کاغذدیواری ساده بافت‌دار کدام مشکل بازار را حل کرده؟!

کاغذدیواری ساده بافت‌دار کدام مشکل بازار را حل کرده؟!

به قلم: فهیمه مصدرالامور

تا به حال  فکر کردید که شاید بتوان به‌جای قوطی‌های رنگ از آب برای پوشش‌دهی دیوارها استفاده کرد؟ استفاد از آب برای پوشش دیوار معمولا علاوه‌بر طبیعی بودن، با کمترین هزینه، بدون بو و البته در یک چشم به‌هم‌زدن انجام می‌شود. در این شوروم از چیدانه، نقش کاغذدیواری ساده بافت‌دار در دکوراسیون داخلی خانه را با هم بیشتر بررسی خواهیم کرد. پس با این مطلب هم‌قدم ما باشید.

بهنام حضرتی

تابلو فرش ریحان

درباره‌ی بافت‌دار بودن کاغذدیواری چه می‌دانید؟

به‌طورکلی انواع کاغذدیواری و یا دیوارپوش‌های ساختمان، نوعی بافت خاص و مشخص موسوم به جنس و متریال کاغذدیواری دارند. این جنس می‌تواند اصلی‌ترین عامل تعیین‌کننده قیمت نهایی محصول باشد. اما در نظر داشته باشید کاغذدیواری بافت‌دار با جنس و بافت اصلی یک کاغذدیواری کاملا متفاوت است. بافتدار بودن یک کاغذدیواری یعنی وجود بافت‌هایی مجزا از زمینه‌ی اصلی آن روی بافت و متریال اصلی این نوع دیوارپوش‌ها نقش ببندد. همچنین ممکن است بافت و جنس اصلی کاغذدیواری از جنس کاغذدیواری ساده بافت‌دار، پی‌وی‌سی، الیاف طبیعی و… باشد اما درحقیقت بافت‌های ساده و یا طرحداری روی آن اجرا شوند.

دسته‌بندی طراحی کاغذدیواری ساده بافت‌دار

در طراحی این کاغذدیواری معمولا از طرح‌های ساده استفاده می‌شود. جالب است بدانید در میان این همه سادگی شاهد برخی از محصولات با طراحی ظریف و خاص نیز هستیم. در برخی از آلبوم‌های موجود، محصولاتی حاوی طرح وجود دارند که طرح موجود در نمای کلی کاغذدیواری تاثیر چندانی ندارد ولی در زمره‌ی محصولات طرحدار قرار گرفته‌اند. بنابراین قرار دادن این محصولات در آلبوم کاغذدیواری ساده بافت‌دار بهتر است زیرا سادگی همیشه بر میزان طرح موجود در دکوراسیون دیوار غالب است.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

مزیت کاغذدیواری ساده بافت‌دار H2O چیست؟

مشکلی که همیشه در انتخاب کاغذدیواری با آن مواجه می‌شویم، عدم وجود کاغذدیواری ساده بافت‌دار بسیار ملایم و چشم‌نواز است. حالا تصور کنید آلبومی با ده‌ها بافت ساده وارد بازار شود که بتواند جایگزین رنگ نیز باشد! در آلبوم H2O اکستریم والز، پوشش‌دهی فوق‌العاده با کمترین هزینه، آلبومی ساخته که مجموعه‌ای درخشان از بافت‌هایی است که می‌توانید به‌جای رنگ از آنها روی دیوار استفاده کنید.

یکی از معیارهای مهم در انتخاب کاغذدیواری‌های ساده، انتخاب رنگ آنهاست. آلبوم H2O، توسط برترین کالرمن‌های جهانی طراحی شده است. شما بنا به سلیقه و دکوراسیون داخلی خود می‌توانید بهترین انتخاب را از میان انواع مدل‌های این آلبوم داشته باشید.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

طیف رنگ‌های متنوع آلبوم جدید اکستریم والز؛ نقشی درخشان بر دیوار منزل!

طیف گسترده‌ای از پخته‌ترین و پرکاربردترین رنگ‌های سفید، کرم و طوسی در این آلبوم وجود دارد که مطمئنا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. اچ2او، نهمین محصول از کمپانی کاغذدیواری اکستریم والز است که در تمامی فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی سراسر کشور وجود دارد. شما می‌توانید با ضمانت کیفیت و نصب حرفه‌ای این کاغذدیواری محبوب را تهیه کنید.

کاغذدیواری ساده بافت‌دار نشمین

مدل کاغذدیواری ساده بافت‌دار

کاغذدیواری ساده بافت‌دار سفید

انواع کاغذدیواری ساده بافت‌دار

کاغذدیواری ساده بافت‌دار در دکوراسیون

جمع‌بندی

کاغذدیواری در دکوراسیون داخلی خانه همواره اهمیتی غیرقابل انکار دارد و بدون این دیوارپوش، دیوار خانه انگار چیزی کم دارد. چیزی شبیه به حس و روح زندگی. شما می‌توانید با انتخاب کاغذدیواری ساده بافت‌دار از جنس آب، دیوار منزل خود را طبیعی و زیبا جلوه دهید. در این شوروم‌گردی از چیدانه، درباره‌ی بافت‌دار بودن کاغذدیواری، طراحی و مزیت کاغذدیواری ساده بافت‌دار H2O با طیف رنگ‌های گسترده‌ی آن صحبت کردیم. برای مشاوره و آگاهی از قیمت‌ها به پروفایل اکستریم والز مراجعه نمایید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه