Chidaneh.com placeholder image

میز کار خانگی، در ایام کرونا هرکی یکی نیاز داره!

به قلم: یاسمین ثریا

در ایام کرونا که بیشتر کارمندها دورکار شده‌اند؛ باید یک میز کار خانگی برای خود دست و پا کرد. وقتی که میز تحریر یا اصلا یک میز ساده داشته باشید که بدانید هر روز روی آن کار می‌کنید؛ قطعا حال و هوای کار به شما چیره می‌شود و با نظم بیشتری به کارهای دفترتان از خانه می‌رسید. البته اصلا دفتر کار خانگی همیشه در دنیا مرسوم بوده است. شاید برای بیشتر مردم ایران کار کردن از خانه، کمی ناآشنا باشد؛ کافی است همان صدف بیوتی خودمان را ببینید؛ چطور چند سالی است که در خانه به کار تولید ویدئو مشغول است. یک میز ساده کار خانگی هم گوشه اتاق‌اش دارد. شما هم می‌توانید در همین ایام خانه نشینی با خلاقیت و توانایی‌های منجصر به فردتان از منزل کار کنید؛ شاید این ویروس شما را به رویاهای‌تان برساند. 

میز کار خانگی ساده
میز کار خانگی تاشو
میز کار خانگی چوبی
میز کار خانگی شیک اما جمع و جور
میز کار خانگی شیک
میز کار خانگی شیک
میز کار خانگی شیک

میز کار خانگی چوبی یا MDF؟

به این ترتیب میز کار خانگی هایی که در بالا دیدیدم بیشتر سبک کلاسیک دارند و ممکن است کمی گران‌تر باشند. در ادامه میزهایی را به شما نشان می‌دهیم که به سبک مدرن‌اند و شاید کمی ارزان باشند. مسلما خرید میزهای چوبی گران‌تر تمام می‌شوند اما MDFهای مرغوب هم قیمت بالایی دارند. در هر صورت درباره کیفیت متریال باید با اهالی فن بیشتر مشورت کنید.

تابلو فرش ریحان

مطلب پیشنهادی: حالا دفتر کار خانگی‌ام را کجا بپا کنم؟

میز کار خانگی چوبی و سنجاقی
میز کار خانگی چوبی کوچک
میز کار خانگی چوبی
میز کار خانگی چوبی
میز کار خانگی چوبی
میز کار خانگی پایه فلزی
میز کار خانگی شیک
میز کار خانگی چوبی
میز کار خانگی مردانه

در پایان

همان‌طور که دیدید برای فراهم کردن میز کار خانگی نیاز نیست؛ هزینه گزاف کنید. به عبارتی بهتر است میزکارتان در خانه بر اساس ابعاد اتاق و فضایی که دارید برای شما طراحی شود. حالا چگونه؟ به راحتی وارد بخش ثبت سفارش چیدانه شوید. ابعاد و اطلاعات مهمی که دارید را درج کنید. اهالی فن ما برای همکاری و ساخت میزهای سفارشی زیبا، آماده خدمت‌رسانی هستند. شما کدام یک از این میزهای کار منزل را بیشتر دوست داشتید؟

مطلب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه