Chidaneh.com placeholder image

نرده چوبی باغچه، مجازه؟

به قلم: تحریریه چیدانه

طراحی محوطه: من قصد دارم اطراف باغچه حیاط نرده چوبی قرار بدهم، آیا نوعی از چوب وجود دارد که دوام خوبی در فضای باز و محیط بیرون داشته باشد و بر اثر باران و برف دچار آسیب نشود؟ آیا به طور کلی استفاده از نرده چوبی در فضای بیرونی را پیشنهاد می کنید؟

بطور کلی باید گفت چوبی که فرآوری نشده باشد و بصورت خام مورد استفاده قرار گیرد، آسیب پذیر است. خصوصا زمانی که آن را در محوطه سازی مورد استفاده قرار دهید. نرده چوبی کنار باغچه به علت اینکه مدام در معرض آب حاصل از آبیاری گیاهان قرار می گیرد، بطور خام نباید استفاده شود چون به طور حتم در مدت زمان کوتاهی از بین می رود.

تابلو فرش ریحان

چوب نمای ساختمان slp
نرده چوبی با ترموود
چوب نمای ساختمان slp

برای جلوگیری از این مشکل نرده چوبی ترمووود بهترین گزینه است. این نوع از چوب که طی فرآیندی در معرض دمای بالا قرار می گیرد، مقاوت بسیار خوبی در برابر عوامل مختلف محیطی خواهد داشت. پس اگر تمایل به استفاده از چوب در فضای سبز خانه خود دارید، به سراغ محصولات ترمووود بروید.

برای تهیه محصولات ترمووود می توانید به پروفایل اهالی فن ترمووود فین وود، چوب نمای ساختمان slp، گروه آلاوود، چوب نمای توفرم و ترمووود راشاوود مراجعه کرده و از آنها کمک بگیرید. 

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه