Chidaneh.com placeholder image

ست میز تلویزیون و جلومبلی، اینطوری نشیمن شیک تر میشه

به قلم: حدیث حقیقت

همانطور که می دانید در چیدمان و دکوراسیون خانه بین تمامی وسایل، باید هماهنگی و هارمونی وجود داشته باشد. نداشتن هماهنگی بین وسایل باعث می شود تعادل فضا از بین برود. یکی از روش هایی که می توان برای این کار انجام داد، ست کردن و هماهنگ کردن مبلمان و سایر وسایل داخل اتاق نشیمن است. در این مطلب از چیدانه با همراهی شرکت میشا چوب به بررسی و چگونگی ست کردن میز تلویزیون و جلومبلی به همراه میز عسلی و کنسول می پردازیم.

میشا چوب
ست کنسول تلویزیون و جلو مبلی عسلی
میشا چوب

قالیشویی ادیب

سبک دکوراسیون و ست میز تلویزیون و جلومبلی

انتخاب سبک دکوراسیون و چیدمان فضا به این سبک اهمیت زیادی دارد. سبک کلاسیک و سبک مدرن از متداول ترین سبک های انتخابی دکوراسیون هستند و بیشتر افراد با آن ها آشنایی دارند. در هر یک از سبک های انتخابی، وسایل و لوازم نیز باید کاملا با سبک هماهنگ باشند و قطعا در این میان انتخاب مبلمان مناسب نیز اهمیت دارد. پس با انتخاب مبلمان مناسب، باید به ست میز تلویزیون و جلومبلی به همراه میز عسلی و کنسول نیز توجه کرد.

میشا چوب
انواع میزجلو مبلی و عسلی چوبی
میشا چوب

ست میز تلویزیون و جلومبلی در سبک کلاسیک

مبلمان مناسب برای سبک کلاسیک، مبلمان استیل و کلاسیک هستند. یکی از ویژگی های مهمی که در این مبلمان به کار می رود، چوب های کنده کاری و طرح های زیبا روی آن هاست. بنابراین در انتخاب ست میز تلویزیون و جلومبلی به همراه میز عسلی و کنسول باید به این نکته دقت کنید که با مبلمان به کار رفته شده در این سبک اعم از استیل و یا کلاسیک هماهنگی داشته باشند.

پس طبق گفته کارشناسان شرکت میشا چوب، اگر مبلمان استیل با کنده کاری های پیچیده دارید بهتر است ست میز تلویزیون و میز جلومبلی به همراه میز عسلی و کنسول نیز دارای طرح های پیچیده و شلوغ باشند و اگر مبلمان کلاسیک مبلمان انتخابی شماست، ست میز تلویزیون و میز جلومبلی به همراه میز عسلی و کنسول باید دارای طرح ها و کنده کاری های ساده تر و ظریف تری باشند.

میشا چوب
ست کنسول تلویزیون و جلو مبلی عسلی
میشا چوب

ست میز تلویزیون و جلومبلی در سبک مدرن

مهم ترین و اصلی ترین ویژگی مبلمان در سبک مدرن طراحی ساده آن است. در مبلمان مدرن فرم بدنه طراحی مدرن و خلاقانه دارد و در آن جزییات اضافی نمی بینید و معمولا در آن به جای چوب از فلز استیل استفاده می شود. رنگ های به کار رفته شده در مبلمان مدرن نیز، بیشتر رنگ های خنثی هستند. کارشناسان شرکت میشا چوب در سبک مدرن، استفاده از رنگ های سفید و یا مشکی را با شکل و طراحی ساده به شما پیشنهاد می کنند.

میشا چوب
میز تلویزیون و عسلی فلزی جدید
میشا چوب

به علاوه در این سبک مبلمان با وجود ساده ترین طراحی، از آن بیشترین استفاده می شود. بنابراین اگر مبلمان به سبک مدرن را انتخاب کرده اید، ست میز تلویزیون و جلومبلی به همراه میز عسلی و کنسول نیز باید با آن هماهنگی داشته باشد. پایه های فلزی، رنگ های خنثی و طراحی ساده در انتخاب این وسایل در سبک مدرن اهمیت زیادی دارد.

بنابراین اگر در مبلمان شما از فلز استفاده شده است، ست میز تلویزیون و جلومبلی و همچنین میز عسلی و کنسول نیز باید دارای پایه های فلزی هم رنگ با فلز مبلمان باشند. این هماهنگی و هارمونی بین تمام این فضا باعث جذاب تر شدن فضا می شوند.

اندازه فضا و ست میز تلویزیون و جلومبلی

اندازه فضا، در انتخاب ست میز تلویزیون و جلومبلی به همراه میز عسلی و کنسول اهمست بسیار زیادی دارد و از مواردی است که حتما باید به آن توجه کنید. اگر فضای شما به اندازه کافی بزرگ است باید از مبلمان بزرگ مانند مبلمان 9 نفره در آن استفاده کنید. پس ست میز تلویزیون و میز جلومبلی نیز باید بزرگ انتخاب شوند و ابعاد متناسبی با مبلمان تان داشته باشند و بر عکس اگر فضای کوچکی دارید می توانید از اندازه ست میز تلویزیون و میز جلومبلی باید کوچک تر انتخاب شوند. در این فضاها می توانید از میز تلویزیون دیواری استفاده کنید که کمک می کنند فضا مرتب تر دیده شود و از شلوغی آن جلوگیری می کند. البته در انتخاب میز تلویزیون باید اندازه ال سی دی را نیز در نظر گرفت و میزی کوچک تر و یا بزرگ تر از آن تهیه نکرد.

میشا چوب
انواع میزجلو مبلی و عسلی چوبی
میشا چوب

درباره شرکت میشا چوب

شرکت میشا چوب پلاس در ایران فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است، که در حال حاضر دارای بیشترین درصد رشد در صنعت چوب کشور شناخته شده است. این شرکت با تغییر استراتژی های سازمانی، زاویه دید پرسنل و توجه به مدیریت متمرکز؛ سعی در نزدیک تر شدن به استانداردهای بین المللی دارد. شرکت میشا چوب پلاس همواره رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده و با نگاه سرمایه ای خود به منابع انسانی پیشرفت خود را رقم خواهد زد.

 برای مشاهده محصولات و کسب اطلاعات بیشتر به پروفایل شرکت میشا چوب در وبسایت چیدانه مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه