Chidaneh.com placeholder image

رنگ ساختمانی تصفیه کننده هوا، دکوراسیون شیک و سالم!

به قلم: تحریریه چیدانه

مواد و مصالح: ظهور مواد جدید که قابلیت هایی غیر از قابلیت اصلی خود دارند، اتفاق جدیدی در دنیای امروز نیست. یکی از این اتفاقات جالب و شگفت انگیز، ساخت رنگ های ساختمانی تصفیه کننده هوا است که نه تنها تاثیر بدی روی محیط زیست نمی گذارند بلکه به بهبود کیفیت آن نیز کمک می کنند. به همین منظور تصمیم گرفتیم امروز شما را با این نوع رنگ ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید…

رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO
هوای سالم تنفس کنید!
رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO

چوب و هنر

نحوه عملکرد رنگ تصفیه کننده هوا

ترکیب منحصر به فرد مواد اولیه رنگ آرو که در حضور نور بصورت کاتالیزور عمل می کند بدین صورت است که با تجزیه بو و آلودگی به عناصر تشکیل دهنده خنثی، هوا را تصفیه می­ کند. بیشترین تاثیر این فرآیند در اثر نور (خورشید یا لامپ) انجام می­ شود.

رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO
رنگ آبی اتاق خواب
رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO

این فرآیند از بین نرفته و در تمامی طول عمر رنگ ادامه دارد. وجود جریان مناسب هوا جهت تماس آلودگی فضا با سطح رنگ، باعث به حداکثر رسیدن کارایی محصول می­ شود.

رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO
هوای سالم تنفس کنید!
رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO

ویژگی های رنگ تصفیه کننده هوا

  • تصفیه کننده هوا
  • ضدعفونی کننده هوا (آنتی باکتریال)
  • عدم ترک خوردن رنگ به مرور زمان بدلیل تنفس رنگ
  • عاری از ترکیبات شیمیایی فرار (VOC FREE)
  • سطح پوشش 100%
  • دارای طیف رنگی
  • پایه آب

رنگ تصفیه کننده هوا بوی ناشی از دخانیات، طبخ غذا و مواد فرار متصاعد شده از اسباب و لوازم منزل، فرش و موکت را تجزیه می کند. این محصول قادر به از بین بردن میکرو ارگانیسم های موجود در هوا نظیر باکتری می باشد.

رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO
رنگ زرد دیوار نشیمن
رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO

درحال حاضر در بین محصولات موجود در بازار جهان، رنگ تصفیه کننده هوای AIRFRESH تنها محصولی است که کاملا طبیعی و فاقد آکریلیک بوده و خاصیت تجزیه آلودگی هوا را با کمک نور دارد. رنگدانه­ های موثر در فرآیند تجزیه، دی اکسید تیتانیوم غیر آلی بوده که با ساختار ویژه خود، سطح وسیعی را تشکیل می­ دهد و ترکیبات آلی و مضر در هوا را تصفیه می­ کند. تابش نور باعث فعال شدن مولکول های این کاتالیزور شده  و در ادامه با جذب مواد سمی و آلوده هوا و تجزیه آنها به مولکولهای CO2 و H2O هوای محل کار و زندگی شما را تصفیه می کند. این فرآیند به دلیل خواص ویژه مولکول های اکسید تیتانیوم برگشت پذیر بوده و رنگ زده شده بر دیوار و سقف ها، سال ها هوای محل کار و زندگی شما را تصفیه می کند.

رنگدانه­ های رنگ تصفیه کننده هوا فرار نبوده و در رنگ تا مادامی که پوشش دیوار یا سقف سالم است به فرآیند تجزیه آلودگی هوا ادامه می­ دهند.

گواهینامه­ های رنگ تصفیه کننده هوا

تاثیر کاتالیزوری رنگ تصفیه کننده هوا در حضور نور توسط موسسه فنی شیمی هانوفر آلمان آزمایش و تایید شده است.

همچنین موسسه ارزیابی و سنجش فنی شانگهای توان تجزیه فرمالدهید (یکی از خطرناکترین مواد سمی شیمیایی) برای نمونه را توسط این رنگ تصفیه کننده هوا آزمایش و تایید کرده است. نتایج نشان می­ دهد که پس از گذشت دو ساعت 95% از فرمالدهید هوا توسط این رنگ تصفیه کننده هوا تجزیه شده است. این امر نشان دهنده توان بالای رنگ AIRFRESH در تجزیه آلودگی­ ها است.

رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO
اتاق خود را خودتان رنگ کنید!
رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO

روش رنگ کاری بسیار ساده

رنگ تصفیه کننده هوا AIRFRESH فاقد حلال بوده (VOC FREE) و بوی کمی دارد. دارای رنگ بندی و طیف کامل رنگی است. به دلیل گیاهی بودن، رنگ قلیایی است که باعث تاثیر هرچه بیشتر بر روی میکرو ارگانیسم ­هایی نظیر ویروس­ ها، باکتری ها و قارچ ها می شود. این محصول را با قلم مو و غلتک می­ توان بر روی دیوار و سقف اعمال کرد. رنگ تصفیه کننده هوا AIRFRESH را می توان بر روی رنگ­ های قدیمی زده شده بر دیوار و سقف اعمال کرد.

برای تهیه این نوع رنگ تصفیه کننده هوا که محصولی زیست محیطی است، می توانید به پروفایل شرکت واردکننده رنگ آرو در اهالی فن چیدانه سر بزنید.

نویسنده: گروه واردکننده رنگ تصفیه کننده هوا آرو | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه