Chidaneh.com placeholder image

میز تحریر مدرن، چوبی‌اش خوبه یا شیشه ای؟

به قلم: یاسمین ثریا

میز تحریر مدرن امروزه یکی از نیازهای اصلی هر خانه ای به شمار می رود. اگر یکی از اعضا خانواده شما دانشجو یا دانش آموز باشد، یا خود شما اهل مطالعه باشید حتما به یک میز تحریر احتیاج پیدا می کنید. میز های تحریر می توانند مدل های مختلفی داشته باشند و بسته به نوع دکوراسیون داخلی اتاق شما تغییر کنند. امروزه به دلیل کوچک بودن فضاهای داخلی خانه ها، طراحان سعی بر ادغام وسایل با یکدیگر دارند بنابراین میز هی تحریر نیز می توانند با کتاب خانه ها ادغام شوند و جلوه ای تازه به اتاق کار شما ببخشند. البته از میز های تحریر به عنوان میز لپ تاپ نیز استفاده می شود. البته مدلهای میز تحریر نیز مانند سایر المانهای طراحی داخلی منزل بسته به جنسیت و سن افراد میتوند متفاوت باشد و مثلا میز تحریر پدر کارمند خانواده نسبت به میز تحریر نوجوان دانش آموز بایستی کمی بیشتر سبک اداری داشته باشد. پس با چیدانه همراه باشید تا نمونه هایی از میز های تحریر که طراحی های خلاقانه ای دارند را بررسی کنیم.

میز تحریر مدرن
میز تحریر مدرن
میز تحریر مدرن
میز تحریر مدرن
میز تحریر مدرن
میز تحریر مدرن
میز تحریر مدرن

با رنگ جلوه ای تازه به میز های تحریر قدیمی خود ببخشید

شما می توانید میز های قدیمی خود را رنگ کنید و به آن ها جلوه ای نو ببخشید و از آن ها به عنوان میز های تحریر جدید استفاده کنید. به این منظور می توانید کشو های میز های تحریر خود را با رنگ های مختلف رنگ کنید و برای آن قفسه هایی خلاقانه طراحی کنید و از این میز تحریر  مدرن رنگی در اتاق کودک خود استفاده کنید.

قالیشویی ادیب

مطلب پیشنهادی : آشپزخانه ای تمیز و مرتب با انتخاب دکوراسیون مناسب

استفاده از میز های تحریر  مدرن دیواری در اتاق کار 

اگر از میز های تحریر فقط  برای مطالعه و یا گذاشتن لپ تاپ استفاده می کنید می توانید از صفحات چوبی در پشت پنجره های اتاق کار خود استفاده کنید با این روش شما می توانید از یک منظره زیبا در حین کار یا مطالعه برخوردار باشید.

مطالب پیشنهادی : مبلمان رنگى، تحولى زیبا در دکوراسیون داخلى !

استفاده از صفحات چوبی به عنوان میز تحریر 

از صفحات چوب طبیعی نیز می توانید به عنوان میز تحریر استفاده کنید. اگر دامنه فعالیت شما روی میز تحریر محدود به نوشتن خاطرات روزانه و یا چک کردن ایمیل هاتون از طریق لپ تاپ می شود، این تکه چوب های طبیعی می توانند جایگزین مناسبی برای میز های تحریر باطراحی های مهندسی باشند. همچنین این میز ها می توانند حس و حال صمیمی تری به فضای اتاق شما ببخشند.

مطالب پیشنهادی : کابینت و تغییرات چشمگیر در دکوراسیون آشپزخانه

استفاده از شلف ها به عنوان میز تحریر مدرن

اگر میخواهید برای همسر کارمند خود میز تحریر خلاقانه ای تهیه کنید، می توانید از شلف ها استفاده کنید. نصب شلف هایی با ابعاد مختلف و در ارتفاع های متفاوت می تواند در عین جلوه بخشیدن به دیوار اتاق، فضایی خلاقانه را برای همسر شما درست کند تا در آن با آرامش به کارهای خود بپردازد.

مطالب پیشنهادی : آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما!

دیوار های زاویه دار فضایی مناسب برای قرارگیری میز تحریر مدرن

اگر در اتاق کارتان دیوار هایی با زاویه ی  غیر از 90 درجه دارید از فضای بین آن ها می توانید به عنوان محل قرارگیری میز تحریرمدرنتان استفاده کنید. می توانید صفحات MDF را مطابق بازاویه دیوار برش داده و به دیوار اتصال دهید. با اینکار از فضا های مرده نیز استفاده خواهید کرد.

تلفیق میز تحریر مدرن و کتابخانه در فضای اتاق کار

میز های تحریر می توانند با کتابخانه ها تلفیق شده و فضای یک پارچه تر و خلاقانه تری را در اختیار شما قرار بدهند. تلفیق شدن میز تحریر با کتابخانه می تواند عملکرد میز تحریر را بهبود ببخشد و به کاربردی تر شدن آن کمک کند.

 

یک میز تحریر مدرن ساده چوبی 

یک میز تحریر ساده و کلاسیک چوبی به رنگ قهوه ای تیره می تواند در هر اتاق کاری جذاب و کاربردی باشد.

در پایان

برای طراحی و خرید میز تحریر مدرن و زیبای خانگی، می‌توانید از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید. در سامانه ثبت سفارش درخواست خود را مطرح سازید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

مطالب پیشنهادی:

کابینت آشپزخانه ، در انتخاب رنگ دقت کنید!

دکوراسیون آپارتمان «کامرون دیاز» در منهتن

طراحی ویلا برای یک تعطیلات استثنایی!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه