Chidaneh.com placeholder image

8 نکته مهم برای نصب تابلو به دیوار در دکوراسیون منزل

به قلم: لاله داورپناه

ترفندهای دکوراسیون: هنگامی که تصمیم می گیریم تغییری در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد کنیم، ذهن مان متوجه مبلمان، فرش و یا شاید پرده ها خواهد شد. اینکه آیا می توانیم با توجه به بودجه ای که در اختیار داریم آنها را عوض کنیم؟! چیدانه پیشنهاد دیگری برای شما دارد. این بار می خواهیم به شما یادآوری کنیم که از اهمیت وسایل دکوری در خانه غافل نشوید. تغییر و یا اضافه کردن چند تابلو به دیوارها می تواند حال و هوای جدیدی را به خانه شما ببخشد. نیازی نیست که برای تنوع دست به عوض کردن اجزای بزرگ و اصلی خانه بزنید. یک بار امتحان کنید و تغییرات ایجاد شده توسط تابلو ها را در خانه تان ببینید. در این مطلب نکته ها و اصول نصب تابلو بر دیوار در منزل را با شما مرور خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

1.    اگر قصد دارید چندین تابلو را در کنار هم بر روی یک دیوار نصب کنید، بهتر است تابلوهایی که رنگی روشن تر دارند را در بالا و آن ها که رنگ آن ها تیره تر است را در پایین قرار دهید.
چیدانه قبلا شما را با ۶ ترفند عالی برای نصب تابلوها در خانه آشنا کرده است.

2.   تابلوهای بزرگ را بر دیوارهای اصلی نصب نمایید. اگر در هنگام خرید انتخاب شما تابلویی بزرگ بوده است، بهتر است به این نکته توجه کنید.

مطلب پیشنهادی: ترفند های استفاده از تابلو های هنری در دکوراسیون

3.   در فضایی مشخص، مانند نشیمن یا اتاق خواب، سعی کنید که از موضوعات و سبک های هماهنگ در تابلو ها استفاده کنید. این کار باعث می شود که وحدت در دکوراسیون خانه شما احساس شود.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون منزل خود را با یک تابلو نقاشی زیر و رو کنید

4.   قاب تابلوها باید متناسب با رنگ و سبک مبلمان و وسایل داخلی فضای مورد نظر شما باشد.
تصویر بالا نمونه ابی از پروژه های گروه طراحی داخلی و هوشمندسازی ساختمان کارا یکی از اهالی فن چیدانه است.

5.   استفاده از نورپردازی بر روی تابلو ها تاثیرگذاری آ نها را دو چندان می کند. در صورت امکان این شرایط را تابلوی جدید خود فراهم کنید. در غیر این صورت در انتخاب محل نصب آن دقت کنید و مناسب ترین مکان را بیابید.
تصویر بالا نمونه پروژه ای از استودیو معماری بوژگان یکی از اهالی فن چیدانه است.

6.   اگر ارتفاع دیوار ها در خانه شما کم است، نصب تابلوهای عمودی به بلندتر نشان دادن آن ها کمک بسیاری خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی: ویدئو: خاطرات خود را مستحکم نصب کنید

7.   با توجه به سبک کلی دکوراسیون داخلی منزل شما توجه به حفظ تقارن و یا تناسب در نصب تابلو ها یکی از نکات کلیدی و مهم می باشد.

مطلب پیشنهادی: ویدئو: تابلوهای خاص برای سلیقه های خاص

8.   یکی از مکان های مناسب برای نصب تابلو ها دیوار پشنت کاناپه در نشیمن شماست. اما توجه داشته باشید که اندازه قاب نباید بزرگتر از اندازه طول کاناپه باشد.
تصویر بالا فضای داخلی نشیمن پروژه ویلای فردوس، طراحی مناسب برای سواحل مازندران را نشان می دهد. این پروژه نمونه ای از کارهای دفتر معماری سهراب رفعت یکی از اهالی فن چیدانه می باشد.

[[nid:28127‏]]

اگر به دنبال ایده های کوچک برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود، متناسب با شرایط آن هستید می توانید سوالات خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه با ما، کارشناسان و اهالی فن چیدانه در میان بگذارید.

مطالب بیشتر: میز تلویزیون شیک و مدرن در دکوراسیون نشیمن
ست کردن پرده، مبلمان و فرش در دکوراسیون منزل
راه حل های آسان برای ۷ معضل عمومی در دکوراسیون منزل !
۱۰ نکته طلایی در طراحی دکوراسیون منزل کوچک

نویسنده: لاله داورپناه | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه