Chidaneh.com placeholder image

جدیدترین رنگ مبل کلاسیک، کدوم بهتره + ویدیو

به قلم: گلنار

سبک کلاسیک در دکوراسیون خانه وقار و زیبایی را به همراه می آورد. البته برای این که زیبایی دوام بیش تری داشته و نیاز به تغییر در مدت زمان کوتاهی نداشته باشید، باید در انتخاب رنگ دقت لازم را به کار ببرید. در این ویدیو با گروه مبل لامزون همراه شدیم تا جدیدترین های رنگ مبل کلاسیک را بررسی نماییم.

سرویس خواب بالسا

جدیدترین رنگ مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک تنوع بسیار بالایی در طرح و نقشه پارچه و همین طور رنگ دارند. اما به دلیل این که این سبک مبل با تزیینات و جزییات زیادی طراحی و ساخته می شود، انتخاب پارچه باید با دقت بیش تری انجام گیرد. این روزها اکثر ایرانی ها از رنگ های کرم و قوه ای سابق فاصله گرفته و رنگ های جدیدتری را انتخاب می کنند. اگر شما هم همین هدف را دنبال می کنید می توانید این سه رنگ را امتحان نمایید:

  • مبل کلاسیک به رنگ سبز
  • مبل کلاسیک به رنگ قرمز
  • مبل کلاسیک کرم-طلایی

مبل کلاسیک سبز 

مبل کلاسیک به رنگ سبز

سبز زیتونی یکی از نماینده های سبک کلاسیک بوده که با چوب پتینه شده برنز و آبی یک ترکیب شیک را خلق می کند. شما می توانید از ترکیب این سبز با رنگ های کرم و قرمز، هم برای پارچه مبل و هم برای کوسن و اکسسوری ها استفاده نمایید. این کار باعث می شود سنگینی این رنگ در فضا شکسته شده و فضای صمیمانه تری به وجود بیاید.

مبل لامزون
مبلمان کلاسیک زرشکی مخمل ایرانی
مبل لامزون

جدیدترین رنگ مبل کلاسیک، رنگ قرمز

اول از همه باید بدانید که این رنگ با چوب گردویی ترکیب خاصی ایجاد می کند. رنگ قرمز را هم می توانید برای یک ست کامل انتخاب کنید و هم به عنوان یک کاناپه تک برای گوشه ای از دکوراسیون. این نکته را فراموش نکنید که بهتر است این رنگ حتما در کنار یک رنگ روشن و گرم مثل کرم قرار بگیرد تا تعادل در فضا برقرار شود.

مبل کلاسیک کرم

مبل کلاسیک کرم-طلایی:

اگر فضای کوچکی دارید و دنبال رنگ روشن می گردید، می توانید از رنگ های زرد مایل به طلایی به عناون جدیدترین رنگ مبل کلاسیک استفاده نمایید. رنگ کرم شارپ بودن طلایی را از بین برده و فضا را متعادل تر می کند. در ضمن چوب این مدل با پتینه وایت واش هماهنگی بیشتری خواهد داشت.

“برای مشاهده مدل های بیش تر و سفارش می توانید با گروه لامزون در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه