Chidaneh.com placeholder image

راهنمای خرید: سرویس خواب کودک شیک و زیبا

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق کودک: اتاق کودک برای او حکم دنیایی را دارد که می تواند در آن آزادانه به انجام فعالیت های مختلف اش بپردازد، طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک باید به گونه ای شکل بگیرد که با روحیات او سازگار باشد و باعث شود کودک از بودن در اتاق خوابش احساس رضایت و شادابی کند، عناصر تاثیر گذار زیادی در اتاق کودک وجود دارد که می تواند باعث شود طراحی دکوراسیون داخلی اتاق زیبا تر جلوه کند که یکی از مهم ترین ان ها سرویس خواب کودک است، برای این که ببینیم چه سرویس های خوابی برای کودک مناسب هستند با کارشناسان گروه مبلمان اتاق کودک و نوجوان آپادانا همراه شدیم تا از نظرات آن ها استفاده کنیم. پس این مطلب جذاب را از دست ندهید.

[[nid:32655]]

chidaneh ad banner

طراحی و مصالح ساخت سرویس خواب کودک

در طراحی سرویس خواب کودک باید از گوشه های پاگیر یا لبه های تیز اجتناب شود زیرا که رعایت راحتی و امنیت کودک از هر چیزی مهم تر است. توجه به احتیاجات کودک در سنین مختلف از نکات دیگری است که باید در طراحی سرویس خواب کودک به آن توجه شود. ترکیب انواع چوب های مختلف در طراحی سرویس خواب های کودک می تواند منجر به پدید آمدن طرحی زیبا و دوست داشتنی شود.

[[nid:32648]]

رنگ های روشن درطراحی سرویس خواب کودک باعث می شود تا کودک زودتر با آن ارتباط برقرار کند اما باید به این نکته هم توجه کرد که تمام مواد و مصالحی که در طراحی لوازم و وسایل اتاق کودک به کار می رود باید فرآوری شده باشند تا برای کودک ایجاد حساسیت نکنند.

مطلب پیشنهادی چیدانه: تخت خواب های هیجان انگیز در دکوراسیون اتاق کودک

[[nid:15552]]

رنگ های استفاده شده در طراحی سرویس خواب های اتاق کودک

اتاق کودک برای او حکم جهانی کوچک شده را دارد، در اتاق کودک از رنگ های شاد استفاده کنید تا اتاق دلبازتر و جذاب تر باشد، می توانید سرویس خواب اتاق کودک را با رنگ ها و یا به شکل تم های کارتونی مورد علاقه کودک انتخاب کنید و یا با انتخاب یک سرویس خواب تک رنگ و ساده تر دست خود را برای انتخاب کاغذ دیواری، پرده ها و فرش اتاق کودک باز گذارید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۱۰ نکته کلیدی انتخاب سرویس خواب در دکوراسیون اتاق خواب

[[nid:32657]]

طبقه بندی کمد ها و دروارهای سرویس خواب کودک

سعی کنید تا در موقع خرید سرویس خواب کودک به این نکته توجه کنید که سرویس خوابی را انتخاب کنید که دارای کمد ها و کشو های کافی باشد تا طبقه بندی و نظم دهی به وسیله های کودکتان از قبیل وسیله های بازی یا لوازم مدرسه شان آسان تر باشد.

[[nid:32645]]

به علاوه اگر جاهای وسایل کودک در کمد ها و کشو ها کاملا جدا شده و برای هر دسته از لباس ها و اسباب بازی ها یک جای مشخص داشته باشید، شما راحت تر می توانید نظم را به کودکتان بیاموزید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۸ نکته ای که در دکوراسیون اتاق کودک باید به آن توجه کرد

مبلمان کودک و نوجوان آپادانا
سرویس نوزاد و نوجوان هلوکیتی
مبلمان کودک و نوجوان آپادانا

فرش هایی هماهنگ با سرویس خواب کودک

فرش ها بعد از سرویس های خواب مهم ترین عنصر اتاق کودک هستند، بهتر است برای اتاق کودک فرش هایی را انتخاب کنید که نرم و دارای دوام و کیفیت باشند، هم چنین باید به این نکته توجه کنید که رنگ فرش ها باید با رنگ سرویس های کودک ست باشد تا نظم دکوراسیون داخلی اتاق کودک را بر هم نزند.

مطلب پیشنهادی چیدانه: خرید ایده آل برای دکوراسیون اتاق کودک

[[nid:32651]]

میز تحریر و آینه و دراور هماهنگ با سرویس های خواب

گروه آپادانا سرویس خواب هایی را طراحی کرده است که همراه آن میز تحریر و یا آینه و دراور ست سرویس خواب را نیز ارائه می دهد، که کار شما را برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک عزیزتان راحت تر می کند.

[[nid:32634]]

 

اگر کودک شما در حال حاضر کوچک تر از آن است که به میز تحریر یا آینه و دراور نیاز داشته باشد می توانید در آینده به جای خرید یک سرویس خواب جدید لوازم دیگری را به سرویس خواب فعلی اش اضافه کنید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

[[nid:15544]]

کیفیت سرویس خواب کودک

چون معمولا کودکان بازیگوش هستند و با سرویس خواب و کلا وسایل و لوازم خود برخورد خوبی ندارند، بهتر است سرویس خواب های آن ها را از انواع با کیفیت و برندهای معتبر و شناخته شده تهیه کنید تا از دوام و کارایی آن ها مطمئن باشید.

[[nid:32658]]

گروه مبلمان اتاق کودک و نوجوان آپادانا یکی از برندهای شناخته شده ایرانی است که در زمینه سرویس خواب اتاق کودک و نوجوان فعالیت های چشم گیری انجام داده است و با طرح های متنوع و کیفیت بالا، محصولاتی کاملا قابل رقابت با برند های خارجی مطرح، تولید می نماید. 

برای آشنایی بیشتر با  گروه مبلمان اتاق کودک و نوجوان آپادانا و همچنین دیدن دیگر نمونه کارها و محصولات جدید این گروه می توانید به وبسایت گروه مبلمان اتاق کودک و نوجوان آپادانا مراجعه فرمایید.

مطالب بیشتر در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک: 
دوخت بالشت مینیون برای کودکان عشق مینیون!
تخت خواب با سقف شیروانی، خانه ای رویایی در اتاق کودک
۱۰ پیشنهاد ساده برای دکوراسیون اتاق دخترانه رویایی
استیکر اتاق کودک تان را خودتان بسازید؛ آسان و کم هزینه 

کارشناسان چیدانه در بخش مشاوره دکوراسیون آماده هستند تا به سوالات دکوراسیونی شما پاسخ دهند. 

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه