Chidaneh.com placeholder image

انواع میز استیل، شیک ترین رنگش کدومه؟

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا انواع میز و اکسسوری لستیل را بررسی کنیم.

تابلو فرش ریحان
انواع میز استیل

انواع میز استیل

این روزها مزها و اکسسوری های استیل مد خیلی مد شدند  و مدل های متنوعی هم دارند. برای همین تصمیم گرفتیم چند نکته دکوراسیونی در مورد استفاده از این آن ها در دکوراسیون خانه های ایرانی بیان کنیم.

اکسسوری های استیل معمولا براق هستند و به همین دلیل همه فکر می کنند که فقط در دکوراسیون های لوکس و پر زرق و برق کاربرد دارند، اما باید بدانید که رنگ این وسایل می تواند در سبک و کاربردشان تاثیر زیادی داشته باشد.

مبلمان مدرن و سازه‌های فلزی متال تهران
میز غذاخوری یاسی با پایه های استیل طلایی
diamondمبلمان مدرن و سازه‌های فلزی متال تهران

میز استیل طلایی :

رنگ طلایی همیشه نماینده دکوراسیون لوکس و کلاسیک بوده و برای همین باید در استفاده از آن دقت زیادی داشته باشید. بهتر است اگر میز یا کنسول با این رنگ انتخاب می کنید،‌ وسایل کوچک و محدود دیگری مثل مجسمه،‌ آینه و سینی های دکوراتیو طلایی را هم در دکوراسیونتان به کار ببرید تا رنگ طلایی و پر زرق و برقش را در فضا متعادل کند. استفاده از این استیل برای سبک های مدرن سخت است ولی با سنگ سفید هماهنگی خیلی خوبی خواهد داشت. البته با سنگ تیره هم لوکس تر به نظر می آید.

مطالب پیشنهادی: مدل مبل استیل جدید، درخانه خود سلطنت کنید!

انواع میز استیل

میز استیل نقره ای :

این رنگ نسبت به رنگ قبلی مدرن تر محسوب شده و در واقع ست کردن راحت تری دارد. شما می توانید به راحتی استیل نقره ای را در کنار مبلمان راحتی و مدل هایی مثل چستر چیدمان کنید. معمولا استیل نقره ای با شیشه و سنگ ترکیب می شود که سنگ می تواند این ترکیب را لوکس تر نشان دهد. اما استیل نقره ای در کنار رنگ های خنثی مثل سفید، طوسی و مشکی کاملا مدرن خواهد شد.

مطالب پیشنهادی: چیدمان مبل استیل، کدوم روش مناسب خونه منه؟

انواع میز استیل

میز و اکسسوری استیل مشکی:

این رنگ از دو رنگ قبلی پرطرفدارتر و کاربردی تره است. علت هم این است که در انواع سبک های دکوراسیون قابل استفاده خواهد بود. همین طور شما می توانید از این اکسسوری برای سبک های روستیک و وینتیج استفاده نمایید. استیل مشکی در کنار سنگ ترکیب امروزی تری به خودش می گیرد اما در کنار چوب بیش تر برای سبک های صنعتی و روستیک کاربرد دارد.

 

مطالب پیشنهادی:

مجری: حدیث حقیقت | فیلمبردار: استودیو پر

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه