه زیبا باشند و اعضای خانواده در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشند.

جالب است بدانید که طراحی سرویس بهداشتی و حمام چیزی نیست که برای شما هزینه سنگینی داشته باشد یا زمان و انرژی زیادی را از شما بگیرد، بلکه با چند کار ساده و خریدن یکسری وسیله خاص می‌توانید زیبایی فوق‌العاده‌ای به این بخش از خانه ببخشید. بعنوان مثال خرید کابینت روشویی و کابین دوش بلومیس فارغ از این که سرویس بهداشتی و حمام شما در یک فضا قرار دارد یا خیر می‌تواند هم کاربردی باشد و هم در جهت زیباسازی فضا مفید واقع شود.

کابینت روشویی و کابین دوش بلومیس با طراحی مدرن و تنوع فوق‌العاده جلوه بی‌نظیری به سرویس حمام و توالت شما می‌بخشند. دیگر زمان آن گذشته است که به روش قدیمی‌ها فضای حمام و سرویس بهداشتی را با یک پرده از هم جدا کنیم و وقتی یکی از اعضای خانواده از حمام استفاده میکند ورود به یک سرویس بهداشتی مرطوب، لیز و پر از بخار آزاردهنده باشد.

در سرویس بهداشتی که در دکوراسیون آن از کابینت روشویی و کابین دوش بلومیس استفاده شده است همه چیز سر جای خود قرار دارد زیرا فضای کافی برای جاگیری لوازم بهداشتی مانند حوله، مسواک، شوینده‌ها و … کاملا فراهم است. در این فضا انضباط مناسبی برقرار است و همین نظم و زیبایی باعث می‌شود تا اعضای خانواده از قرار گرفتن در آن محیط احساس لذت کنند.

تنوع را اینجا پیدا کنید

اگر سری به محصولات فروشگاه بلومیس بزنید می‌توانید مدل‌های متنوعی از کابینت روشویی و کابین دوش بلومیس را پیدا کنید، طرح‌هایی که شاید باید ساعت‌ها در بازار بگردید تا مشابه آن را بیابید. کابینت‌های روشویی در رنگ‌های متنوع، در انواع پایه‌دار و دیواری و مطابق با سلیقه‌های مختلف طراحی شده‌اند، کافی است نیاز خود را بشناسید تا بتوانید یک مدل که با دکوراسیون کلی سرویس بهداشتی همخوانی دارد انتخاب کنید. همچنین انواع متنوعی از کابین دوش با کیفیت عالی و در مدل‌های مختلف وجود دارد که نیاز شما را با ارائه بهترین محصولات مرتفع خواهد کرد.

حرف آخر

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام به اندازه دکوراسیون مابقی بخش‌های خانه مهم است. متاسفانه بسیاری از صاحبخانه‌ها از زیبایی و کیفیت سرویس بهداشتی و حمام خانه خود غافل هستند و تمام تمرکز خود را بر روی زیباسازی اتاق پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه می‌گذارند. اما واقعیت این است که شما روزانه مدت زمان قابل توجهی را در مکان‌های بهداشتی خانه به سر می‌برید و ضروری است که به پاکیزگی، نظم و زیبایی آن اهمیت بدهید. در این مقاله از چیدانه به بررسی محصولات کابینت روشویی و کابین دوش بلومیس پرداختیم و درباره لزوم استفاده از این دو محصول مفصلا صحبت کردیم. اگر شما هم قصد دارید سرویس بهداشتی و حمام خانه خود را نونوار کنید و جلوه تازه‌ای به آن ببخشید می‌توانید به صفحه مجموعه بلومیس مراجعه کرده و محصولات متنوع آن را مشاهده کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه