Chidaneh.com placeholder image

آباژور رومیزی چوبی، این مدل‌ها رو قبل از خرید ببین!

به قلم: مژگان احمدی

در این مقاله از چیدانه می‌خواهیم درباره آباژور رومیزی چوبی حرف بزنیم، مدل‌های مختلف آن را ببینیم و نقش آن در دکوراسیون منزل را بررسی کنیم. اگر به فکر خرید آباژور چوبی، کلاسیک و شیک هستید، مطالب این مقاله را از دست ندهید. کارشناسان در شرکت پارسیان چوبی منجی (با داشتن بیش از 10 سال تجربه تولید محصولات روشنایی) ما را در نوشتن مطالب این مقاله همراهی می‌کنند.

در ادامه خواهید خواند که:

chidaneh ad banner
  • آباژور رومیزی چوبی چه مدل‌هایی داره؟
  • آباژور رومیزی چوبی رو کجاها میشه گذاشت؟
  • آباژور رومیزی چوبی با چه چیزایی ست میشه؟
  • قیمت آباژور رومیزی چوبی حدودا چنده؟

پارسیان چوب منجی
آباژور رومیزی پایه چوبی
پارسیان چوب منجی

آباژور رومیزی چوبی چه مدل‌هایی داره؟

کارشاسان در شرکت پارسیان چوبی منجی می‌گویند که بیشترین تفاوت مدل های آباژور رومیزی چوبی مربوط به تفاوت آن‌ها در پایه و کلاهک می‌باشد:

انواع مدل پایه آباژور رومیزی: پایه های محصولات ما بصورت خراطی است که کاملا کار دست می‌باشد. اگر به نمونه کارهای آباژور رومیزی پایه چوبی دقت کنید می‌بینید که هر یک از آباژورها طرح خراطی منحصر به فرد خود را دارند. این تنوع تقریبا هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد و می‌توانید بر اساس سلیقه و نیازتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید

انواع مدل کلاهک آباژور رومیزی: در آباژور های چوبی ما، شید یا کلاهک بعضی از محصولات نیز بصورت چوبی است. ولی بیشتر محصولات کلاهک پارچه‌ای دارند که ترکیب گرم و چشم‌گیری در کنار پایه چوبی ایجاد می‌کند

پارسیان چوب منجی
آباژور رومیزی پایه چوبی
پارسیان چوب منجی

آباژور رومیزی چوبی رو کجاها میشه گذاشت؟

استفاده از آباژور اساسا برای ایجاد نورهای موضعی می‌باشد. آباژور رومیزی چوبی یک المان دکوراتیو است که برای ایجاد نورپردازی موضعی و دکوراتیو کاربرد دارد. در ادامه چند پیشنهاد برای کاربرد آباژور چوبی در دکوراسیون خانه داریم که شاید دوست داشته باشید:

  1. می‌توانید در کنار تخت خواب‌تان از نور موضعی آباژور بهره‌مند شوید. قرار دادن یک جفت آباژور رومیزی روی پاتختی‌های دو طرف تخت خواب بسیار چشم‌گیر و لوکس می‌باشد
  2. استفاده از آباژور رومیزی بر روی کنسول و یا میز  کنار مبلی نیز جالب می‌شود
  3. حتی یک طبقه از کتابخانه دکوراتیو  منزل‌تان نیز می‌تواند گزینه خوبی برای قرار دادن آباژور چوبی فلزی باشد

نظر شما چیست؟ چه پینهاد دیگری برای استفاده از آباژور رومیزی در دکوراسیون داخلی دارید؟

پارسیان چوب منجی
آباژور رومیزی پایه چوبی
پارسیان چوب منجی

آباژور رومیزی چوبی با چه چیزایی ست میشه؟

به گفته کارشناسان در شرکت پارسیان چوب منجی دو نکته مهم در مورد ست کردن آباژور با وسایل خانه و سایر اکسسوری‌های چوبی وجود دارد:

  1. یکی مدل آباژور و شکل منحنی‌ها و زاویه‌های کار
  2. و دیگری رنگ و طرح چوب و کلاهک

در واقع مهم است که استایل آباژور و رنگ چوب آن با سایر وسایل چوبی هماهنگ باشد. مثلا ممکن است علاوه بر آباژور رومیزی، در سالن پذیرایی منزل‌تان از لوستر چوبی، آباژور ایستاده چوبی و حتی یک شکلات‌خوری چوبی شیک نیز استفاده کرده باشید. در این صورت باید دقت کنید که همه این وسایل رنگ مشابه و فرم یکسانی داشته باشند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر در ابتدای کار دیزاین هستید و تازه می‌خواهید همه چیز را بخرید، تا جایی که ممکن بود همه وسایل و اکسسوری‌های چوبی را از یک جا خریداری کنید تا بتوانید خیلی راحت ست خودشان را پیدا کنید.

برای شروع می‌توانید نمونه‌کارهای آباژور و اکسسوری‌های چوبی شرکت پارسیان چوب منجی را یک جا ببینید:

برای مشاهده همه نمونه کارهای این شرکت می‌توانید به پروفایل آن‌ها در چیدانه سر بزنید: دیدن همه نمونه کارها

پارسیان چوب منجی
آباژور رومیزی پایه چوبی
پارسیان چوب منجی

 قیمت آباژور رومیزی چوبی حدودا چنده؟

بر اساس سوالات رایج مخاطبین چیدانه درباره قیمت آباژور چوبی، از پارسیان چوب منجی قیمت‌ها را جویا شدیم. به گفته کارشناسان در این شرکت مینیمم قیمت محصولات در منجی‌شاپ از ۱۹۱۰۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و ‌تا حدود ۶۳۹،۰۰۰ تومان ادامه دارد. قیمت‌ها در واقع بر اساس نوع چوب و میزان کار شدن روی آن متفاوت هستند. البته توجه داشته باشید که این قیمت‌ها مربوط به تابستان 99 می‌باشد.

لازم به ذکر است که کلیه محصولات در شرکت پارسیان چوب منجی دارای دو سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش هستند.

 

پارسیان چوب منجی
آباژور رومیزی پایه چوبی
پارسیان چوب منجی

کلام آخر:

در این مقاله از چیدانه سعی کردیم تا با همراهی شرکت پارسیان چوب منجی به برخی سوالات رایج مخاطبان درباره مدل‌های آباژور رومیزی چوبی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی پاسخ دهیم. آیا مقاله را تا انتها خواندید؟ عکس‌ها چطور؟ عکس‌های آباژور چوبی که در مقاله آوردیم را تماشا کردید؟ همه‌ی این عکس‌ها نمونه‌کارهای شرکت پارسیان چوب منجی هستند.

<<<اگر به دنبال انواع آباژور رومیزی کلاسیک و مدرن هستید حتما به پروفایل این شرکت در چیدانه بروید و نمونه‌کارهای بیشتری را از آن‌ها تماشا کنید>>>

مطالب پیشنهادی مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه