Chidaneh.com placeholder image

میز تلویزیون پازلی چیست؟ چندین مدل با یک میز تی‌وی متحرک

به قلم: مژگان احمدی

امروزه دکوراسیون پذیرایی و نشیمن هر خانه دارای اهمیت فوق العاده زیادی شده است. چرا که مهمان ها و افراد مختلف، در برخورد اول با فضای نشیمن مواجه شده و دکوراسیون خانه را بر مبنای این فضا قضاوت می کنند. یکی از وسایلی که نقش مهم و بارزی در دکوراسیون نشیمن دارد، میز تلویزیون می باشد. امروزه با تنوع تلویزیون ها و ابعادشان، انواع میزهای تلویزیون هم دارای تنوع زیادی شده اند. با چیدانه همراه باشید تا با میز تلویزیون پازلی و متحرک که یکی از انواع میزهای مدرن و پرطرفدار است، آشنا شوید.

میز تلویزیون پازلی چیست؟

میز پازلی نوعی میز تلویزیونی است که متناسب با ابعاد خانه و چیدمان فضا قابل تغییر است. این میزها که معمولا از جنس چوب ام دی اف ساخته می شود، دارای طرح های متنوع و ابعاد مختلف می باشد و از قطعات مختلفی تشکیل شده اند. با کنار هم چیدن این قطعات می توان میز تلویزیون دلخواه خود را طراحی کرد.

قالیشویی ادیب

میزهای پازلی این امکان را فراهم می‌کنند تا افراد مختلف طراحی چیدمان مورد نیاز خود را با جابجایی قطعات میزها بدست آورده و طراح فضای خود باشند.

مطلب مرتبط: مدل های مختلف میز تلویزیون کنج را اینجا ببینید

انواع چیدمان مختلف با میز متحرک و پازلی

با استفاده از میز تلویزیون متحرک و پازلی می توان انواع چیدمان را برای فضای نشیمن تجربه کرد. چرا که این میزها قابلیت تبدیل شدن به چندین حالت مختلف را دارند. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از میز تلویزیون متحرک و پازلی برخی از باکس ها را بر روی دیوار نصب کنید، برخی را کنار میز بچینید و برخی را داخل خود میز بکار ببرید.

مطلب مرتبط: ست میز تلویزیون و جلو مبلی

مبلمان اداری و خانگی درینو
میز تلویزیون پازلی
مبلمان اداری و خانگی درینو

بسته بندی کوچک و قابل حمل

تمامی میزهای پازلی به صورتی طراحی شده اند که در حالت بسته طول آن ها 120 سانتیمتر است که داخل پک کارتون قرار گرفته و با هر ماشین سواری قابل حمل است. این میزها متناسب با مدلشان تا 300 سانتیمتر قابلیت باز شدن دارند. همچنین قابلیت چیدمان به صورت منحنی از دیگر ویژگی های خاص این طراحی است.

در چیدانه بخوانید: 25 مدل میز تلویزیون هایگلاس

در پایان:

با توجه به اینکه این میزها قابل چیده شدن به اشکال مختلف هستند، انواع چیدمان دکوراسیون را می‌توان توسط این میزها اجرا کرد. با در اختیار داشتن این میز تلویزیون‌ها دامنه اختیار شما برای طراحی چیدمان به حدی وسیع است که حتی شما می‌توانید برخی باکس‌ها را روی زمین در کنار میز بگذارید، برخی را روی میز بچینید و بعضی دیگر را روی دیوار نصب کنید.

این میزها در حالت بسته به اندازه خیلی کوچک در می‌آیند و این کوچکی به اندازه‌ای است که به راحتی می‌توانید آنها را توسط ماشین سواری حمل نمایید. از طرف دیگر این میزها در حالت باز  دارای امکان افزایش طول هستند و اندازه طولی آنها تا 300 سانتی‌متر هم افزایش می‌یابد. به طور کلی دامنه تغییر سایز طولی این میزتلویزیون‌ها از 120 تا 300 سانتی‌متر متغیر است.

ویژگی دیگری که از میز تلویزیون‌های پازلی می‌توانیم برایتان بگوییم، این است که بعضی از این مدل‌ها قابلیت چیدمان به صورت منحنی هم دارند.

امروزه میزهای ال سی دی ساخته شده که با داشتن این ویژگی می‌توانید قطعات آن را کتار هم بچینید، با این تفاوت که این مدل‌ها این قابلیت را دارند که به چندین روش بتوانید آنها را بچینید و از تنوع آنها لذت ببرید.

 

نویسنده: معین قوی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه