Chidaneh.com placeholder image

میز جلو مبلی چوب و فلز، با خونه من جور در میاد؟

به قلم: سمانه زارعی

میز جلو مبلی همراه همیشگی مبلمان خانه است. با اینکه به نظر نمی­رسد اهمیت زیادی در دکوراسیون داشته باشد ولی به صورت ظریفی در دکور منزل و تکمیل مبلمان نقش دارد. میز جلو مبلی اغلب همزمان با خرید مبلمان تهیه می ­شود تا تناسب کافی با رنگ و فرم و تعداد مبلمان داشته باشد. برای یک انتخاب درست و خرید جذاب با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

 

چوب و هنر

صنایع چوبی تیک
مدل های کشودار میز جلومبلی و تلویزیون چوبی
صنایع چوبی تیک

مبلمان ماجان
انواع میز
مبلمان ماجان

میز جلو مبلی چوب و فلز، برای چه فضایی لازم دارید؟

میز جلو مبلی وسیله­ ای مکمل مبلمان منزل و یا مبلمان اداری است. این روزها مبلمان بسیار متنوعی در بازار وجود دارد و به همان نسبت تنوع میز جلو مبلی که مناسب با مبلمان باشد زیاد است. میز جلو مبلی چوب و فلز یکی از انواع میزهای جلو مبلی پرطرفدار است. دو متریال چوب و فلز در کنار هم می ­توانند جذابیت زیادی به دکوراسیون منزل بدهند. کافی است با در نظر گرفتن برخی از نکته ­ها، که در ادامه آمده است، بهترین میز جلو مبلی چوب و فلز را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی: میز جلومبلی، 8 مدل شیک به انتخاب شما!

 

صنایع چوب و فلز توفرم
میز جلو مبلی مدرن
صنایع چوب و فلز توفرم

میز جلو مبلی چوب و فلز، همه چیز و در نظر بگیر!

برای خرید یک میز جلومبلی لازم است نکته ­های مختلفی را مد نظر قرار دهید. برخی از عوامل موثر در انتخاب میز جلو مبلی عبارتند از:

1.شکل و فرم:

عوامل مختلفی مانند شکل و فرم مبلمان، میزان فضای آزادی که جلوی مبل وجود دارد، وجود کودکان در منزل، شکل و فرم وسایل دیگر خانه در انتخاب فرم میز جلومبلی چوب و فلز تاثیرگذارند. میز جلو مبلی را می ­توانید در انواع؛ مربعی، دایره، مستطیل، بیضی، اشکال چندضلعی و یا نامنظم تهیه کنید.

2.اندازه و ارتفاع:

ارتفاع میز جلومبلی برای مبلمان اتاق نشیمن کمتر از جلو مبلی پذیرایی است. به طور کلی بهتر است ارتفاع میز جلو مبلی بین دو سانتی­متر از سطح نشیمن مبلمان پایین­تر تا پنج سانتی­متر بلندتر از سطح نشیمن مبلمان باشد. همچنین اندازه میز باید طوری طراحی شود که دسترسی افراد به لوازم پذیرایی به راحتی امکان­پذیر باشد. طول میز باید بین یک دوم الی سه چهارم مبل روبروی آن باشد.

3.رنگ:

رنگ میز جلومبلی باید با توجه به سایر وسایل و مخصوصا مبلمان انتخاب شود. چوب و فلز از متریال­ هایی هستند که به راحتی با انواع مبلمان ست می­ شوند.

4.عملکرد:

شاید اصلی ­ترین کاربرد میز جلو مبلی پذیرایی از مهمان باشد ولی همچنین می ­تواند یک طبقه زیرین و یا کشو برای قرار دادن چند وسیله دم دستی داشته باشد. چند مجله که هر روز مطالعه می­ کنید و یا کنترل تلویزیون می ­توانند جایی روی میز جلومبلی داشته باشند. 

5.جنس:

جنس میز جلو مبلی می­ تواند از شیشه، سنگ، چوب، فلز، استیل و.. باشد. برای انتخاب جنس میز باید به جنس و نوع پارچه مبلمان توجه کنید. میز جلومبلی چوب و فلز یکی از انواع پرطرفدار آن است.

6.سبک دکوراسیون:

هماهنگی بین سبک طراحی میز با سبک دکوراسیون منزل اولین نکته ­ای است که باید حواستان باشد. اغلب، مبلمان کلاسیک به همراه میز جلو مبلی فروخته می­ شوند. ولی در مبلمان مدرن می ­توانید انواعی از میزهای جلو مبلی دیگر که با سبک مبلمان متناسب باشد را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید میز جلو مبلی، انتخابی ایده ­آل برای نشیمن هایمان

 

صنایع چوبی تیک
ست میز جلومبلی و عسلی جدید و شیک
صنایع چوبی تیک

صنایع چوب و فلز توفرم
میز جلو مبلی مدرن
صنایع چوب و فلز توفرم

میز جلو مبلی چوب و فلز، میز عسلی چه شکلی باشه؟

اگر اهل مهمانی باشید می ­دانید که میز جلو مبلی به تنهایی نمی­ تواند برای پذیرایی کافی باشد. پس احتمالا اهمیت میز عسلی را به خوبی می­ دانید. میزهای عسلی در اندازه ­های یکسان و یا متنوع طراحی می ­شوند و برای پذیرایی از افرادی که کمی دورتر از میز جلو مبلی اصلی نشسته­ اند کارایی دارند. میزهای عسلی با جنس چوب و یا فلز با میز جلو مبلی چوب و فلز متناسبند.

 

چله چوب
میز جلومبلی
چله چوب

میز جلو مبلی چوب و فلز؛ برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

تناسب بین جنس میز جلو مبلی و دکوراسیون منزل از جمله نکات مهم در انتخاب میز است که در بخش قبل هم به آن اشاره کردیم. میز جلو مبلی چوب و فلز را می­توان برای منازلی با انواع سبک دکوراسیون­ زیر انتخاب کرد:

  • دکوراسیون مدرن
  • دکوراسیون روستیک
  • دکوراسیون صنعتی

مطلب پیشنهادی: میز جلومبلی در دکوراسیون منزل، ویژگی ها و سبک ها

 

صنایع چوب مــــــان
میز جلومبلی
صنایع چوب مــــــان

میز جلو مبلی چوب و فلز در دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن از آن دسته دکورهایی است که با وجود برخی از اصول، در انتخاب متریال انعطاف زیادی دارد. چوب و فلز هر دو از جمله عناصری هستند که در ایجاد یک دکوراسیون مدرن نقش دارند. در نتیجه اگر منزلی با دکوراسیون مدرن دارید میز جلو مبلی چوب و فلز می­ تواند انتخاب شما باشد. 

مطلب پیشنهادی: میز جلو مبلی استیل، برای کدوم دکوراسیون مناسبه؟

 

مبلمان ماجان
انواع میز
مبلمان ماجان

میز جلو مبلی چوب و فلز، برای دکوراسیون روستیک خوبه؟

استفاده از متریال و مصالح طبیعی، یکی از ویژگی­ های دکوراسیون روستیک است. چوب یکی از عناصری است که طبیعت را به منزل شما می­ آورد. در نتیجه میز جلو مبلی چوب و فلز می ­تواند برای چنین دکوراسیونی بسیار مناسب باشد، مخصوصا اگر در بخش چوبی آن از فرم چوب طبیعی و با پرداخت کمتر استفاده شود. 

مطلب پیشنهادی: میز جلو مبلی چوبی، گرد بهتره یا مربع؟

 

صنایع چوبی تیک
ست میز جلومبلی و عسلی جدید و شیک
صنایع چوبی تیک

میز جلو مبلی چوب و فلز در خانه ­ای با دکور صنعتی

دکوراسیون صنعتی از آن دسته سبک­ هایی است که افراد خاصی آن را می­ پسندند. ولی با این سبک دکوراسیون منزلی خاص ­تر خواهید داشت. چوب و فلز نقش مهمی را در این دکوراسیون بر عهده دارد. توجه کنید که برای انتخاب جلو مبلی چوب و فلزی به جزئیات آن هم توجه کنید و هر میزی که صرفا از جنس چوب و فلز باشد مناسب دکوراسیون صنعتی نخواهد بود. جزئیاتی مانند مشخص بودن پیچ در اتصالات و یا استفاده از رنگ طبیعی چوب نکته­های کوچکی است که به انتخاب آن کمک می­ کند.

 

گالری آریازی
جلو مبلی چوب توسکا
گالری آریازی

میز جلو مبلی چوب و فلز، خاص باشید!

انعطاف چوب و شکل­ پذیری آن در مقابل فلز محکم و سخت، تضاد زیبا و جذابی را ایجاد می­ کند. میز جلومبلی چوب و فلز می ­تواند یک میز خاص برای دکوراسیون منزل شما باشد. برخی از انواع میز جلومبلی چوب و فلز به صورت بسیار شیک و خاص طراحی می ­شوند. مثلا یک قطعه چوب که فرم اصلی خود را حفظ کرده است و رگه ­های چوب در آن واضح است با یک پایه فلزی ساده برای پذیرایی منزل جذاب خواهد بود.

 

رترو استودیو
چیدمان مبلمان و میز جلو مبلی
رترو استودیو

میز جلو مبلی چوب و فلز، جزئی از کل منزل شماست!

برخی از نکته ­های ظریف در دکوراسیون وجود دارند که شاید در نگاه اول خیلی ضروری به نظر نرسند ولی با رعایت آن، پیوستگی و هماهنگی بین وسایل منزل کاملا مشهود خواهد بود. در خرید میز جلو مبلی چوب و فلز به هماهنگی و تناسب میز با وسایلی مانند: میز تلویزیون، کنسول و یا حتی اکسسوری ­هایی که بر روی میز قرار می ­دهید توجه کنید. این کار باعث ایجاد هارمونی در نشیمن یا پذیرایی خواهد شد.

 

وودکده
میز ناهارخوری چوبی طرح روستیک
وودکده

میز جلومبلی چوب و فلز

کلام آخر:

میز جلو مبلی چوب و فلز می­ تواند یکی از وسایل خانه شما باشد. این میز برای انواع دکوراسیون جذاب خواهد بود. برای سفارش و تهیه میز جلومبلی چوب و فلز به پروفایل اهالی فن چیدانه در این زمینه سر بزنید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه