Chidaneh.com placeholder image

محصولات کم جا چوب ، 5مدل پرفروش این برند

به قلم: تحریریه چیدانه

ایده تولید تخت تاشوی دیواری برای اولین بار در ایران توسط مدیریت شرکت کم جا چوب ارائه شد.
شاید دراولین لحظه که اسم کم جا چوب را می شنوید، این فکر به ذهنتان خطور کند که با توجه به اسم کم جا این برند محدود می شود به محصولاتی مختص به محیط های کوچک اما در واقعیت این چنین نیست و برند کم جا چوب با تنوع محصولاتش تمامی اقشار، سلایق و فضاها را در نظر گرفته است و برای هر شرایطی محصولی متناسب با آن محیط را به شما ارئه می دهد.

با ما باشید در این مقاله میخواهیم به برند " کم جا چوب" بپردازیم و با محصولات این شرکت بیش ترآشنا شویم 

قالیشویی ادیب

کمجا چوب
سرویس خواب ساده چوبی مدرن دونفره اتاق خواب
کمجا چوب

 

کم جا چوب به شما کمک می کند تا یک خرید کامل ازوسایل چوبی منزل خانه خود داشته باشید اگر بخواهیم نگاهی به این ست کامل خانه داشته باشیم شامل :
 

  • مبل ال کم جا چوب
  • جاکفشی کم جا چوب
  • کمد لباس کم جا چوب
  • مبل راحتی کم جا چوب
  • سرویس خواب کم جا چوب
  • کابینت آشپزخانه کم جا چوب
  • مبل تخت خواب شو کم جا چوب
  • سرویس های اداری کم جا چوب
  • سرویس خواب تاشو کم جا چوب
  • تشک و کالای خواب کم جا چوب
  • سرویس مبل و ناهارخوری کم جا چوب
  • سرویس  خواب کودک نوجوان کم جا چوب

کمجا چوب
سرویس خواب تاشو اتاق خواب
کمجا چوب

کمجا چوب
سرویس خواب تاشو اتاق خواب
کمجا چوب

سرویس خواب تاشو کم جا چوب
 

شاید در نگاه اول زمانی که سرویس خواب های تاشو کم جا چوب را می بینید اولین واکنش شما این باشد که طراحی این سرویس خواب ها تا چه حد می تواند کاربردی باشند
اتاق خوابی را تصور کنید که متراژ به نسبت بزرگی دارد و شما دوست دارید یک هماهنگی بسیار خوبی در آن اتاق به واسطه  لوازم آن به دست آورید، و یا اتاقی که تمایل دارید از فضای آن نهایت استفاده را داشته باشید و به نوعی فضا ایجاد کنید چه انتخابی هوشمندانه تراز سرویس خواب تاشو کم جا چوب ؟ از این رو سرویس خواب تاشو کم جا چوب می تواند یک انتخاب مناسب  برای شما باشد.
سرویس خواب های تاشو کم جا چوب تشکیل شده از سرویس خواب تاشو، کمد دیواری، کتابخانه، یک میز تحریر و هر آنچه که شما برای بودن در اتاق خود نیاز دارید اندیشیده است و به واسطه  طراحی بی نقص آن یک انتخاب و خریدی رضایت بخش برای شما به ارمغان می آورد. پس اگر به فکر خرید یک ست کامل برای اتاق خواب خود هستید که در عین کامل بودن هماهنگی و هارمونی بسیار خوب و بی نقصی به شما هدیه دهد پیشنهاد ما به شما سرویس خواب تاشو کم جا چوب خواهد بود. که شما می توانید به صورت سرویس خواب تک نفره و سرویس خواب دو نفره تهیه نمایید.
 

کمجا چوب
سرویس خواب ساده چوبی مدرن دونفره اتاق خواب
کمجا چوب

کمجا چوب
سرویس خواب ساده چوبی مدرن دونفره اتاق خواب
کمجا چوب

سرویس خواب کم جا چوب

در مطلب بالا به سرویس خواب تاشو کم جا چوب اشاره کردیم اما اگر تمامی افراد خانواده سلایق یکسانی نداشته باشند آیا کم جا چوب تدبیری اندیشیده است ؟
خبر خوب برای شما بله است، کم جا چوب برای هر سلیقه پیشنهادی منحصر به فرد دارد و خود را محدود به یک نمونه و یا طراحی نکرده است ، از این رو اگر دیگر افراد خانواده بخواهند انتخاب سرویس خوابی متفاوت از سرویس خواب تاشو داشته باشند سرویس خواب کم جا چوب  یک انتخاب همسو با سلایق آن ها خواهند بود . سرویس خواب کم جا چوب شکیل شده از تخت خواب، کمد لباس به صورت جداگانه، کنسول و آینه، میز تحریر، دراور و هر آن چیزی که شما تمایل دارید در اتاق خواب خود داشته باشید در سبد خرید خود جا داده است . پس یک خانواده با سلایق نزدیک و یا هرچند دور از هم می توانند یک خرید رضایت بخش را از برند کم جا چوب داشته باشند.

کمجا چوب
سرویس مبلمان راحتی دو رنگ
کمجا چوب

ست مبل کم جا چوب

اغلب برند کم جا چوب را به واسطه سرویس خواب های تاشو این شرکت می شناسیم در صورتی که این برند پا فراتر نهاده است و محصولات دیگری تولید کرده است، مانند مبلمان کم جا چوب که مبحث مورد صحبت ماست.
اگر بخواهیم در خصوص مبل کم جا چوب صحبت کنیم اول از همه باید بدانیم که ست مبلمان این برند مانند ست سرویس خواب آن هر سلیقه ای را پوشش می دهند این مبلمان شامل : 

مبل راحتی کم جا چوب
مبل یکنفره راحتی کم جا چوب
کاناپه  تخت خواب شو کم جا چوب

کمجا چوب
سرویس مبلمان راحتی دو رنگ
کمجا چوب

کمجا چوب
سرویس مبلمان راحتی دو رنگ
کمجا چوب

سرویس مبل لوکا

این ست زیبای کرم قهوه ای شکیل شده از مبل تک نفره لوکا، مبل سه نفره چستر لوکا، مبل سه نفره ساده لوکا، میزجلو مبلی و میز عسلی است. مبل چسترچرمی قهوه ای رنگ با رگه های زرد به کار رفته در کنار طراحی منحصر به فرد میزو کنسول این ست مبل کم جا چوب به همراه پایه های چوبی تراشیده شده خانه شما را دلرباتر از زمانی نشان می دهد.
همچنین شما می توانید این ست مبل کم جا را به همراه میزناهار خوری و کنسول ست آن سفارش دهید که صندلی های آن به صورت صندلی ناهار خوری ساده لوکا و صندلی ناهار خوری لمسه لوکا قابل سفارش است.

کمجا چوب
سرویس مبلمان راحتی دو رنگ
کمجا چوب

کمجا چوب
سرویس مبلمان راحتی دو رنگ
کمجا چوب

ست مبل آریتا به همراه کنسول و آینه

این ست مبل کم جا چوب لمه دوزی شده و از جنس مخمل است صندلی های تکی این ست به صورت پشت خمیده و گرد طراحی شده اند و برش دیگری درآن ها به کار نرفته است، که نشان از طراحی خاص این مدل می دهد. پایه های ساده و کوتاه چوبی این مبل به همراه میزجلومبلی مربع ساده آن در کنار طراحی پارچه لمه دوزی شده هارمونی بسیار خوبی را تشکیل داده است. 
این ست هم مانند دیگر ست های مبلمان کم جا چوب قابل سفارش با ست میزناهارخوری است.
تنوع ست مبلمان و مبل راحتی این برند به حدی زیاد است که شما را با هر سلیقه ای ترغیب به خرید می کند

کمجا چوب
سرویس های چوبی مدرن اتاق کودک و نوجوان
کمجا چوب

کمجا چوب
سرویس های چوبی مدرن اتاق کودک و نوجوان
کمجا چوب

کمجا چوب
سرویس های چوبی مدرن اتاق کودک و نوجوان
کمجا چوب

سرویس های کودک و نوجوان کمجاچوب

سرویس خواب های کم جا چوب مدل های مختفی دارند از جمله :

  • سرویس خواب نوجوان کم جا چوب
  • تخت خواب دو طبقه و چند منظوره کم جا چوب
  • تخت خواب های نوزاد به نوجوان کم جا چوب

تخت خواب نوجوان کم جا چوب شامل سرویس خواب کامل ازجمله تخت خواب، کمد، دراور و آینه هستند.
به عنوان نمونه سرویس خواب نوجوان مانلی که به رنگ سفید است شکیل شده از یک دراوربا چهار کشو است که آینه ای بزرگ بر روی آن قرار دارده شده ، کمد لباس این تخت خواب تلفیق کشو و کمد است همچنین در طراحی سرویس خواب مدل مانلی دورتادور تخت کشو قرار داده شده است که برای قرار دادن لباس ها و یا وسایل شخصی افراد بسیار مناسب است مدل طراحی تاج تخت و آیته شیدایی خاصی را در این طراح به چشم بیننده منتقل می کند.

تخت خواب دو طبقه کم جا چوب هم با طراحی بی نظیری که دارند از چشم افراد دور نمانده اند، 
قرار گیری تخت ها به صورت دوطبقه بالای هم واستفاده هوشمندانه از کشوها به جای پله برای رفتن به طبقه بالایی تخت خواب افراد را بر آن داشته است که در هنگام خرید این برند را جز برند های انتخابی خود قرار دهند ، همچنین قرارگیری کشو در اطراف تخت افراد را برای یک خرید رضایت بخش ترغیب خواهد کرد.
از دیگر نکات مثبت در هنگام خرید سرویس خواب از محصولات کم جا چوب آن است که این شرکت با تولید تشک و کالای خواب شما را به یک خرید کامل دعوت می نماید.

کمجا چوب
سرویس خواب چوبی جدید
کمجا چوب

کمجا چوب
سرویس خواب چوبی جدید
کمجا چوب

تشک و کالای خواب کم جا چوب

بهتر است ازخوابی راحت با تشک کم جا چوب هم غافل نشویم، بی شک تشک یک عامل اثرگذار در راحتی خواب و در پی آن سلامت روح در بدن است
حیاتی ترین نکته ای که در هنگام انتخاب تشک مناسب باید رعایت شود توجه به آناتومی فردی و انتخاب تشکی که در هنگام استراحت و خواب بر روی آن، عضلات و ماهیچه های شما دچار گرفتگی و بعضا کوفتگی نشود است.
طبق اخرین تحقیقات بعمل امده درکشورهای اروپایی، آمریکایی و کانادا افرادی که از تشک اسفنجی با برشهای مهندسی شده مطابق با ارگونومی بدن استفاده کرده اند، بیش ترین میزان رضایتمندی خودرا نسبت به سایر تشکهای فنری اعلام نموده اند.
این تشک ها با ایجاد گردش خون مناسب خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورند.

برند کم جا چوب با بیش از 30 نمایندگی فروش در سطح کشور آماده خدمت به شما عزیزان است، برای دیدن نمونه کارهای بیشتر این برند به پروفایل کمجا چوب مراجعه نمایید .

مطالب مرتبط زیر را به شما پیشنهاد می دهیم :

10 وسیله کم جا برای دکوراسیون جمع و جور
وسایل کم جا، نجات بخش خانه های کوچک
طراحی دکوراسیون خانه ای کوچک با وسایل کم جا
میز تحریر کم جا، بهترین گزینه‌ها برای فضاهای کوچک

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه