Chidaneh.com placeholder image

فلز در دکوراسیون داخلی، سازه های دوست داشتنی

به قلم: تحریریه چیدانه

بهتر است کمی از ترس های خودمان را کنار بگذاریم و قدرت ریسکمان را بالا ببریم.البته اگر دنبال راه حلی می گردیم که هم زیبا باشد و هم کاربردی!!!!در این مطلب به شما می گوییم که با فلز می توانیم هم زمان روی هر دو موضوع تمرکز داشته باشیم. پس قبل از شروع عقاید گذشته که فلز سرد است و یا با همه چیز ترکیب نمی  شود را کنار بگذارید.

  • کاربرد فلز در دکوراسیون داخلی

فلز در طراحی داخلی
فلز در طراحی کتابخانه

چوب و هنر

فلز در طراحی داخلی
فلز در طراحی داخلی

طرح های بالا طراحی های مدرنی از فلز هستند. اگر فضای نسبتا زیادی دارد یا بخشی از منزلتان خالی است این ایده می تواند بسیار جالب باشد زیرا علاوه بر کاربردی، محکم و با استقامت بودن به یک المان تزیینی نیز در خانه تبدیل می شود.

فلز در طراحی داخلی
فلز در طراحی پارتیشن

فلز در طراحی داخلی
فلز در طراحی پارتیشن

اگر برای جدا کردن فضاهای مختلف خانه خود از راه های قدیمی در طراحی پارتیشن خسته شده اید ما این روش را به شما پیشنهاد می دهیم.همان طور که در تصاویر می بینید فلز نه تنها فضا را سرد و بی روح نکرده بلکه در جای مناسب قرار گرفته و از بسته و تاریک شدن فضاهای جدا شده جلوگیری کرده است.

– ترفند های زیرکانه در استفاده از فلز در طراحی داخلی

فلز در طراحی داخلی
فرم خاص در طراحی فلز

فلز در طراحی داخلی
فرم خاص در طراحی فلز

سعی کنید فلز را از قالب طرح های مکعب مانند خارج کرده و با خلاقیت خود همراه کنید. طرح های نوآورانه در ساخت فلز می تواند به عنوان یک المان خاص و جذاب به کار برده شود در عین حال که هنوز کاربرد خود را حفظ کرده.حتی می توانید دکورهای چوبی و کلاسیک قدیمی را از وسایل خود حذف کنید.

ترکیب فلز با چوب
ترکیب چوب با فلز


ترکیب چوب با فلز

اگر هنوز از سردی و بی روح بودن فلز می ترسید آن را با چوب و یا فلزات دیگر مانند مس همراه کنید. این کار طراحی و ایده های شما را تکمیل می کند در عین حال فضا را گرم تر نشان  می دهد.

فلز به رنگ سفید
فلز به رنگ سفید

اگر از ترکیب فلز مشکی روی دیوار سفید که در تصاویر اول و دوم مشاهده کردید خوشتان نیامد، پس آن را رنگ کنید! مطمئن باشید که زیبایی فضای شما را دو چندان می کند.

کلام آخر : برای انتخاب مناسب تر و شناخت بیش تر فلزات مطلب مس در طراحی داخلی، از نوستالژی ایرانی تا مد ایتالیا را به شما پیشنهاد می دهیم.

نویسنده : گلنار صفدریان | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه