Chidaneh.com placeholder image

طرح جدید تخت خواب، این مدل ها فقط برای اتاق خواب شما

به قلم: گلنار

اساسی ترین مشکل آپارتمان های فعلی، کوچک بودن فضای اتاق ها خواب به نسبت سایر فضاها در منزل می باشد. مجموعه نیما چوب برای حل این مشکل، سیستم فروش و ارائه منحصر به فردی برای سرویس ها و خدمات خود دارد. در ادامه با برخی از خدمات و نمونه کارهای این مجموعه، بیش تر آشنا شوید.

تخت خواب نیما چوب

قالیشویی ادیب

سیستم کد بند محصولات نیما چوب به گونه ای است که شما می توانید ١١ رنگ در بخش بدنه و ١۶ رنگ در بخش نما انتخاب نمایید . همچنین امکان این که به صورت یک دست از رنگ بدنه سفارش خود را ثبت نمایید نیز وجود دارد.

 تخت خواب نیما چوب
 

سیستم های ٢ طبقه و مجموعه ها

در سیستم های ٢ طبقه و مجموعه ها، علاوه بر انتخاب رنگ امکان انتخاب نوع سیستم بالابر ( نرده بام یا پله ای ) ، انتخاب قطعات جانبی در سایز بندی مختلف و قابلیت تبدیل شدن به ٢ تخت مستقل، از مشخصات بارز مجموعه های نیما چوب می باشد .
 سیستم اتصالات فیکس و بکارگیری از قطعات ٢۵ میل، متریال تمام ام د اف، گارانتی ٣٠ ماهه به همراه نصب رایگان از مزایای دیگر این مجموعه است.

تخت خواب نیما چوب
 

مجموعه های جوان و نوجوان

سیستم ماژولی و چند چیدمانی مجموعه های نیما چوب، این امکان را برای شما ایجاد می کند که به تناسب فضای اتاق، چیدمان های مختلف و امکان انتخاب سایز بندی جهت کمدها و یا کتابخانه ها داشته باشید. 

تخت خواب نیما چوب

مشکلی که همیشه در چیدمان ها وجود دارد، فضای کنج اتاق ها می باشد. مجموعه نیما چوب برای فضاهای گوشه به صورت پیش فرض تعریف کد انجام داده : کمد کنج، کتابخانه کنج و میز کنج جزء این تعریف کد ها هستند.

تخت خواب نیما چوب 

بخش طراحی و اجرا

حاصل همکاری مجموعه نیما چوب با تیم طراحی شرکت آرایه هنر تیس، به وجود آمدن طراح های ماندگار و بهینه شدن فضاها و اتاق هایی که شاید در دید اول بدون راه حل بوده، ولی با مشاوره و همکاری تیم طراحی گروه تیس و مجموعه نیما چوب به زیباترین و کاربربرد ترین شکل ممکن طراحی و اجرایی شدند.
 طراحی فضای آشپزخانه، اتاق های خواب و محیط های اداری، جزء محدوده فعالیت های این مجموعه می باشد.

تخت خواب نیما چوب

پیاده سازی ایده ها در محیط نرم افزار های ٣ بعدی به گونه ای که ابعاد و اندازه ها کاملا واقعی بوده و فارغ از هر گونه اقرار که باعث خطای دید برای کارفرما شوند.

این مشکل در بسیاری از دفاتر و تیم های طراحی وجود دارد که تصویر شبیه سازی نمایش داده شده در نگاه اول زیباست ولی در زمان اجرایی و پیاده سازی به مشکلاتی برخواهد خورد و در نهایت کارایی و کاربرد لازم برای کارفرما مهیا نخواهد شد.

تخت خواب نیما چوب

درنهایت حاصل دقت و تلاش تیم طراحی و اجرا کار زیبا، کاربردی و ماندگاری شده است. 

تخت خواب نیما چوب

برخی از مشتری ها به دنبال کارهای ساده و درعین حال کاربردی می باشند، که در مجموعه نیما چوب برای این نوع سلیقه نیز کار طراحی و اجراء انجام خواهد گرفت.

تخت خواب نیما چوب

همیشه از یک اتاق خواب این دیدگاه وجود داشته که، یک سرویس تخت و آرایش به همراه ٢ عدد پاتختی تهیه شود و در فضای اتاق چیدمان گردد. اما برخی دوست دارند که این گونه نبوده و تخت به صورت جزئی از دکور اتاق طراحی شود،اتاق فاقد کمد بوده و می خواهد کمدها نیز در این طراحی به گونه ای قرار گیرد که همه چیز کاربردی و یک دست باشد. تیم طراحی و اجراء مجموعه نیما چوب، از عهده این امر نیز برآمده است.

کلام آخر : نیما چوب با امکان ارائه طراح و اجراء جهت فضای مورد نظر شما در بخش های : فضای ورودی منزل، فضای اتاق‌ های خواب، فضای اتاق‌ های مطالعه، کمدهای لباس هماهنگ با ابعاد و نیازهای محیط شما و کابینت آشپزخانه با چندین سال سابقه می تواند مشاوری حرفه ای برای شما باشد.

نویسنده : مرکز طراحی دکوراسیون داخلی نیما چوب

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه