Chidaneh.com placeholder image

عکس کمد لباس، فقط بگو چند دست لباس داری؟

به قلم: یاسمین ثریا

در این آلبوم عکس کمد لباس جدید و لاکچری چیدانه؛ کلی مدل شیک و حتی ساده برای‌تان ارائه داده‌ایم. هر سلیقه‌ای که دارید یا هر تعداد لباس، اینجا برای‌تان یک کمد خوشگل پیدا می‌شود. به آقایان هم خبر بدهید؛ کمد لباس آقایان هم موجود است!

عکس کمد لباس جدید شیشه ای
عکس کمد لباس جدید
عکس کمد لباس جدید شیشه ای
عکس کمد لباس جدید
عکس کمد لباس جدید
عکس کمد لباس جدید
عکس کمد لباس جدید
عکس کمد لباس جدید چوبی

یادتان باشد کمدهایی با درب تیره، فضای اتاق را گرفته می‌کنند پس اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که در فضای بسته احساس خفقان می‌کنند سراغ این مدل‌ها نروید. انواع کمدهای شیشه ای و درب روشن برای شما مناسب است.

قالیشویی ادیب

اگر در خانه اتاقی جدا برای کلازت روم دارید می‌توانید هر چهار دیوار ان را کمد کنید و حتی در هم نگذارید. بیشتر روی طبقه بندی های آن کار کنید. به علاوه برای جای کفش و کیف‌های‌تان هم طبقه درست کنید که زیباتر چیده شوند.

از تمام این مدل‌ها می‌توانید برای اتاق بچه‌ها هم ایده بگیرید. این روزها بچه‌ها نیز کلی لباس دارند که باید آنها را درست بچینید. در آلبوم چیدانه این کمدهای لباس بچه گانه کمک‌تان می‌کنند.

در پایان

تنوع این کمدهای لباس واقعا زیاد است و همه جدید و شیک‌اند. سری به اهالی فن چیدانه بزنید. آلبوم عکس کمد لباس را به آنها نشان دهید و از بخش ثبت درخواست سفارش یک کمد شیک برای اتاق خواب‌تان بدهید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه