Chidaneh.com placeholder image

استیل طلایی در دکوراسیون، به این سه فضا خیلی میاد!

به قلم: گلنار

رنگ طلایی در عین حال که به عنوان رنگ های بسیار خاص و البته لوکس محسوب می شود اما ممکن است به دلیل ترس از زرق و برق کم تر به سراغش برویم و این ریسک را بپذیریم. اما با توجه به این موضوع که دکوراسیون های امروزی بیش تر به سمت سبک مینیمال و ساده گرایی رفته، دکوراتورها نیز روش های مختلفی برای به کار بردن این رنگ پیشنهاد می کنند. استیل طلایی رنگ یکی از همین روش هاست که در عین حال مزایای استفاده از فلز را در کنار حضور رنگ طلایی به شما عرضه می کند. در ادامه  کاربردهای استیل طلایی را در فضاهای مختلف خانه با یکدیگر مشاهده می کنیم.

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی یوسف آباد
استودیو پر

سرویس خواب بالسا

ریزو
صندلی تک مدرن
goldریزو

کاربرد استیل طلایی در دکوراسیون
کاربرد استیل طلایی در دکوراسیون

استیل طلایی در دکوراسیون آشپزخانه و حمام

دو فضایی که در این بخش می خواهم برای شما مثال بزنم آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی است. تصاویر بالا به خوبی می توانند نمونه های به کاربردن استیل طلایی در این فضاها را به شما نشان دهند.

در آشپزخانه وسایلی مانند:

  • چراغ آویز
  • صندلی اپن
  • شیرآلات
  • و دستگیره کابینت ها

می توانند گزینه های مناسبی برای این کار باشند. در تصویر آخر به خوبی می توانیم ترکیب صندلی طلایی در کنار رنگ سفید را ببینیم. 

اما تاکنون به وجود رنگ طلایی در فضاهایی مانند حمام و سرویس بهداشتی فکر کرده اید؟ گاهی اوقات بسیار راحت می توان با استفاده از لوله های روکار که زیبایی زیادی نیز ندارند و یا شیرآلات قدیمی به این هدف برسیم. ترکیب شیرآلات، با آینه و یا جا حوله ای طلایی جلوه ای بسیار زیبا به وجود می آورند. فراموش نکنید که این ترفند نیاز به خرید وسایل گران قیمت ندارد، بلکه با یک اسپری طلایی رنگ نیز قابل اجراست. 

مطلب پیشنهادی : مبلمان فلزی، 40 مدل جدید به جای مبل های همیشگی!

امیر صادقی
عکاسی خانه ی تلفیقی نیاوران
امیر صادقی

ریزو
کنسول
goldریزو

معین صالحی
خانه جذاب نوید و مرجان در مشهد
معین صالحی

اکسسوری با استیل طلایی
استیل طلایی در اکسسوری خانه
آینه با استیل طلایی
استیل طلایی

استیل طلایی در دکوراسیون نشیمن

در فضایی مانند نشیمن و با توجه به سبک دکوراسیون، به کار بردن استیل طلایی می تواند با دقت و احتیاط  بیش تری انجام پذیرد. علت این محتاط بودن نیز در این است که عدم دقت باعث شلوغ شدن و زرق و برق بیش از اندازه در فضا می شود. به همین دلیل بهتر است استفاده از استیل طلایی را در مبلمان و اکسسوری های کوچک مانند کتابخانه، قفسه، و چهارچوب میزها محدود نمایید.

معمولا برای این کار استیل طلایی با شیشه ترکیب می شود زیرا جلوه بسیار خوبی پیدا می کند. با این ایده ها شما به راحتی می توانید هر چهارپایه فلزی، حتی آن هایی که نیاز ندارید را، با اسپری طلایی رنگ کرده و استفاده نمایید. از نمونه ای دیگر می توانم آینه های استیل طلایی و یا گلدان ها و مجسمه ها را به شما پیشنهاد بدهم. هر کدام از آن ها می توانند ذره ای طلایی را وارد فضا نمایند.

مطلب پیشنهادی : دکوری های مدرن فلزی، نمی توانید از این 25 وسیله بگذرید!

ریزو
پاتختی
goldریزو

استیل طلایی در دکوراسیون اتاق خواب
استیل طلایی در دکوراسیون
کاربرد استیل طلایی در خانه

 

استیل طلایی در دکوراسیون اتاق خواب

آرامش اتاق خواب شما یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در حین انتخاب وسایل و اکسسوری ها در نظر گرفته شود. البته اکثر دکوراتورها عاشق اتاق خواب هایی هستند که جرات متفاوت بودن دارند، و این به واسطه حضور استیل طلایی امکان پذیر است. این کار با چراغ های آویز، قاب عکس ها و حتی نگهدارنده های کتاب، همانند آن چه که در تصاویر بالا می بینید، قابل اجراست. این موارد نیز به راحتی با رنگ آمیزی و خلاقیت در خانه انجام پذیر خواهد بود. 

مطالب جالب زیر را به شما پیشنهاد می کنم :

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه