Chidaneh.com placeholder image

شیک ترین سینک و روشویی سرویس بهداشتی را انتخاب کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

تجهیزات سرویس بهداشتی: روشویی یکی از مهمترین ارکان فضای سرویس بهداشتی محسوب می شود. در واقع رو شویی ها عاملی هستند که با انتخاب صحیح آن ها به سادگی می توانید جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی ببخشید. اما این که کدام روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی شماست موضوعی است که امروز در چیدانه به آن می پردازیم اگر شما هم در جست و جوی مدل روشوی منحصر به فرد برای دکوراسیون سرویس بهداشتی خود هستید با ما همراه باشید.

سامسنگان
روشویی سامسنگان طرح فلوریدا | Florida
سامسنگان
   

چوب و هنر

روشویی سرامیکی

روشویی های سرامیکی گونه ی متدوالی از روشویی است که همه ی ما به نوعی با آن آشنایی داریم. سعی کنید روشویی سرویس بهداشتی خانه تان را از جنس سرامیک خوب تهیه کنید، طرح های متنوع روشویی ها با جنس شیشه ای و پلاستیکی در بازار موجوداست اما این جنس روشویی ها به مرور زمان دچار لک هایی می شوند که پاک کردنشان دشوار است و از طرفی زیبایی آنها را می گیرد .پس جنسی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید با مواد شوینده مناسب آنها راکاملأ تمیز نمایید تا در ظاهر روشویی و سرویس بهداشتی نیز تغییر رنگ ایجاد نشود.

روشویی و شیرآلات آرمادی آرت و وبرت
شیرآلات آرمادی آرت
روشویی و شیرآلات آرمادی آرت و وبرت

شاید در نظرتان انتخاب یک سرویس بهداشتی مناسب و یا حتی توجه به هماهنگی “رنگ ها در روشویی" و سرویس بهداشتی بی اهمیت باشد اما این بار با دقت بیشتری به این فضای کوچک خانه تان نگاه کنید.نکته ی قابل توجه این است که متناسب با فضایی خود سرویس بهداشتی خانه تان را انتخاب کنید و سعی کنید رنگ و جنس سرویس با کفپوش و دیوار های محل هماهنگی لازم را داشته باشد. ابتدا محل قرار گیری آینه، جای حوله و… را تعیین کنید و بعد به نصب آنها اقدام کنید، تا دیوار ها را به اشتباه زخمی نکنید.

روشویی و شیرآلات آرمادی آرت و وبرت
روشویی آرمادی آرت
روشویی و شیرآلات آرمادی آرت و وبرت

 روشویی کابینت دار

این مدل از روشویی ها مناسب برای انواع سرویس های بهداشتی می باشد چه سرویس های کوچک و چه سرویس های بزرگ و لوکس . این مدل روشویی ها به دلیل آنکه به سادگی همانند یک کمد کوچک می تواند سایر تجهیزات سرویس بهداشتی را در خود جای دهد معمولا روشویی کابینت دار جزئی از روشویی های پر طرفدار محسوب می شود.

شرکت چوب و الماس داریس
نمونه کارهای داریس
شرکت چوب و الماس داریس

روشویی کابینت دار زیبایی محیط دکوراسیون سرویس بهداشتی را دو چندان می کند اما برای سرویس بهداشتی ها کوچک هم اگر اصرار بر وجودشان دارید می توانید از مدل روشویی ها کابینت دار شناور و بدون پایه که با تکیه بر دیوار نصب می شوند استفاده کنید تا فضا بزرگ تر و دلبازتر جلوه کند.

روشویی و شیرآلات آرمادی آرت و وبرت
روشویی آرمادی آرت
روشویی و شیرآلات آرمادی آرت و وبرت

مدل هایی روشویی کابینت داری که بروی دیوار نصب می شوند از انوع مدرن هستند و به همین خاطر برای دکوراسیون خانه های مدرن بسیار مناسب هستند در صورتی که انواع پایه دار که روی زمین نصب می شوند برای خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک مناسب تر هستند.

روشویی و شیرآلات آرمادی آرت و وبرت
روشویی آرمادی آرت
روشویی و شیرآلات آرمادی آرت و وبرت

جنس روشویی کابینت دار

سینک روشویی کابینت دار هم مانند دیگر کابینت ها از جنس های مختلفی مانند چوب  و ام دی اف تشکیل شده اند. اما چون در این مکان آب و روطوبت بیشتری وجود دارد بهتر است از انواع کابینت های MDF استفاده شود که مقاومت بیشتری در برابر آب و رطوبت دارند.همانطور که در بالا گفتیم یکی از بهترین فرصت ها برای زیبا و کاربردی تر کردن دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده از انوع مدل روشویی کابینت دار و چند طبقه است. بعلاوه برای آنهایی که قصد تعویض دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را دارند با انتخاب این مدل روشویی  مدرن یا کلاسیک می توانند با صرفه جویی در هزینه و زمان بهترین نتیجه را بدست بیاورند و در فاصله ای کوتاه شکلی جدید به دکوراسیون سرویس بهداشتی خود بدهند.

روشویی سنگی

استفاده از انواع مدل سینک و روشویی در سال های اخیر دکوراسیون های متفاوتی را برای سرویس های بهداشتی به وجود آورده است. انتخاب مدل های سینک و روشویی شیک و مدرن تاثیر بسیاری در سرویس بهداشتی دارد تا حدی که می توان با انتخاب سینک های جدید و متفاوت فضای داخلی سرویس بهداشتی را به کلی تغییر داد. سینک و روشویی های سنگی نوعی از روشویی های متفاوت هستند که به خوبی می توانند در فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی شما بدرخشند، عکس بالا را نگاه کنید و ببینید که چگونه یک تکه سنگ ساختمانی از جنس مرمر صیقل خورده می تواند تبدیل به سینکی جذاب و متفاوت شود به خصوص که اگر در پشت آن از نورپردازی مناسب هم استفاده شود می تواند زیبایی منحصر به فردی داشته باشد.

حتی می توانید به سادگی یک تکه سنگ نسبتا بزرگ را به یک سنگ تراش بسپارید و از او بخواهید آن را متناسب با ابعاد و اندازه یک روشوی مناسب برای شما بتراشد و به سادگی یک روشویی منحصر به فرد و مقرون به صرفه داشته باشید.

 دوست داریم بدانیم که شما از چه نوع سینک هایی برای سرویس بهداشتی خود استفاده می کنید، ایده های خود و هم چنین سوالات دکوراسیونی خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه با ما در میان بگذارید.

مطالب بیشتر:بهترین شیرآلات برای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی
۱۰ ایده جای دستمال توالت در حمام و سرویس بهداشتی
سرویس بهداشتی شیک با چند تغییر ساده
۹ تغییر هوشمندانه برای حمام و سرویس بهداشتی شیک و امروزی!
۱۰ شیرآلات بهداشتی لوکس برای سرویس بهداشتی و حمام

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه