Chidaneh.com placeholder image

میز جلو مبلی استیل، برای کدوم دکوراسیون مناسبه؟

به قلم: حدیث حقیقت

در این مطلب از چیدانه به بررسی میز جلو مبلی استیل و کاربردهای دکوراسیونی آن می پردازیم. دکوراسیون خانه معمولا نشان دهنده روحیات افراد خانواده است. در دکوراسیون خانه عناصر مختلفی وجود دارند که در زیبایی و جذابیت فضا نقش دارند. مبلمان خانه یکی از مهمترین و اصلی ترین این وسایل است. میز جلو مبلی نیز از وسایلی است که همیشه در کنار مبلمان قرار می گیرد و مبلمان با آن کامل می شود. میز جلو مبلی لزوما از جنس مبلمان نیست و انواع گوناگونی دارد که می توان آن را با مبلمان هماهنگ کرد.

مطلب مرتبط: مبلمان فلزی، 40 مدل جدید به جای مبل های همیشگی!

سرویس خواب بالسا
میز جلو مبلی استیل

سینا عزیزی
عکاسی از منزل مسکونی هدی باقری در گرگان
سینا عزیزی

میز جلو مبلی استیل

همان طور که اشاره شد میز جلو مبلی می تواند با جنس مبلمان یکی نباشد اما باید با آن و با دکوراسیون خانه هماهنگ بوده و هارمونی داشته باشد. یکی از انواع گوناگون میز جلو مبلی، میز جلو مبلی استیل است.

این روزها استفاده از استیل در وسایل مختلف بسیار دیده می شود و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. وسایل دکوری استیل و ظروف تزیینی استیل از عناصری هستند که در دکوراسیون خانه ها به ویژه توسط جوانان زیاد دیده می شود. پس استفاده از آن در میز جلو مبلی نیز ایده بسیار خوبی است. 

مطلب مرتبط: 8 میز جلو مبلی که با هر مبلمانی ست می شود!

آینه کنسول و ساعت سادین
میز جلوی مبلی
آینه کنسول و ساعت سادین

از آن جایی که استیل براق است ممکن است به نظر برسد از آن تنها می توان در دکوراسیون های لوکس استفاده کرد. اما این طور نیست. میز جلو مبلی استیل با توجه به رنگ و سبکی که دارد، می تواند در سبک های دکوراسیونی متفاوتی کاربرد داشته باشد. پس می توان گفت میز جلو مبلی انواع و ترکیبات مختلفی دارد. میزهای جلو مبلی استیل به صورت مربع، مستطیل، دایره و یا بیضی در بازار وجود دارند. همچنین شما می‌توانید دو میز با اندازه و ارتفاع‌ متفاوت که یکی داخل دیگری قرار می گیرد، تهیه کنید.  

  • جلو مبلی استیل و سنگ
  • جلو مبلی استیل و شیشه
  • جلو مبلی استیل طلایی
  • جلو مبلی استیل نقره ای
  • جلو مبلی استیل مشکی

مطلب مرتبط: انواع میز جلو مبلی سنگی، این سبک برای خونه چطوره؟

امیر صادقی
عکاسی خانه ی خانم حاجیان در تهران
امیر صادقی

میز جلو مبلی استیل و سنگ

این روزها میز جلو مبلی استیل و سنگ طرفداران زیادی دارد. این نوع میز جلو مبلی پایه هایی از جنس استیل دارد و رویه آن سنگی است که باعث می شود بسیار زیبا و جذاب شود.

پایه های میز می توانند به رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی باشند. جلو مبلی استیل با پایه هایی به رنگ طلایی به همراه رویه ای سنگی به رنگ سفید سبک دکوراسیون را از کلاسیک و لوکس به مدرن تبدیل می کند و به همراه رویه ای با سنگ تیره دکوراسیون را لوکس تر می کند. در حالی که میز جلو مبلی استیل با پایه هایی به رنگ مشکی با رویه سنگی دکوراسیون را امروزی تر و جلو مبلی های استیل نقره ای با رویه سنگی آن را لوکس تر نشان می دهند.

مطلب مرتبط: میز جلو مبلی مدرن ترک، جمع و جور کاربردی

 

طراحان دیمان
میز جلو مبلی
طراحان دیمان

میز جلو مبلی استیل و شیشه

استفاده از میز جلو مبلی استیل به همراه رویه شیشه ای باعث می شود دکوراسیون مدرن و تا حدی مینیمال شود و فضا را کاملا مدرن می کند. پس استفاده از این ترکیب برای همه سبک ها مناسب نیست.

آینه کارن
میز جلو مبلی
آینه کارن

استفاده از مدل جلو مبلی استیل نقره ای و شیشه در کنار مبلمان چستر به رنگ طوسی و یا قرمز هماهنگی خوبی دارد. چرا که رنگ قرمز مبلمان با رنگ پایه های نقره ای تضاد ایجاد می کند و باعث جذاب شدن فضا می شود. پس برای آن که خانه ای متفاوت، جذاب و در عین حال مدرن داشته باشی، می توانید از این ترکیب استفاده کنید.

مطلب مرتبط: استیل طلایی در دکوراسیون، به این سه فضا خیلی میاد!

مبلمان مدرن و سازه‌های فلزی متال تهران
میز جلو مبلی
diamondمبلمان مدرن و سازه‌های فلزی متال تهران

میز جلو مبلی استیل طلایی

استفاده از رنگ طلایی بیشتر در دکوراسیون های لوکس و کلاسیک دیده می شود. پس استفاده از میز جلو مبلی استیل طلایی برای این نوع سبک ها بسیار مناسب است. اما با این وجود در دکوراسیون های مختلف حتی سبک مدرن و مینیمال یا ساده گرایی نیز می توان از آن استفاده کرد. اما باید در استفاده از این رنگ دقت زیادی داشت. پس می توانید برای آنکه فضای متعادل تری داشته باشید، در کنار میز جلو مبلی استیل طلایی از اکسسوری های طلایی نیز استفاده کنید.

مطلب مرتبط: میز جلو مبلی ، 8 مدل شیک به انتخاب شما !

طراحان دیمان
میز جلو مبلی
طراحان دیمان

به کار بردن میز جلو مبلی استیل طلایی در سبک مدرن معمولا سخت است، اما می توان از ترکیب پایه های استیل طلایی به همراه رویه ای با سنگ سفید استفاده کرد که با این سبک هماهنگی خوبی دارد.

همچنین اگر می خواهید دکوراسیون لوکس تری داشته باشید، می توانید از ترکیب رویه ای با سنگ تیره و پایه های استیل طلایی استفاده کنید.  

اکسسوری و مبلمان باراکو هوم
میز و مبلمان
اکسسوری و مبلمان باراکو هوم

میز جلو مبلی استیل نقره ای

میز جلو مبلی استیل نقره ای، میزی مدرن است و به راحتی با وسایل مختلف هماهنگ می شود. پیش از این در مطلبی با عنوان انواع میز استیل، شیک ترین رنگش کدومه؟ به این موضوع اشاره شده است. طبق گفته این مطلب، شما می توانید به راحتی جلو مبلی های استیل نقره ای را در کنار مبلمان راحتی و مدل هایی مثل چستر چیدمان کنید. این مدل جلو مبلی معمولا با شیشه و سنگ ترکیب می شود که سنگ می تواند این ترکیب را لوکس تر نشان دهد. اما میز جلو مبلی استیل نقره ای در کنار رنگ های خنثی مثل سفید، طوسی و مشکی کاملا مدرن خواهد شد.

مطلب مرتبط: میز جلو مبلی برای مبل راحتی ، کدومو بخرم!؟

صنایع چوب و فلز توفرم
میز جلو مبلی مدرن
صنایع چوب و فلز توفرم

میز جلو مبلی استیل مشکی

جلو مبلی های استیل مشکی بسیار پرطرفدار و کاربردی هستند. میز جلو مبلی استیل مشکی را می توان در انواع سبک های دکوراسیون استفاده کرد.

ترکیب پایه های پمشکی همراه با رویه سنگی، دکوراسیون را امروزی تر می کند و از ترکیب آن همراه با رویه چوبی می توان برای سبک های صنعتی و روستیک استفاده کرد.

صنایع چوب و فلز توفرم
میز جلو مبلی مدرن
صنایع چوب و فلز توفرم

قرار گرفتن جلو مبلی استیل مشکی در کنار مبلمان مشکی همراه با کوسن های نقره ای و یا سفید ترکیب بسیار جذابی است و برای افرادی که دوست دارند از دکوراسیونی به رنگ مشکی داشته باشند مناسب است.  

“برای سفارش و خرید انواع مدل میز جلو مبلی استیل از ثبت درخواست چیدانه کمک بگیرید"

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه